Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siden det nye designet dukket opp på det som nå omfatter mesteparten av siden, har det vært mye å ta fatt i. Ikke minst har vi fått inn massevis av bugrapporter og andre innspill, i tillegg til alle de bugsene vi selv oppdager. Det er selvsagt at det er noen bugs å rette opp i ved en slik omveltning på siden, men det kan bli litt overveldende. Heldigvis har jeg med den nye PCen og to skjermer ganske god maskinkraft og skjermplass:
<bild>
På bildet er skrivebordet mitt, som akkurat nå mye av tiden fungerer som et personlig testsystem for Gamereactor. Der kan jeg teste Gamereactor-siden på Windows 8.1, Linux Ubuntu, og Mac OS. Jeg har Firefox på tre forskjellige systemer, Chrome på 2 systemer. IE, Opera og Safari. Jeg kan på samme tid teste siden logget inn, logget ut, med og uten moderatortilgang osv.

Dette har først og fremst virkelig vist meg hvor nyttig det er med to skjermer, og hvor spennende det er å teste nye OS, som Linux. Når juleferien setter inn skal jeg nok få skiftet fokus til blant annet å bruke systemet for å teste splitter nye SteamOS. Det ser jeg frem til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bra å se at du har utstyr å teste med!

PS: Er det et Qpad tastatur jeg ser? God smak.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nerdepower ass
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Selv synes jeg det var ganske artig første gang jeg testet Ubuntu i en VM. Grunnen var rett og slett at vi skulle kode C programmer i Linux.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
PS: Er det et Qpad tastatur jeg ser? God smak.
Det er nok ikke et Qpad-tastatur.

Siterer Archana:
Nerdepower ass


Ja.

Siterer sonic og link:
Selv synes jeg det var ganske artig første gang jeg testet Ubuntu i en VM. Grunnen var rett og slett at vi skulle kode C programmer i Linux.


Jeg har en egen stasjonær PC dedikert til Linux. Så snart jeg får hentet noen greier hjemme på Strømmen skal jeg oppgradere den med mer RAM og mange flere harddisker og gjøre den om til en slags hjemmeserver. Det er den gamle spill-PCen min som nå gjør nytten som Linux-maskin.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kan du fikse bugs selv, eller må du sende inn en slags "rapport" til de som jobber med nettsiden?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Kan du fikse bugs selv, eller må du sende inn en slags "rapport" til de som jobber med nettsiden?


Jeg er ingen programmerer, og jeg jobber ikke for Gamereactor annet enn frivillig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er ingen tvil om at det er mye arbeid. Det vet jeg alt om.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Håper du bruker de tre skjermene til andre ting enn å sjekke bugs. Ellers ville det vært litt sløseri.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper du bruker de tre skjermene til andre ting enn å sjekke bugs. Ellers ville det vært litt sløseri.


De er også veldig greit når jeg skal få oversikt over forelesninger og pensum før eksamen. Jeg kan ha flere artikler/powerpoints og andre kilder åpne samtidig. For ikke å snakke om hvor nyttig det kan være med flere skjermer når man spiller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skal si du har mye test utstyr
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det er først og fremst en nybygget spill-PC. Det er en heldig bivirkning at den egner seg godt i situasjoner som dette.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er imponert over oppsettet ditt. Du gjør en nerd, som meg, stolt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!