Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som de aller fleste sikkert vet, er at neste-generasjons spillplatformer er like rundt hjørnet. Først ut er Sony med Playstation 4, som lanseres i USA fredag 15. November (mens vi europeere må smøre oss litt mer med tålmodighet, siden lanseringen her til lands er satt til 29. November.) Så i den anledning skal Sony ha et lanseringsshow, PS4ALLACCESS, i forkant av USA-slippet, imorgen 14. November. Her utloves det verdenspremierer og annonseringer via Spike TV (som vil streames på nettet også for oss i Europa). Hype-veteranen Geoff Keighley har tidligere denne måneden lovet at nye PS4-spill skal bli annonsert, noe som setter tankene i spinn iallefall hos meg, så da tenkte jeg å dele noen tanker og ønsker om hva jeg håper blir avslørt imorgen:


* Ny trailer til et av PS4 sterkeste kort neste år, Infamous: Second Son. Denne er nesten bombesikker. Vi er blitt fristet med nye bilder denne uka og diverse forhåndstitter fra store utenlandske spillsider, så nå er tiden inne for en ny flunkende trailer, da også gjerne med en spikret lanseringsdato, der Sucker Punch virkelig viser hvor next-gen skapet skal stå med tanke på sandkasse spill anno 2014.


* Sony valgte å utsette DriveClub i aller siste liten, noe som resulterer i et nokså fattig eksklusivt spillutvalg til lansering. Men kjenner jeg Sony rett vil de nok som et lite plaster på såret vise frem DriveClub i all sin prakt via en trailer og forhåpentligvis beroliger bilspillfantaster at det vil resultere i et sterkere produkt når det lanseres til våren neste år.


* Det er blitt bekreftet at Naughty Dog skal avduke historie-DLC'en til deres seneste mesterverk The Last of Us. (litt rart med tanke på at dette er lanseringsfest for PS4) Er allikevel utrolig spent på hva denne sidehistorien vil tilføre det eksisterende universet. Blir nok en aldri så liten trailer her også. Men er "kun" dette de skal vise frem? Eller er Naughty Team 1 klar for å avduke Uncharted 4 eller noe helt nytt? Mest trolig vil dette eventuelt skje under VGA i desember, for hvis man ser på tidligere annonseringer, har både Uncharted 3 og The Last of Us hatt premiere der. Men man kan alltids håpe. Og uansett hva og når, my body is ready, som de unge sier.


* Ready at Dawn er som kjent i full sving med det ultralovende action/eventyret The Order: 1886 til PS4. En liten trailer i sommer og noen få detaljer og bilder til tross, er dette blant de spillene jeg er aller mest spent på neste år. Og nå er det på høy tid at Sony letter på sløret, enten med en spilldemonstrasjon eller en mektig trailer som viser både faktisk gameplay og mellomsekvenser.


* Hideo Kojima annonserte nylig at prologen til Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Ground Zeroes, vil få eksklusivt PS3/PS4 innhold når det lanseres til våren 2014. Og Kojima tvitret for noen dager siden at han skal delta på lanseringen til PS4 imorgen med:" A shocking PS4-related announcement that will blow your mind". Om det er snakk om tidseksklusivt MGSV, eksklusivt innhold, Metal Gear Online! eller noe helt annet vites ikke. Det jeg vet er at mannen iallefall har klart å vekke interessen min.


* Tidligere i sommer ble det kjent at Sony Santa Monica i all hemmelighet har inngått et samarbeid med selveste Battlestar Galactica-medforfatter Michael Angeli vedrørende et helt nytt prosjekt. De hadde da jobbet sammen i 2,5 år og etter God of War:Ascension ble sluppet i mars, har hele teamet jobbet for fullt på dette mystiske spillet. Jeg blir våt i munnen bare av tanken på et samarbeid, så jeg tviholder på håpet om en avduking imorgen.


Hvilke forhåpninger og tanker har du om lanseringshowet til Playstation 4 imorgen?


GREATNESS AWAITS
  • 0
Fin oversikt.

