Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siste blogg i denne bloggserien så skal jeg skrive litt om at jeg gjør det jeg elsker å gjøre

Dag 12 av 12

Jeg har mange små ting jeg elsker å gjøre. Spille, jobbe, se på film, mekke på pc, mekke på bil, mekke på elektriske anlegg osv. Det er en ting jeg har over all lidenskap. Jeg lager musikk, det er min favoritting i verden å gjøre. Folk jeg møter merker det også, jeg prater mye om bandet, og sjanger. Jeg snakker for det meste bare om musikk generelt.

Jeg er en kjedelig person å prate med for noen, men jeg er meg, og jeg elsker musikk. Å kunne ha den lidenskapen jeg har for musikk er spesielt. Etter 13 timer på jobb så begynner jeg å lage ting på bass, gitar eller keyboard. Iløpte av en jobbdag så kan jeg finne på å lage et riff, eller en tekst. Jeg går å tenke på musikk hele tiden. Henter elementer fra sanger. Sist sang jeg ble inspirert av var "Avenged Sevenfold - God Hates Us og da går det på å ha en såpass rolig intro forså å gå over til noe så fast-pace.

Å styre med musikk tar tankene mine vekk fra alt annet i livet. Jeg glemmer problemer med penger, jeg glemmer problemer jeg med venner, jenter, jobb uansett. For meg er det en viktig lidenskap. Jeg føler også jeg kommer noen vei i livet med musikk. Plutselig så har vi hatt 3 konserter på 3 måneder. Den 3 konserten spilles på Bastard Bar i Tromsø den 13. Desember. Uansett, følelsen jeg får på scenen er fantastisk og jeg elsker det.

Videoen er fra våres 2 konsert hvor vi varmet opp for Dienamic
http://www.youtube.com/watch?v=gLW0fDGnAyw

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg forstår veldig godt at mange kan søke tilflukt i musikk og har et såpass sterkt forhold til det. Samtidig er det så sært å bli uglesett fordi man ikke lever og ånder for musikk slik enkelte andre gjør. Jeg forventer jo ikke at de skal være brennende opptatt av hund eller ski.

Men det er vel en annen diskusjon...

Utrolig kult at dere får spillejobber. Høres spennende ut.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg husker vi hadde skoleband på førskolen. Var veldig gøy, og jeg skjønner hva du mener med scenefølelsen. Jeg spilte faktisk Bass jeg også. ;)
Jeg har lagt fra meg "banddrømmen" nå da og fritiden går for det meste bare til spilling og fotball. Scenefølelsen er på en måte tilstede når du går ut på fotballbanen under en kamp også, men det er selvfølgelig ikke helt det samme.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg har lenge hatt en drøm om å spille gitar, kjøpte meg til og med el-gitar for noen år siden. Men det har blitt med drømmen for jeg har verken lagt inn nok tid eller innsats i å ville lære det ordentlig. Kanskje jeg en dag virkelig bestemmer meg for å gjøre det...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Jeg har lenge hatt en drøm om å spille gitar, kjøpte meg til og med el-gitar for noen år siden. Men det har blitt med drømmen for jeg har verken lagt inn nok tid eller innsats i å ville lære det ordentlig. Kanskje jeg en dag virkelig bestemmer meg for å gjøre det...


Det synes jeg du bør gjøre. Det er veldig artig!
  • 0
Siterer Subject 17:
Utrolig kult at dere får spillejobber. Høres spennende ut.


Haha, det er sykt digg. Jeg er jo både vokal og bass i bandet så jeg får jo dobbelt så stor glede haha.

Siterer Subject 17:
sært å bli uglesett fordi man ikke lever og ånder for musikk


Ja, er litt teit når folk er sånn. Jeg mener at folk skal selv finne en lidenskap i livet sitt

Siterer Royality-indeed:
Jeg spilte faktisk Bass jeg også. ;)
Jeg har lagt fra meg "banddrømmen" nå da og fritiden går for det meste bare til spilling og fotball.


Bass er digg! Jeg har lagt fotballdrømmen på hylla for å spille i band

Siterer Glorfindel988:
Jeg har lenge hatt en drøm om å spille gitar, kjøpte meg til og med el-gitar for noen år siden. Men det har blitt med drømmen for jeg har verken lagt inn nok tid eller innsats i å ville lære det ordentlig. Kanskje jeg en dag virkelig bestemmer meg for å gjøre det...


En dag så kan du starte et band så skal dere få varme opp for oss mens vi er på jorden rundt turnee <3 hahaha

Siterer Jeppzki:
Det synes jeg du bør gjøre. Det er veldig artig!


Gitar er gøy, dumt at jeg er håpløs på¨det da
*MacGyver Theme*
  • 0
Utrolig fett at du finner peace i musikk! Dessvere er ikke jeg like musikalsk i noen omstendigheter men jeg fant min ``love``i Martsel arts en litt mere voldigere greie men forall del noe som er kjempe gøy! My next big thing er å starte med MMA og starte og gå kamper litt her og der!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!