Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå for tiden så er det VELDIG MANGE som spiller voldspill som Battlefield og Call of Duty (mest CoD), så...

Så, hva er vitsen? Er det moro å pepre "virkelige" folke med maskingevær, pistol og all faenskapen som finnes i verden? Det er jo en grunn for at spillene har 18 års aldergrense. Som de fleste som er under 10 som jeg kjenner spiller slike spill. Victorfinne og Kakemonsteret, ja. Jeg ser på dere, som skal være gode forbilder i fremtiden. Men neida, dere sitter å spiller GTA, BF og COD. Hva er moro? Det vet ikke jeg.

Har også hatt en episode på spaceworld der jeg så en mor med ungen sin (sikkert 4 år, begge var fra utlandet og var mørkhudet). Mora kjøpte seg en ny mobiltelefon, så kom sønnen med det spill. Hvilket et tror dere at det var) Call of Duty Black Ops 2!!, jeg tenkte: "Hva faen skal en 4 åring med et skytespill. Ja hva skal han med det spillet?. More kjøpte det, men mannen bak disken informerte ingenting om at det var blod, vold og våpen i spillet. Han blir nok en Breivik JR avsluttet jeg inni meg.

Så dere UNDER 18 år her, slutt å spille slike spill. Spill er sunt sies (Som kongen Bernt Erik sier) det, men her så regnes det som usunt. E

Er det ingen kontroll hos foreldre lenger? Å kjøpe spillene uten barna er et eksempel, å si at GTA er et "bilspill" er også en god grunn for at barna får de spillene i bursdag og julegaver. Så, plis. Kan dere ikke vente til dere blir 18 år? Som jeg vet så er det bare meg og Sofaspilleren inne på GameReactor som ikke får spille volds-spill.

Så, jeg føler meg litt utenfor for det, alle vet jo hvordan det føles. Hvor god kontroll har foreldrene DINE når det gjelder volds-spill?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Sofaspilleren er ikke den eneste personen som ikke får spille slike spill. Vi har jo deg også ;)


Og nei, hvis skytespill påvirker folk til å gjøre grusomme handlinger så burde vel du klare å kjøre bil før du blir 18 år på grunn av bilspillene du spiller.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Og nei, hvis skytespill påvirker folk til å gjøre Politiske-terroraksjoner så burde vel du klare å kjøre bil før du blir 18 år på grunn av bilspillene du spiller.

Har øvelseskjørt for et år siden jeg

Lagt til 2013-12-07 21:26:
Sofaspilleren er ikke den eneste personen som ikke får spille slike spill. Vi har jo deg også ;)
Jeg nevnte jo meg her: Som jeg vet så er det bare meg og Sofaspilleren inne på GameReactor som ikke får spille volds-spill.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Kanskje på tide å roe ned bloggingen, MNO?
  • 0
Siterer SirThomas:
Kanskje på tide å roe ned bloggingen, MNO?

Den siste for idag. en ny en imorgen, og da MENER jeg bare en!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Den siste for idag. en ny en imorgen, og da MENER jeg bare en!


Hva skal den handle om?
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer MNO2610 en siste for idag. en ny en imorgen, og da MENER jeg bare en!

Hva skal den handle om?

Årest spill 2013, eller om at jeg drøyer den til nyttår (31 desember)

Lagt til 2013-12-07 21:35:
Som skal være en årlig blogg
Not race from me, if I say no.
  • 0
Synes det er litt ironisk at du klager på voldelige skytespill og sier at finne og Cookie er dårlige forbilder, men har BFBC2: Vietnam som profilbilde

EDIT: Ser at du endret bildet ditt nå. Fortsatt morsomt.
  • 0
Siterer MNO2610:
Årest spill 2013


Den ser jeg frem til.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Den ser jeg frem til.

Så bra
Not race from me, if I say no.
  • 0
Vil heller si at Battlefield er et krigsspill. Et mer finere ord.
Rainbow Mushroom
  • 0
Jeg var faktisk i butikken og var et vitne i denne saken. Idet gutten leverte spillet til mora, sa han følgende;""Dette spillet tror jeg kommer til å bli en fin julegave til pappa".
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg var faktisk i butikken og var et vitne i denne saken. Idet gutten leverte spillet til mora, sa han følgende;""Dette spillet tror jeg kommer til å bli en fin julegave til pappa".

Huff og huff, der ser dere! Et annet godt eksempel
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Victorfinne og Kakemonsteret,


Jeg er faktisk ikke under 10 år, selv om det kan virke sånn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er faktisk ikke under 10 år, selv om det kan virke sånn.


Dette er et sjokk for meg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Dette er et sjokk for meg.


Unnskyld at jeg skuffet deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
U blåg su moch
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er faktisk ikke under 10 år, selv om det kan virke sånn.

Nei, men under 18!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Her lukter det sjalusi. Men jeg ser poenget ditt når barn og ung ungdom spiller 18+ spill. Men så lenge man er moden i en alder av, tja, 16 ser jeg ikke noe problem ved det. Det er foreldrene sitt ansvar, og de kjenner best sine egne barn.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Kanskje ein god grunn til at du ikkje får spele 18+!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!