Ser kanskje aller mest frem til Second Son-traileren. Hatt det mye gøy med inFamous 1 og 2
''eh'' - Link
  • 0
Gode tanker du har her!

Kjenner jeg gleder meg til i morgen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Håper på et ukjent spill, som jeg ikke viste jeg ville ha.
Alt Metal Gear- relatert er også musikk i mine ører.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
God oppsummering, Aiden!

Gleder meg spesielt til å høre mer om The Order: 1886, så håper det blir vist. Ellers hadde Uncharted 4 virkelig vært en drøm gått i oppfyllelse.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hvordan klarer du å påstå at The Order: 1886 er ultralovende?
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer bent_a:
Alt Metal Gear- relatert er også musikk i mine ører.


^ ^ ^ ^ ^ ^
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Xenofex:
Hvordan klarer du å påstå at The Order: 1886 er ultralovende?
Jo det skal jeg fortelle deg, unge mann. Personlig virker det lovende, av hva jeg har lest og sett av spillet. Får vibber av alt fra Resident Evil 4 og Gears of War til Bioshock og Dishonored. Er stor fan av historiedrevne spill, og The Order: 1886 er nettopp dette, i følge utviklerne selv. De har tatt utgangspunkt i London under Viktoriatiden og historiske personligheter med sin egen vri og setter sitt eget preg på det med høyteknologiske våpen og gamle myter. Settingen er fascinerende og E3 traileren kjørte in-game grafikk så vi vet sånn ca hva vi kan vente oss på den fronten, det så utrolig bra og atmosfærisk ut. Det utloves et vidt spekter av moderne og teknologisk avanserte våpen, mulig de har hentet noe inspirasjon fra Insomniac kanskje? Ready At Dawn har dessuten utviklet bl.a Daxter og 2 God of War spill til PSP, med god mottakelse så det er tydelig disse folka har talent. Så det blir spennende å se når de får hamle opp med de store gutta og lage sitt aller første spill til en stasjonær hjemmekonsoll. Det jeg håper på er å se hvordan spillet virkelig ser ut i aksjon, for det har vi jo ikke sett noe til ennå. Så The Order: 1886 er som nevnt i bloggen, et av de spillene jeg er aller mest spent på å vite mer om Så ja, på forhånd, ser dette utrolig lovende ut for min egen del.
  • 0
Fin liste.

Liker at Sony gir faen i skeptikerne. Dette blir utrolig bra/heftig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Hvilket klokkeslett og hvor kan jeg se streamen?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Aiden:
Jo det skal jeg fortelle deg, unge mann. Personlig virker det lovende, av hva jeg har lest og sett av spillet. Får vibber av alt fra Resident Evil 4 og Gears of War til Bioshock og Dishonored. Er stor fan av historiedrevne spill, og The Order: 1886 er nettopp dette, i følge utviklerne selv. De har tatt utgangspunkt i London under Viktoriatiden og historiske personligheter med sin egen vri og setter sitt eget preg på det med høyteknologiske våpen og gamle myter. Settingen er fascinerende og E3 traileren kjørte in-game grafikk så vi vet sånn ca hva vi kan vente oss på den fronten, det så utrolig bra og atmosfærisk ut. Det utloves et vidt spekter av moderne og teknologisk avanserte våpen, mulig de har hentet noe inspirasjon fra Insomniac kanskje? Ready At Dawn har dessuten utviklet bl.a Daxter og 2 God of War spill til PSP, med god mottakelse så det er tydelig disse folka har talent. Så det blir spennende å se når de får hamle opp med de store gutta og lage sitt aller første spill til en stasjonær hjemmekonsoll. Det jeg håper på er å se hvordan spillet virkelig ser ut i aksjon, for det har vi jo ikke sett noe til ennå. Så The Order: 1886 er som nevnt i bloggen, et av de spillene jeg er aller mest spent på å vite mer om Så ja, på forhånd, ser dette utrolig lovende ut for min egen del.


