Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I'm just a human. MNO er ikke en gud. Han er en legende, men ikke noe gud. Hvordan blir man en gud? Helt og legende er ord jeg blir navngitt, men ikke gud. Hvorfor lurer jeg på? Jeg er jo gudommelig. MNO mener at verden er bygd rundt ham. Det gjør han. Han er den eneste virkelige personen. Han er livet. Han er MENINGEN med livet, unnskyld.

MNO er illuminati, nazi og lafzi, rett opp og ned som en sprettball ... Det rimte gitt! Uansett! Hehe jeg er en rapper! Tilbake til budksapet. Det som blir utbrytt av meg. MNO. MNO er gud. Han er en levende engel i sitt egen malte bilde. Han er både Jeppzki og A to the H's far,mor,bestemor osv.

Bokstavene til Hinduen MNO kommer fra ordene Magisk Nyskapende Oreokake. Akkurat som N.W.A har MNO forkortet sitt sykt legendariske navn. MNO eier både unvierset og seg selv. Han er alt fra swag til sag. Han har en mag han kaller for fag. Han er kongen. Han snakker om seg selv i tredjeperson.

De fleste skjønte vel at komikeren MNO bare lurte litt med denne lurebloggen. Lol. Søndager er kjedelige. Jeg avslutter med dette bildet jeg har laget ved hjelp av Photoshop CC! Ha en fin dag fans av the rap god EMINEM aka. MNO! Tjuesjette Oktober! Peace and Love swaggot!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Er du høy?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Er du høy?

Ja, ca 165 (nesten høyere enn MESSI!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Du er så artig!
  • 0
Siterer alebre95:
Du er så artig!

Enig! Skulle vært en pris for "Årest beste nykommer 2013"
Not race from me, if I say no.
  • 0
Du burdet få fredsprisen også men vi er i gang
  • 0
Slapp av, du er Gud!
  • 0
Å være gudommelig blir ganske fort kjedelig. Snakker av egen erfaring.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Du er min favorittblogger på forumet.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Du er min favorittblogger på forumet.

Takk
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg kommenterer sjelden med "god blogg". Ikke her heller. For å si det pent.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er kanskje feil av meg å skrive dette. Men synes det er kjedelig at blogger med innsats ikke får nok kommentarer fremfor blogger som dette som gir inntrykk av å være hastverksarbeid.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er ikke feil av deg å si det. Det er helt på sin plass.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Nei, bare nei...
Rainbow Mushroom
  • 0
Hvem er du?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer gnyg:
Det er kanskje feil av meg å skrive dette. Men synes det er kjedelig at blogger med innsats ikke får nok kommentarer fremfor blogger som dette som gir inntrykk av å være hastverksarbeid.


Nope, det er helt sant gnyg. Viser bare hvor galt ting har gått.
  • 0
Hvordan klarer du det? Må være trolling?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Mexis:
Slapp av, du er Gud!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvem er du?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hmmmmmmm
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!