Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var denne helgen over (snart iallefall), og jeg var så heldig å fikk snappe med meg en PS4 fra elkjøp, der det var bare en igjen (!). Jeg er utrolig lettet og glad for at jeg har en så snill far som måtte stå opp på fridagen sin, kl 07:00 på morgenen bare for å kjøpe en PS4 til meg. Jeg har jo mast og mast så utrolig mye (i en måned) om at jeg skulle få en PS4 før jul. Og nå, ja nå sitter jeg med en Dualshock 4 i hendene med en PS4 fra sony rett foran meg.

Og så var det den nye Dualshock 4 kontrollere, den sitter veldig greit i hendene mine. Men jeg fant ut noe som ikke var greit. Og det var analogspakene. De er bedre når det gjelder refleks osv, men jeg få så vondt i tommelen fordi de sitter så langt nede, at jeg klarer å spille bare en liten time før jeg må ta meg en fem minutter. Veldig irriterende, veldig!

Det øyeblikket der jeg åpnet esken, jeg holdt på å besvime! Var så UTRLOIG glad, så tårene trillet på fredagen. Duften fra en nybakt konsoll er utrolig.
'
Og nå sitter jeg å spiller både FIFA 14 og Killzone: Shadow fall (Anmeldelsene kommer denne kommende uka). Har også et nytt nick på PSN, nå har jeg et nicknavn som "mag_gut", bare å legge til meg store og små fans! I LOVE YOU TO!

MNO ruler, takk for meg!

(PS3 til venstre og PS4 på stroskjerm)

NB!: Årest spill-bloggen kommer imorgen, jeg lover.
Sa sier jeg endelig TAKK FOR MEG!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Gratulerer med ny konsoll MNO.
mah boi
  • 0
Ser veldig bra ut! Kos deg med den!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kos deg MNO.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk selv spilt PS4 denne helgen. Elsker det!

God blogg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nice, kos deg masse! Får se om jeg får skaffet en selv iløpet av desember eller hva jeg gjør.
:3
  • 0
Så... Faren din spanderte en PS4 på deg, sånn uten videre? Damn

Nei men grattis. Fin konsoll, men ble litt ensidig med Black Flag, HELE tiden. Plukket opp GTA V igjen, og fant ut PS3 er ikke så verst den heller. Etter å ha spilt PS4 en stund begynner jeg å innbille meg at PS3en har PS2-grafikk i forhold. Det er ikke tilfellet

Ellers, god helg. Nei, det er søndag, og den er snart over. Eksamensperiode ass', blir vrengt i hue...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Duck Song:
Gratulerer med ny konsoll MNO.

Takk

Siterer Joelspeanuts:
Så... Faren din spanderte en PS4 på deg, sånn uten videre? Damn

Ja, det gjorde han!

Siterer Joelspeanuts:
Nei men grattis.

Takk!

Siterer Khriipy:
Nice, kos deg masse!

Det skal jeg¨

Siterer Khriipy:
Får se om jeg får skaffet en selv iløpet av desember eller hva jeg gjør.

Det må du, anbfales snarest!

Siterer albaga:
God blogg

Takk

Siterer Victorfinne:
Ser veldig bra ut! Kos deg med den!

Det skal jeg!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Grattis MNO jeg sikler etter ps4 og forhåpentlig hvis for jeg skaffet meg ps4 killzone pakka! Så jeg krysser jeg for tak i en i rom jula
  • 0
Gratulerer. Så det var altså du som hadde sendt meg venneforespørsel...
Du må teste ut War Thunder!!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer alebre95:
Grattis MNO

Takk

Siterer bent_a:
Gratulerer.

Takker

Siterer bent_a:
å det var altså du som hadde sendt meg venneforespørsel...

Ja, det var det ... :p
Not race from me, if I say no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!