Joda, jeg kan skjønne at du har forhåpninger, men slik jeg ser det er det ingenting som tilsier at dette skal bli noe annet enn middelmådig. Misforstå meg rett her, det kan absolutt bli bra, jeg er liker settingen selv, men jeg føler at dette er en tittel vi i praksis vet alt for lite om til å dra noen konklusjoner. Om man skal basere seg på vage trailere og det utviklerne selv sier så kan vi gi veldig mange spill betegnelsen "ultralovende".
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer Aiden:Jo det skal jeg fortelle deg, unge mann. Personlig virker det lovende, av hva jeg har lest og sett av spillet. Får vibber av alt fra Resident Evil 4 og Gears of War til Bioshock og Dishonored. Er stor fan av historiedrevne spill, og The Order: 1886 er nettopp dette, i følge utviklerne selv. De har tatt utgangspunkt i London under Viktoriatiden og historiske personligheter med sin egen vri og setter sitt eget preg på det med høyteknologiske våpen og gamle myter. Settingen er fascinerende og E3 traileren kjørte in-game grafikk så vi vet sånn ca hva vi kan vente oss på den fronten, det så utrolig bra og atmosfærisk ut. Det utloves et vidt spekter av moderne og teknologisk avanserte våpen, mulig de har hentet noe inspirasjon fra Insomniac kanskje? Ready At Dawn har dessuten utviklet bl.a Daxter og 2 God of War spill til PSP, med god mottakelse så det er tydelig disse folka har talent. Så det blir spennende å se når de får hamle opp med de store gutta og lage sitt aller første spill til en stasjonær hjemmekonsoll. Det jeg håper på er å se hvordan spillet virkelig ser ut i aksjon, for det har vi jo ikke sett noe til ennå. Så The Order: 1886 er som nevnt i bloggen, et av de spillene jeg er aller mest spent på å vite mer om Så ja, på forhånd, ser dette utrolig lovende ut for min egen del.

Joda, jeg kan skjønne at du har forhåpninger, men slik jeg ser det er det ingenting som tilsier at dette skal bli noe annet enn middelmådig. Misforstå meg rett her, det kan absolutt bli bra, jeg er liker settingen selv, men jeg føler at dette er en tittel vi i praksis vet alt for lite om til å dra noen konklusjoner. Om man skal basere seg på vage trailere og det utviklerne selv sier så kan vi gi veldig mange spill betegnelsen "ultralovende".
da får vi bare være enige om å være uenige, for jeg mener selv at prosjekter kan virke lovende, til tross for at vi ikke har sett gameplay. Om det viser seg å være "middelmådig" får tiden vise. Ut ifra hva vi har fått vite så langt, høres det spennende ut og det er det jeg baserer meg på at det på dette punktet virker lovende og ser frem til å vite mer om spillet. Men jeg ser tankegangen din og at det kanskje er lite å basere seg på dette, men tross alt, om det spill ser lovende ut og at det ender opp som et bra spill, er to vidt forskjellige ting. Så jeg ser ingen grunn til at jeg ikke kan glede meg før det motsatte er bevist.
  • 0
Gled deg alt du vil. Men jeg vedder en cola på at du tar feil!
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Gled deg alt du vil. Men jeg vedder en cola på at du tar feil!
Og hva så om jeg tar feil? Har aldri sagt at det kommer til å bli tidenes spill og har null problem med å event ta feil. Er ikke det det handler om, det handler om at jeg ser frem til å høre mer om dette lovende prosjektet. Folk har forskjellig smak og meninger og det er intet annet en positivt. Men når du påstår at det er for tidlig å trekke noen konklusjoner, og allikevel påstår at ting tilsier at dette kommer til å bli middelmådig, er det en smule motsigende
  • 0
Siterer Aiden:
Og hva så om jeg tar feil? Har aldri sagt at det kommer til å bli tidenes spill og har null problem med å event ta feil. Er ikke det det handler om, det handler om at jeg ser frem til å høre mer om dette lovende prosjektet. Folk har forskjellig smak og meninger og det er intet annet en positivt. Men når du påstår at det er for tidlig å trekke noen konklusjoner, og allikevel påstår at ting tilsier at dette kommer til å bli middelmådig, er det en smule motsigende


Du hevder at spillet er "ultralovende". Og dersom noe er "ultralovende" så ligger det litt i ordet at man forventer at det blir "ultrabra".

