Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Biljakter, spretthopp, knusing av biler, easter eggs, hemmeligheter, bugs, glitcher... Driv3r hadde alt. Jeg vet ikke om alt var bevisst, men det fungerte som fy!

Driv3r, tør jeg påstå, er det spillet jeg har hatt mest gøy med, opp gjennom tiden. Glem Just Cause, Spider-man 2 og Skyrim. Driv3r har en spesiell plass i hjertet mitt.

Og mange hater det. Klager på on foot-kontrollene, kunstig intelligens og glitcher.

Vel, de ka ta seg en bolle, for akkurat som at moren din elsker deg til tross for dine føflekker, arr og vorter, så elsker jeg Driv3r til tross for sine små skavanker.

Jeg koste meg glugg ihjel, alene og med venner. Driv3r var bakgrunnsstøy mens vi hang på rommet mitt. Driver var tidsfordriv når jeg ikke hadde annet å gjøre. Nice, Miami og Instanbul var de selvsagte reisemål når jeg følte for å dra på eventyr.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kjørt langs kysten i Nice, med politibiler bak meg og pistolkuler som klinger i karosseriet. Oi, der eksploderte ruta. Shit, der punkterte jeg.

Jeg aner ikke hvor mange Timmy Vermicellis jeg har jaktet ned - eller blitt drept av. Å klare alle ti på en økt var på langt nær umulig, men det var veldig spennende.

Jeg har brukt alt for lang tid i Istanbul med infinite mass-mode, og sett bilene sprette veggimellom. Tut Tut, her kommer Tanner!

Skademodellene var himmelske. Grafikken var, helt ærlig, fantastisk. Skitten i stilen, og veldig realistisk. Noe av det beste på PS2.

Ble det lite å gjøre, var det bare å søke på internett etter glitcher som kunne utnyttes, som spøkelsesbyen i Miami, eller plattformen under bakken i Nice. Eller bare finne veibeskrivelser (ikke kart, aldri kart) til den hemmelige go-kartbanen i Miami, den gjemte gaffeltrucken i Nice, eller discoteket i Istanbul.

Så, til Reflections, Atari, hele bølingen bak denne perlen, jeg hyller dere, for det beste Driverspillet i manns minne!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Et spill jeg også har storkost meg med. Jeg eide aldri spillet selv, men har lånt alt for mange ganger av kompisen min. Rundet det 3-4 ganger og lekt meg i timesvis.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Rundet det 3-4 ganger og lekt meg i timesvis.

Hehe, rundet det aldri selv. Klarte aldri å følge etter hun dama i Istanbul. Helsikes lyktestolper!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dette spillet fortjente en hyllest! Ren og skjær moro med en utrolig sjarmerende dårlig fysikk.
Kom meg aldri lenger enn til Nice
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kom meg aldri lenger enn til Nice

Trenger ikke komme lenger. Beste plassen!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Det høres interessant ut. Er det finne på PC?
u mad bro?
  • 0
Jeg elsker dette spillet, har mange gode minner fra det. Eide det aldri selv, merkelig nok. Men spillte det alltid når jeg besøkte en kompis. Når jeg var på besøk, var det ikke nødvendig med ord når vi lurte på hva vi skulle finne på. Det var soleklart at det skulle bli DRIV3R.

Flott hyllest, fikk en skikkelig blast to the past av denne!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer peanut-butter-yummy:
Det høres interessant ut. Er det finne på PC?


Det ble gitt ut på PC også, men å få tak i det er kanskje ikke så enkelt lenger.

Håper det er flere enn meg som kalte spillet Drivtrer...
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Citerer peanut-butter-yummy et høres interessant ut. Er det finne på PC?

Det ble gitt ut på PC også, men å få tak i det er kanskje ikke så enkelt lenger.

Håper det er flere enn meg som kalte spillet Drivtrer...


Nope. Kallte det enkelt og greit Driver 3.
Kompisen som eide spillet sa til foreldrene at 16+ logoen betydde at man kunne spille 16 stk samtidig lånte det av han da han fikk seg Driver 4, men var ofte borte hos han og spilte det.

Siterer Joelspeanuts:
Citerer Elektro Banana:Rundet det 3-4 ganger og lekt meg i timesvis.
Hehe, rundet det aldri selv. Klarte aldri å følge etter hun dama i Istanbul. Helsikes lyktestolper!

Jeg husker det oppdraget, brukte uendelig forsøk på det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Driv3er er et spill jeg aldri har spilt, men det høres ut som et spill jeg hadde kost meg med som kid.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Kompisen som eide spillet sa til foreldrene at 16+ logoen betydde at man kunne spille 16 stk samtidig


Hahaha
''eh'' - Link
  • 0
Driv3r var et av de spillene jeg ønsket meg mest, men aldri kjøpte. Jeg vurderer stadig å kjøpe det hver gang jeg ser det i en butikk, men nå er det liksom kommet flere nyere spill i serien.

Jeg husker jeg først så driver 3 bli spilt hos en venn og jeg falt pladask for den åpne verdenen og bilene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Flott hyllest, fikk en skikkelig blast to the past av denne!

Takk. Artig at andre også har fine minner fra spillet

Siterer Elektro Banana:
Kompisen som eide spillet sa til foreldrene at 16+ logoen betydde at man kunne spille 16 stk samtidig

Husker det var på kanten at jeg i det hele tatt fikk spillet, siden jeg var 14 eller 15, og pappa skulle betale. Å si det betydde 16 spillere var jo... lurt
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Når du nevner det, så mener jeg faktisk å huske at jeg gjennomførte dette en gang og jeg synes det var ganske givende, på tross av at slike typer spill ikke pleier å være blant de jeg liker best. Jeg har dog aldri eid det selv, så jeg er rimelig usikker på hvor og når jeg spilte det.... men fikk en skikkelig déjà vu når jeg søkte på Youtube.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det virker ikke som noen egentlig hadde dette spillet. Måtte låne det av en kamerat jeg også.
''eh'' - Link
Jeg eide det. Jeg lånte det aldri bort. Snodig
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Husker jeg satt ved siden av deg noen ganger du spilte det.. var morsomt å se deg utføre de forskjellige glitchene, og når du kjørte Go-Kart.. Og det SÅ utrolig morsomt ut, men jeg var jo for ung, så jeg fikk jo ikke lov :p
  • 0
Siterer YourBigestFan:
når du kjørte Go-Kart.. Og det SÅ utrolig morsomt ut


Å kjøre go-kart, var HELT jævlig. Helt umulig. Endte alltid opp med å stå å vente på den andre go-karten og skyte den når den passerte.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Flere som sier de lånte det, men jeg er en av de som faktisk kjøpte det...som bruktspill da Hvis det ikke hadde vært for fetteren min som jeg hadde sett spille det, hadde jeg sikkert aldri kjøpt det heller. Det jeg ikke kan huske derimot var om jeg lånte det av ham før jeg kjøpte det Uansett er jeg glad for at jeg gikk til anskaffelse av det...ett av mine favorittspill på PS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!