Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ingenting vipper meg av pinnen. Jeg skal aldri gå planken. Jeg er sterk. Jeg er tøff. Jeg er MNO. Du kan bare le så mye du vil, ''Jeg døde'' som kommer av at man ler av noe, som oftest mine blogger. ''Jeg døde'' er nemlig en kommentar jeg får ofte, men jeg bryr meg ikke. Jeg skriver blogger fordi det gjør meg glad, og bryr meg egentlig katta i blanke svarte om du liker dem eller ikke. Selvfølgelig passer jeg på å ikke gå over noen grenser eller noens personlige grenser, og prøver å skrive seriøst om ting jeg opplever og liker. Derfor kan du som skriver ''Jeg døde'' bare dø for alt jeg bryr meg.

''I ain't the type of brother made for you to start testin'.'' - Nas

Jeg lar meg ikke erte, og vet at dette er internettet, der ingenting kan menes helt seriøst. For jeg elsker hatere, eller haters som folk sier. ''Haters make me''! De prøver å dra meg ned på sitt nivå, og det nivået finnes på det dypeste dypet av hele det store blå havet. Nivået befinner seg blant djevler, digimons og de folkene som helst vil ha produkter med Windows 8 isteden for Windows 7. Jeg håper dere forstår hva jeg mener! Jeg vil ikke syte, men jeg er litt lei. Hvis du ikke har noe fint å si kan du like så godt ta til å holde kjeft sa alltid min mor, og det er sant.

I år er Assassin's Creed IV: Black Flag det beste spillet, men det har mottatt mye hat. I likhet med meg. Jeg motar hat. Noe jeg tror alle gjør. Jeg hever meg over det. Jeg er lei av det, men overlever.
Peace and love! MNO ut!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg døde
  • 0
Jeg døde
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg døde
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg døde
  • 0
Jeg døde
  • 0
Jeg døde
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg døde
Rainbow Mushroom
  • 0
Tiss?

C-C-C-C-C-C-COMBOBREAkAAHHH

Du er nok ikke den eneste som har Black Flag som årets spill, det er helt klart.

Fortsett å skrive blogger om det gjør deg glad, det er veldig bra. En kan imidlertid moderere mengden. Det fører som oftest til høyere kvalitet på de gangene man velger å skrive.
''eh'' - Link
  • 0
Hermegåser
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hermegåser


Regelrett tragisk.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hermegåser


Jeg døde av den der
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
[insert generic comment]
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Wut tis madness?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Jeg er død.
  • 0
Frå mitt utrykk er du ein legende her inne på gamereactor!
  • 0
Siterer Electabuzz:
Frå mitt utrykk er du ein legende her inne på gamereactor!

Så klart jeg er! ENIG FOLKENS!!?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Så klart jeg er! ENIG FOLKENS!!?


Wat?
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!