Å påstå at det blir middelmådig er det mest rasjonelle man kan gjøre. Da de fleste spill ender opp som nettopp det.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Det beste herfra var definitivt Deja Vu oppdraget til Metal Gear Solid V. Vet ikke om jeg kommer til å tørre å prøve det en gang, i fare for å daue av nostalgi.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer Aiden g hva så om jeg tar feil? Har aldri sagt at det kommer til å bli tidenes spill og har null problem med å event ta feil. Er ikke det det handler om, det handler om at jeg ser frem til å høre mer om dette lovende prosjektet. Folk har forskjellig smak og meninger og det er intet annet en positivt. Men når du påstår at det er for tidlig å trekke noen konklusjoner, og allikevel påstår at ting tilsier at dette kommer til å bli middelmådig, er det en smule motsigende

Du hevder at spillet er "ultralovende". Og dersom noe er "ultralovende" så ligger det litt i at man forventer at det blir "ultrabra".

Å påstå at det blir middelmådig er det mest rasjonelle man kan gjøre. Da de fleste spill ender opp som nettopp det.
. Selvfølgelig håper jeg jo det blir bra og klart at jeg har forhåpninger, det sier jo seg selv. Men om det faktisk viser seg å være bra vites jo ikke. (det er to vidt forskjellige ting)og om det viser seg å være skuffende, tar ikke vekk det faktumet at det for meg så lovende ut på et tidspunkt. Så ser ikke helt problemet. Å ha forventninger er vel opp til hver enkelt og jeg syntes at det er det som er spennende. Er tross alt kun et spill, så min verden faller ikke sammen akkurat om det viser seg å være det motsatte. Jeg er selvsagt bevisst på at det nødvendigvis ikke møter forventningene, men jeg liker det jeg har fått vite så langt og legger mine forhåpninger deretter, så enkelt er det. Vi er alle forskjellige og om hva man baserer forventninger på er helt individuelt. Du har lagt deg på det nøytrale mens jeg stiller meg mer positiv til The Order, av både like og ulike grunner. Ingenting galt i noen av delene. Jeg vet ikke om du så showet selv, men hvis du gjorde det, hva syntes du? Er selv spent på inFamous Second Son, The Last of Us dlc og Uncharted til PS4 var en hyggelig og forventet annonsering.
  • 0
Siterer Aiden:
Selvfølgelig håper jeg jo det blir bra og klart at jeg har forhåpninger, det sier jo seg selv. Men om det faktisk viser seg å være bra vites jo ikke.


Når du sier at noe er lovende, så konstaterer du et fakta. Selvfølgelig kan du håpe og ønske alt du bare måtte klare, men på det nåværende tidspunkt finnes det ikke mye å backe opp dette utsagnet med. Å si at "det virker lovende for meg" blir litt tullete, da det du egentlig mener er at du håper at det blir bra. Ting er ikke lovende bare fordi man ønsker at de skal være det.

For å ta et banalt eksempel; Man kunne med sin fulle rett hevde at Skyrim var et ultralovende spill før det kom ut. Da hadde man kjennskap til at utvikler Bethesda er kjent for skyhøy kvalitet, samt at man vet at tidligere spill i samme serie har vært svært gode. I tilfellet med "The Order" har man i praksis ingenting å bygge opp en slik påstand med. Da er det bare ønsketenkning.

Siterer Aiden:
Jeg vet ikke om du så showet selv, men hvis du gjorde det, hva syntes du?


Jeg har bare fått med meg bruddstykker, men jeg gleder meg stort til Uncharted! Der har du et spill som er "ultralovende"!
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer Aiden elvfølgelig håper jeg jo det blir bra og klart at jeg har forhåpninger, det sier jo seg selv. Men om det faktisk viser seg å være bra vites jo ikke.

