Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ettersom jeg har spilt i 13 år så har jeg hatt en del gode opplevelser i spill. Hva som er den beste opplevelsen er vansklig å si, men jeg en del øyeblikk jeg aldri blir å glemme... Jeg skal liste opp et par av de beste øyeblikkene jeg klarer å komme på her jeg sitt.

Dag 7 av 12

The Dark Brotherhood
The Dark Brotherhood er en gjeng med snikmordere fra det kjente spillet "The Elder Scrolls IV: Oblivion. Dette var tilbake i 2006/2007 hvor jeg hadde begynt med dette spillet. Jeg var å gikk rundt i spillet, drepte udyr og litt av hvert. Dessverre var det en mann som drev på å følgte etter meg uten noen spesifikk oppdrag å gi meg. Jeg ble lei fordi jeg kunne ikke stjele uten at han sladret til vakten. Jeg drepte han uten å få bounty. Som dere vet så skjer det noe når du tar ditt første mord. Uansett, tiden jeg hadde i Dark Brotherhood er et av de tingene jeg husker best fra spillet.

Slo Seymour på snøfjellet
Fra Final Fantasy X så var det en boss som kom tilbake flere ganger iløpte av spillet. Han ble sterkere og sterkere. Jeg tror du måtte kjempe mot han 4 ganger, og jeg mener selv det var 3 gang som var oppe på isfjellet. Jeg satt i flere timer og dager med denne bossen, jeg gikk tilbake på spillet for å sloss mot fiender for å samle opp XP til å levle og bli sterk nok til å ta han. Når jeg tok han så ble jeg VELDIG oppglødet, dette ble gjort i 2005 når jeg var 10 år gammel.

Turen til Rivet City
Jeg er veldig glad i Role Playing Games som dere kanskje har funnet ut. Dette er fra Fallout 3 i 2009. Jeg var i level 8 eller noe, og jeg bestemte meg for å ta meg en tur til den store båten jeg hadde hørt rykter om. Jeg var underlevlet og var kjemperedd for å bli drept på veien ditt. Veien ned var skummel fordi atmosfæren er så fantastisk og jeg fikk frysninger med tanken på at jeg valgte å ta reisen på natten. Jeg ble først møtt av radroaches og de var enkle nok. Et hyl kom ut av munnen min når jeg hørte et stort brøl inærheten. Bak meg var et grønt monster med en stor hammer. Jeg hylte og sprang veldig lenge. Flere og flere kom etter meg og når jeg endelig kom ned til Rivet City så hadde jeg nesten ingen liv igjen og ble reddet av noen vakter. Jeg tok meg et godt pust i bakken og satt spillet på pause for å ro ned nervene.

Make it bun dem
Dette er et oppdrag jeg sent vil glemme. På Far Cry 3 så fikk man i oppdrag å brenne ned en hasjplantasje. Greit nok, men musikken gjor det helt utrolig. Jeg er ikke fan av Skrillex, men der gjor de det så bra med musikken at jeg tok livet av meg selv flere ganger for å spille oppdraget igjen og igjen. Mens du står å brenne en hasjplantasje med flammekaster så går det en blanding av raggae og electronic house. Sangen var i seg selv veldig bra.

Jeg har sykt mange flere opplevelser, men orker ikke å liste opp så veldig mange mer. Får jeg nok respons på denne bloggen så kommer jeg med del 2 av denne om dere vil ha det.

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
mine beste spillopplevelser må vel være: crach bandicoot, The legend of zelda Ocariona of time, Uncarted serien, Cod4 , Battlefield bad company 2, Tony hawk (ps1) , Rachet and clank og mario og mye mye mer
  • 0
Mange gode tittler der ja!
*MacGyver Theme*
  • 0
Kjenner meg ikke særlig igjen i noen av disse dessverre, med unntak av Final Fantasy X.

Jeg har hatt så uttalige gode spillopplevelser gjennom årene, at det er ganske vanskelig å velge frem de beste. World of Warcraft, Xenoblade, Metal Gear Solid-serien, Zelda-serien og de eldste Pokémon spillene trekker vel kanskje det lengste strået.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har noen minner med WoW, og pokemon serien Final Fantasy X var fantastisk !
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
en der gjor de det så bra med musikken at jeg tok livet av meg selv flere ganger for å spille oppdraget igjen og igjen.


Heh, jeg også! Hvertfall ikke fordi jeg rett og slett ble drept igjen og igjen..

