Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kaker, folk på Gamereactor elsker kake. Selv redaksjonen har innrømmet det. Det er tilogmed en egen Cookies-seksjon på Gamereactor. Det er jo selfølgelig ganske skuffende at det ikke står om spiselige kaker. Det står om virtuelle cookies....

Men det er en kake som skiller seg fra alle andre kaker på Gamereactor. En kake som forbindes med gamle folk og nesten ingen liker den. Ostekaka. Eneste personen her som har stått frem er Predator. Han fikk ingen fredspris for det. Han fikk mye kritikk og det gikk mange rykter om han på grunn av det. Så hvorfor hater Gamereactor Ostekake så mye? Kaken er helt fantastisk, den består av tre ting som passer like godt sammen som Peanøttsmør og syltetøy.

Kjeksen på bunnen blir ensformlig og kjedelig, ostekremen blir for mektig alene og geleen blir for søt. Men sammen så blir det den perfekte desserten. Jeg anbefaler dere alle å spise Ostekake. Spesielt dere i redaksjonen. Ostekaken kan gjøre vidunder med en person. Jeg spiste nettopp et stykke og jeg har aldri hatt så mye skrivelyst før. Det er derfor Predator skriver så forbannet langt når han skriver blogger. Han spiser Ostekake før han blogger. Eneste personen som klarer dette uten å spise Ostekake er SirThomas. Men han er jo et unntak.

Hvis redaksjonen spiser denne vidunderkaken så blir det nok så mye skriveri i bladet at de må begynne å gi ut GR-Pockets og et blad i måneden.

Så spis grønnsakene dine....Nei vent, spis heller Ostekakene dine.
mah boi
  • 0
Finnes ikke bedre kake! De som sier noe annet er fjollete.
  • 0
Jeg spiste ostekake her om dagen, på bursdagen til muttern.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Morsom blogg! Jeg liker ostekake. Som du sier er de tre delene nokså kjedelige alene, men sammen utgjør de underverker.

En annen ting som er godt er First Price Orange Cakes.
''eh'' - Link
  • 0
ostekake er forbanna digg!!
  • 0
Digger ostekake!
  • 0
Nei, nei, nei. Det er ingenting som slår sjokoladekake! Ikke en gang Kjeks (uheuhe)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Nei, nei, nei. Det er ingenting som slår sjokoladekake! Ikke en gang Kjeks (uheuhe)


Psssh, samtlige sjokoladekaker kan ta seg en bolle (Så lenge det ikke blir flere av de fæle sjokoladebollene that is).
Ostekake knuser all motstand, på tross av sin skjøre sammensetning.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Psssh, samtlige sjokoladekaker kan ta seg en bolle (Så lenge det ikke blir flere av de fæle sjokoladebollene that is).


Vel, mye kan sies om det vide spekteret av sjokoladekaker, men sjokoladeboller er jeg utrolig fan av.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ostekake knuser all motstand, på tross av sin skjøre sammensetning.


Tmy Kvrnrd pls
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Tmy Kvrnrd pls


That's it! Batoru Rowaiaru: Cake edition På neste SpillExpo!

  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
That's it! Batoru Rowaiaru: Cake edition På neste SpillExpo!


GR's konditori stand.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
That's it! Batoru Rowaiaru: Cake edition På neste SpillExpo!


Siterer Glorfindel988:
GR's konditori stand.


need spillexpo 2014 tickets now
''eh'' - Link
  • 0
Ostekake er overvurdert.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kaker generelt er overvurdert, og ostekake er direkte forferdelig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Duck Song:
Det er tilogmed en egen Cookies-seksjon på Gamereactor. Det er jo selfølgelig ganske skuffende at det ikke står om spiselige kaker. Det står om virtuelle cookies....


Hermegås.

Siterer Ole-Christian:
Kaker generelt er overvurdert, og ostekake er direkte forferdelig.


Er så enig. Brownies er den eneste formen for kake som ikke smaker tørt og vemmelig, men igjen er brownies for søtt.

Ostekake er faktisk verdens jævligste kake, etter mandelkake. Fy faen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
My secret is revealed. Damn.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vanlig Ostekake er ikke noe for meg men Jordbærostekake derimot!
Det er min kake favoritt ved siden av bløtkake med krem og jordbær.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siden ostekake er samboerens spesialitet, så kan jeg vel ikke si annet enn at ostekake er the shit
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ostekake er litt som eplekake. Hvis du fjerner det første av ordet, er det mulig å spise den.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ostekake er litt som eplekake. Hvis du fjerner det første av ordet, er det mulig å spise den.


Hah. True story.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Åh herregud jeg fikk lyst på ostekake!!!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer remote:
Ostekake er litt som eplekake. Hvis du fjerner det første av ordet, er det mulig å spise den.


Det var flott sagt, og helt riktig.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!