Når du sier at noe er lovende, så konstaterer du et fakta. Selvfølgelig kan du håpe og ønske alt du bare måtte klare, men på det nåværende tidspunkt finnes det ikke mye å backe opp dette utsagnet med. Å si at "det virker lovende for meg" blir litt tullete, da det du egentlig mener er at du håper at det blir bra. Ting er ikke lovende bare fordi man ønsker at de skal være det.

For å ta et banalt eksempel; Man kunne med sin fulle rett hevde at Skyrim var et ultralovende spill før det kom ut. Da hadde man kjennskap til at utvikler Bethesda er kjent for skyhøy kvalitet, samt at man vet at tidligere spill i samme serie har vært svært gode. I tilfellet med "The Order" har man i praksis ingenting å bygge opp en slik påstand med. Da er det bare ønsketenkning.

Citerer Aiden:Jeg vet ikke om du så showet selv, men hvis du gjorde det, hva syntes du?

Jeg har bare fått med meg bruddstykker, men jeg gleder meg stort til Uncharted! Der har du et spill som er "ultralovende"!
Det jeg reagerer mest på her, er at du har hengt deg opp i at jeg har kalt et spill utrolig lovende ut ifra hva jeg har lest om spillet. Og du påstår at det ikke er nok info til å backe up dette, er noe du mener, men ordlegger deg som om det er noe alle burde gjøre. Så langt har jeg ingen grunn til å mene det, siden det virker til å inneholde ting av hva jeg setter pris på i et spill, noe som gjør det lovende for MEG. Om det er lovende for meg og hva man baserer det ut ifra, er vel strengt tatt opp til meg å bedømme, ingen andre. I det forrige innlegget om at jeg har forventninger og ønsker (er noe som ofte kommer i tillegg når noe er lovende for en) har ikke noe med det jeg baserer min påstand på at The Order ser lovende ut, for mitt vedkommende. Det er utifra hva jeg har fått med meg av opplysninger via trailer, bilder og intervjuer. Det har jeg også sagt tidligere. Vi må bare innse at vi har ulike synspunkt på dette her.
  • 0
Siterer Aiden:
Det jeg reagerer mest på her, er at du har hengt deg opp i at jeg har kalt et spill utrolig lovende ut ifra hva jeg har lest om spillet.


Det jeg henger meg opp i er at du betegner et spill som det i praksis ikke finnes noen håndfast info om som "ultralovende". Det syns jeg var oppsiktsvekkende. For meg blir det rart å snakke om at noe er "lovende for meg" som du sier. Jeg ville nok gått for et annet ord, som gjør det klart at det handler mest om at du liker det du har hørt og håper at det blir bra.

For du må vel si deg enig i at vi har enda til gode å få se noe som sier noe om den faktiske kvaliteten i spillet. Settingen virker interessant og grafikken er godkjent, men det som definerer et godt spill er gjerne spillbarheten, og den vet vi null niks om.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Kan ikke tro at vi fortsatt diskuterer dette her. Jeg kan kun snakke for meg selv, ikke alle andre og det er derfor jeg mener det er lovende for meg ut ifra hva jeg vet. Jeg baserer meg kun på det jeg vet så langt, ingenting annet. Jeg er helt enig at det er spillbarheten som teller mest om et spill er bra eller ikke, men det er ikke det jeg påstår, jeg mener det er lovende på nåværende tidspunkt. Om jeg ikke hadde ment det hadde jeg klart valgt et annet ord for det, jeg valgte ultralovende fordi The Order etter min mening har fanget min interesse såpass tidlig og virker lovende, noe som det ikke er altfor mange spill som makter å gjøre. At du mener det er altfor lite å kunne si det virker lovende, har jeg ingen problem med. Og at du ville brukt et annet ord, er helt i orden. Men at du henger deg opp i dette, fremstår du som en bedreviter og en pirkete person.
  • 0
Siterer Aiden:
Kan ikke tro at vi fortsatt diskuterer dette her. Jeg kan kun snakke for meg selv, ikke alle andre og det er derfor jeg mener det er lovende for meg ut ifra hva jeg vet. Jeg baserer meg kun på det jeg vet så langt, ingenting annet. Jeg er helt enig at det er spillbarheten som teller mest om et spill er bra eller ikke, men det er ikke det jeg påstår, jeg mener det er lovende på nåværende tidspunkt. Om jeg ikke hadde ment det hadde jeg klart valgt et annet ord for det, jeg valgte ultralovende fordi The Order etter min mening har fanget min interesse såpass tidlig og virker lovende, noe som det ikke er altfor mange spill som makter å gjøre. At du mener det er altfor lite å kunne si det virker lovende, har jeg ingen problem med. Og at du ville brukt et annet ord, er helt i orden. Men at du henger deg opp i dette, fremstår du som en bedreviter og en pirkete person.


