Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, dere har vel merket litt mindre aktivitet i det siste, det har skyldt på at det har blitt mye skole lekser og trening. Men er tilbake nå, og skal smelle ut en blogg som jeg ikke har gjort på en stund.

Så her i denne bloggen skal jeg snakke om mine savnede oppfølgere når det gjelder spill.


TOCA Race driver 4: Nå har jeg ventet i 7 år, i 7 år. Og ingenting har skjedd i codemasters studioet. Ikke en gang snakk om et nytt Race driver spil i serien. Så jeg håper så inderlig at de lager et slikt spil under navnet "TOCA Race driver 4" til PS4 og Xbox ONE en vakker dag. De solgte jo såppas bra på både PS1, PS2 og Microsoft XBOX (Første generasjon av XBOX). Håper på et spill som rævkjører både Gran turismo i samme slengen.

Nytt Mx vs ATV spill?: Dette har alltid og vil være den beste spillserien jeg har spilt. Håper at Ubisoft, Codemasters eller Milestone lager den mindre populære serien. Vil ikke at den skal bli borte, selv om at THQ som sto bak produseringen, som nå er blitt konkurs. Har tenkt på titler som "Mx vs ATV Rivals" eller "Mx vs ATV Extreme".

DiRT 4: Bare en liten twitter melding tydet et nytt spill i DiRT serien, ikke noe mer enn det. I dette så håper jeg litt mer like baner som i Colin McRae DiRT (Rallycrossbanene), en helt unik DiRT tour og i minst fire forskjellige joyridebaner. Nok for meg for å gi det full topp. Så codemasters, plis. PLIS! Gi oss DiRT 4!

Need for speed Underground 3: Alle, nesten alle babler om et nytt Underground spill fra Need for speed, som jeg håper så skal/håper at Ghosts games står bak utviklingen. Ingen vil høre noe fra Need for speed Rivals. Et spill med uendelige styling ferdigheter, en diger verden som kan konkurere med Grand Theft Auto 5. Vi vil ha Underground 3!

Grand Theft Auto 6: For snau to måner siden så ble storspillet GTA V sluppet på markedet, og slo de fleste salgsrekorder. Nå har noen begynt å snakke om neste spill i serien, nemlig GTA VI. Det er kanskje ikke noe sannsynlig at det vil komme, men vi håper at Rockstar holder sine ord.

PS: Sorry for at det ble for mange bilspill, men dette mer MINE oppfølger som jeg håper kommer, er du enig i noen av disse?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Er ikke noe spesielt fan av bilspill, så der har jeg ingenting å tilføye.

Når det kommer til neste Grand Theft Auto spill, så har jeg fremdeles til gode å spille gjennom GTA V, men det er ingen tvil om at det kommer flere spill i den serien. Jeg tviler dog på at neste spill kommer til å hete "GTA VI" men heller få et annet navn, lignende spill som Vice City og San Andreas. Dessuten vil jeg også tro at GTA V får noen store DLC'er før den tid.

Ellers lagde jeg jo en tråd for en stund siden der jeg spurte hvilke spill du vil se i fremtiden hvor jeg nevnte blant annet et nytt Red Dead, som Rockstar forhåpentligvis jobber med.
  • 0
Er litt usikker på hvilke oppfølgere jeg savner. Dark Cloud 3 og Warcraft 4 er definitivt to stykker, men utenom det vet jeg ikke helt. Håper forsåvidt på enda et Metal Gear Solid etter V og at "Project X" viser seg å være Xenoblade 2.

I likhet med SrThms, har jeg lite erfaring eller interesse av bilspill så har ikke noe særlig forhold til noen av de du nevner. Spilte litt Need for Speed for mange år siden men.

Når det gjelder GTA så er det vel litt tidlig å begynne å savne en oppfølger allerede, men det kommer nok helt sikkert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er nok litt tidlig å savne GTA 6 ja.

Personlig savner jeg nyheter om Elder Scrolls 6. Kunne også tenke meg en oppfølger til Dishonored.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Nå er det jo litt rykter angående Fallout 4, ellers takker jeg ikke nei til Gravity Rush 2.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Selv håper jeg på en oppfølger til Lost Kingdoms 2 og Conduit 2, utenom det er jeg ikke helt sikker på hva annet jeg har lyst på.

EDIT: Som Glorfindel har nevnt, sier jeg ikke nei takk til Warcraft 4.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer MNO2610:
Det er kanskje ikke noe sannsynlig at det vil komme,


Det er like sannsynlig som at pikken min er stor. Altså veldig sannsynlig.

Jeg håper på Fallout 4, Elder Scrolls VI, Last of Us 2 og Red Dead Redemption 2.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Det er like sannsynlig som at pikken min er stor. Altså veldig sannsynlig.


Du og du.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Har bare 2 spill på oppfølger lista mi som jeg evnter på nå:

-Dragon Age: Inquisition.

Siden lanseringen av det første Dragon Age spillet har jeg ventet på Inquisition,DA 2 var ett flott spill men ikke like bra som 1eren som for meg ble mer som ett ekstra DCL kapittel med bakgrunnsinfo om hva som skjedde etter The Blight enn ett ordentlig oppfølger av ett spill,så har siden ventet spent på at Inquisition skulle bli annonsert og komme ut og forhåpentligvis gi meg den samme følelsen som DA: Origins ga meg.

-Fallout 4.

Jeg var en etternøler som først skaffet meg Fallout 3 når det kom rykter om 4eren men etter og ha spilt Fallout 3 har jeg siden vært en optimistisk fan om har slukt det meste av rykter i håp om at det ville komme noe info om at Fallout 4 var på vei.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg savner helt klart en oppfølger til Vampire The Masquerade: Bloodlines. Kuleste spillet som fantes under VGS tida mi!
Er ikke spesielt stor fan av bilspill, og er ærlig talt ikke sikker på om det ikke har vært en oppfølger, men jeg synes at Circuit Breakers var dritgøy når jeg gikk på barne/ungdomsskolen. Burde ha vært oppfølger til det.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Bra blogg! Tror nok Rockstar lager GTA VI pga. GTA V solgte så bra!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den eneste oppfølgeren jeg savner er et nytt Ty The Tasmanian Tiger. 2 fantastiske spill satt til Australia.

Ellers hadde det vært stilig med et nytt Dishonored.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Predator:
Jeg håper på Fallout 4, Elder Scrolls VI, Last of Us 2 og Red Dead Redemption 2.


Agreed!
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror nok Rockstar lager GTA VI pga. GTA V solgte så bra!


Har du vurdert å starte analysebyrå?
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Bilspill ja.
Men GTA 6? Etter to måneder?
Var det ikke du som ikke fikk spille 18+ spill da?
Har du i det hele tatt spilt GTA V?

Er vel Uncharted 4 jeg ønsker meg mest, men ettersom det er annonsert så er jeg mest sannsynlig sikret det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Bilspill ja.
Men GTA 6? Etter to måneder?
Var det ikke du som ikke fikk spille 18+ spill da?
Har du i det hele tatt spilt GTA V?


Spiller det til kompiser
Not race from me, if I say no.
  • 0
Age of Empires 4 og Jak and Daxter 4.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Kjempefin blogg.

Et nytt Underground hadde ikke gjort meg noe ihvertfall.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kjempefin blogg.

Et nytt Underground hadde ikke gjort meg noe ihvertfall.

Er enig i det meste det du sa S17
Not race from me, if I say no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!