Av de andre spillene har jeg bare spilt Far Cry 3, men skal med 100% sikkerhet spille FF X når HD-utgaven kommer til PS3.

Det er så mange spill jeg kunne ha trukket frem, men de aller beste har jeg nok fra Nintendo 64. Håper du kommer med en del 2!
''eh'' - Link
  • 0
Subject: Du er nødt å spille Oblvion! Du burde komme med en sånn her blogg du også!! Jeg kommer nok med del 2 etterhvert!
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom: Jeg er ikke fan av Skrillex, men der gjor de det så bra med musikken at jeg tok livet av meg selv flere ganger for å spille oppdraget igjen og igjen.

Spilte den sekvensen en del ganger selv, men det var mer fordi det er den desidert vanskeligste i hele spillet.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Kan vel forsåvidt nevne noen av mine favoritt øyeblikk.

SA2B: Siste boss. Det er lite som slår en en storslått kamp i verdensrommet, der man ikke bare kjemper mot et svært monster, men også med tiden. Dette kombinert med "kickass" musikk ( http://www.youtube.com/watch?v=u9zZus_1_ag ), har gjort boss kampen til et av mine favoritt spilløyeblikk.

OoT: Første gang jeg vandret utover Hyrule Field. Det gav meg en stor følelse av at nå startet et fantastisk eventyr.

Tales of Vesperia: De ulike humoristiske samtalene mellom figurene i spillet.

Chrono Trigger: Når jeg vandret rundt i de ulike bygningene i 2300 AD. Depressive greier må jeg si, fikk virkelig sympati med de få menneskene som var i livet.

Xenoblade Chronicles: Dette spillet har mange minneverdige øyeblikk, men utenom de fantastiske historie drevne scenene, vil jeg trekke frem første gang jeg fant et secret area. Ble riktig så overlykkelig, ettersom jeg er en som liker fokus på utforskning.

WC3/SC2: De gode rundene med Island Defence og Mafia, er ikke noe å utsette på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Xenoblade Chronicles: Dette spillet har mange minneverdige øyeblikk, men utenom de fantastiske historie drevne scenene, vil jeg trekke frem første gang jeg fant et secret area.


Husker du det enorme "tårnet" på The Fallen Arm? Hadde en high-level flyveøgle-lignende skapning på toppen. Første gang jeg klatret opp opp dit holdt jeg på å dette av stolen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Xeno: Hehe, jeg syntes det var lett men

SOL: Mange gode øyeblikk der!

Glor: Kanskje jeg skal bestille Xenoblade...
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Glor: Kanskje jeg skal bestille Xenoblade...


Burde ikke være noe å lure på en gang
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har alltid vært et spill jeg har fundert, men nå er jeg nesten 100% sikker
*MacGyver Theme*
  • 0
Kun TES: Oblivion jeg kjente meg i. Final Fantasy har jeg spilt i 10 minutter, og likte det ikke i det hele tatt. IKKE noe for meg.

Min favoritt spillopplevelse var vel når jeg fikk samlet alle Precursor orbs i det første Jak and Daxter. Det var et fantastisk spill, og faktisk det første PS2-spillet jeg fikk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Oblivion er utrolig....

Jak and Daxter <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Har desverre ikke spilt noen av spillene, men The Dark Brotherhood questlinjen fra Skyrim likte jeg veldig godt!
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Husker du det enorme "tårnet" på The Fallen Arm? Hadde en high-level flyveøgle-lignende skapning på toppen. Første gang jeg klatret opp opp dit holdt jeg på å dette av stolen.


Husker det ja. Tok sin tid å klatre til toppen, men det var verdt det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer projecthammer:
Har desverre ikke spilt noen av spillene, men The Dark Brotherhood questlinjen fra Skyrim likte jeg veldig godt!


Da burde du prøve Oblivion!

Siterer sonic og link:
Husker det ja. Tok sin tid å klatre til toppen, men det var verdt det.


Dette blir nok et kjøp!
*MacGyver Theme*
  • 0
Ville lett anbefalt å begynne enda tidligere i The Elder Scrolls serien enn Oblivion
Selv begynte jeg på Morrowind, og falt pladask. Har uheldigvis ikke fått spilt Daggerfall eller Arena enda, men er usikker på om jeg ville likt disse uansett.
Om Oblivion er bra, synes jeg forgjengeren Morrowind er x antall ganger bedre ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!