Vi kommer nok ingen vei her. Jeg reagerte på det jeg mente var et noe bastant utsagn, som jeg ikke så noen gode argumenter for. Selvfølgelig kan du finne spillet interessant ut fra dine personlige preferanser, men i bloggen så sier du ikke noe om det.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer Aiden:Kan ikke tro at vi fortsatt diskuterer dette her. Jeg kan kun snakke for meg selv, ikke alle andre og det er derfor jeg mener det er lovende for meg ut ifra hva jeg vet. Jeg baserer meg kun på det jeg vet så langt, ingenting annet. Jeg er helt enig at det er spillbarheten som teller mest om et spill er bra eller ikke, men det er ikke det jeg påstår, jeg mener det er lovende på nåværende tidspunkt. Om jeg ikke hadde ment det hadde jeg klart valgt et annet ord for det, jeg valgte ultralovende fordi The Order etter min mening har fanget min interesse såpass tidlig og virker lovende, noe som det ikke er altfor mange spill som makter å gjøre. At du mener det er altfor lite å kunne si det virker lovende, har jeg ingen problem med. Og at du ville brukt et annet ord, er helt i orden. Men at du henger deg opp i dette, fremstår du som en bedreviter og en pirkete person.

Vi kommer nok ingen vei her. Jeg reagerte på det jeg mente var et noe bastant utsagn, som jeg ikke så noen gode argumenter for. Selvfølgelig kan du finne spillet interessant ut fra dine personlige preferanser, men i bloggen så sier du ikke noe om det.


Dette begynner å bli for dumt, siden vi har såpass ulike meninger. For ente gang, jeg baserer meg kun på hva jeg vet så langt, at det virker lovende. Personlige preferanser er jo noe som spiller en rolle når noe virker lovende for en, slik er det med alt. Om man ikke liker bilspill, spiller det fint liten rolle om utviklerne har godt rykte eller at tidligere spill har fått topp karakterer. Men selv om man liker tredjepersons action/eventyr spill betyr ikke det at alt ser lovende ut. Det baserer iallefall jeg meg utifra hva jeg vet, og så langt ut ifra hva jeg vet om The Order: 1886 er det nok til å kalle det ultralovende! Nå sier jeg ikke det flere ganger. Jeg valgte å skrive kort om hver del av hva jeg så mest frem til, og så derfor ingen grunn til å komme med en avhandling om hvorfor akkurat The Order ser lovende ut, men samtidig vise at det tydelig har fanget min interesse. Men jeg skrev det i det første innlegget mitt om til dels hvorfor. Der nevner jeg ting som er blitt bekreftet av utviklerne selv at kommer til å være i spillet, som gjør det lovende. Det er ikke forhåpninger jeg har slik du påpeker i det neste innlegget. Tydeligvis ville noen brukte et annet ord, andre ville kanskje ha brukt det samme som meg. Sier Lenge leve ytringsfriheten, vel bevares, og du kan mene mine argumenter ikke er gode nok i dine øyne, får ikke jeg gjort så mye med. Jeg har uansett nå forklart mer en nok om hvorfor jeg mener The Order er lovende.
  • 0
La oss legge den diskusjonen død.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
La oss legge den diskusjonen død.


Haha, det er jo faktisk Aiden sin blogg, men jeg tror han er ganske enig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!