Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette blir en rask oppsummering av PS4 så langt. På fredag sto jeg opp i 10 tiden på morgen, hadde tatt meg fri fra jobben med avtale. Jeg hadde også forhåndsbestilt den og fått bekreftelse på at jeg fikk konsollen.

Spillet jeg kjøpte med konsollen var Killzone Shadow Fall.

Selv om jeg bare har fått tilbringt noen få timer med konsollen iløpte av helgen så føler jeg at jeg kan skrive denne bloggen.

Unboxing
Jeg åpnet esken til konsollen, den luktet utrolig. Første jeg gjorde var å ta ut stikken. Den var stor og digg å ta i. Grov og glatt i et. Neste var at jeg tok ut kablene, begynte å koble de opp mot strøm og TVen, så tok jeg konsollen, la den inn i tv-hyllen hvor den skulle stå. Jeg startet opp konsollen, et lite dur var alt jeg hørte. Skrudde på TVen også kom det opp setup listen. Konsollen i seg selv var glatt og fin. Når den ble startet opp kom det et lys på toppen som var hvitt.

Menyen
Et ord for å forklare menyen... blå. Menysystemet er en blanding av Xbox 360 sin og Playstation 3 sin. Funker fett, litt forvirrende i starten da. Var veldig oversiktelig når jeg ble vant til den da. Jeg kan vel mildt sagt si at jeg ble ikke skuffet over menyen. Når du er i menyen så viser kontrollen din fargen blå.

Kontrollen
Når du starter opp så er lyset oppe på kontrollen hvit, også blir den blå når du kommer inn i menyen. I seg selv så var den sykt digg å holde på. både glatt og grov. Lett å holde, og egentlig fin å se på. Når jeg startet opp Killzone og kommet meg inn i spillet så lyste kontrollen grønn, men når jeg mistet liv så ble den først gul og når jeg hadde lite liv så ble den rød, og når det ble kritisk så blinket den rød, mens dualshock gjor sin jobb å vibrerte som et hjerte som banket fort. Når jeg plukket opp en audiolog så skvatt jeg til pga kontrollen spilte av lyden fra små høytalere den hadde i seg. Sånn som det var på Wii kontrollen.

Det er mye jeg kunne ha sagt om Playstation 4, men skal ikke spoile alt for dere. Jeg kan si at den er verd pengene og er fantastisk... gled dere som ikke har den!
*MacGyver Theme*
  • 0
Gleder meg noe sykt til å få fatt i en selv, misunner deg utrolig mye. Håper jeg klarer å få tak i en PS4 før neste år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
DSN: Den er veldig utrolig! Gled deg!
*MacGyver Theme*
  • 0
«Første jeg gjorde var å ta ut stikken. Den var stor og digg å ta i. Grov og glatt i et.»
- Venom140
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Sånn vi liker det ;)
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer The Heretic:
«Første jeg gjorde var å ta ut stikken. Den var stor og digg å ta i. Grov og glatt i et.»


Skulle akkurat til å poengtere det. Helvete.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Heretic:
«Første jeg gjorde var å ta ut stikken. Den var stor og digg å ta i. Grov og glatt i et.»
- Venom140

Småhumret litt. +1

Uannsett så gleder jeg meg til å få tak i den, men jeg orket ikke stresse med det. Tar det heller i 2014.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer The Heretic:«Første jeg gjorde var å ta ut stikken. Den var stor og digg å ta i. Grov og glatt i et.»

Skulle akkurat til å poengtere det. Helvete.


-Kill -Loot -Return.
  • 0
Damn, vi er nesten navnebrødre

Artig blogg. Gleder meg bare mer og mer til å få den i posten. Maaan, tiden går sakte når man venter!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Bitch please, min kommer inn i butikken en eller annen gang i januar
u mad bro?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!