Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert vet var jeg og familien min til Sverige og da oppdaget jeg at Fantaen smakte annerledes i der enn det den gjør i Norge. Synes den var mye friskere der samt at den ikke var like søt. Hvorfor skal svenskene ha en bedre brus enn vi? Så nå gruer jeg meg til det blir tomt med Fanta på boks, for den er såååå mye bedre enn den vi får servert i Norge.

Er det noen andre som er enig at den svenske brusen smaker bedre enn den norske? Til og med Colaen hadde en bedre smak selv om jeg liker Fanta best!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Er ikke enig med deg at den svenske brusen er best.. Selv om den er bedere en her i norge,,

ta den danske brusen drimot.. ahh.. I danmark smaker Colaen 10 ganger så mye bededre in i Norge.. Å det gjelder alle brusene i danmark
  • 0
jeg merket det samme med coca cola på boks fra sverige......mulig det har noe med at det er på boks å gjøre tnekte jeg

Men hvem vet, kanskje svenskene lager brusen annerledes
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
ja,jeg er enig med deg,Bernt Erik,at den Svenske fantaen smaker myyye bedre enn den her i Norge...
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Fantaen er best i sverige, ja! Når jeg tenker over det er faktisk Colaen er bedre i sverige og. Må ta meg en tur over grensa å kjøpe meg et par brett
  • 0
Var der for 2 uker siden. Vet ikke noe om colaen, er ikke særlig gkad i cola men jeg smakte noe som heter Jaffa den var god den
  • 0
Oiii! Har ikke smakt den danske brusen ennå, men må vel gjøre det en gang i tiden slik at jeg har flere muligheter å sammenligne på
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Den svenske boks Colaen er mye bedre en norsk Cola!!
Alle brus sorter er foresten bedre i boks ...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Foretrekker klassflaske. Slår alt annet!
  • 0
  • Trym
  • Trym
Tro meg, Fantaen i Seychellene er den beste jeg noen gang har smakt!
Den var på glassflaske og smakte faktisk godt appelsin.
Upassende.
  • 0
Finns ikke no bedre å drikke enn norsk fanta på halvannenlitersflaske!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Brusen er god i Sverige ja. Billig også
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jag har inte smakat på Norsk, men den svenska innehåller ju fiskfjäll så det är lite avskräckande
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
ok.. til tross for hva du tror bernt, så er faktisk ikke gresset grønnere på den andre siden

også ikke like cola /sprite best da gitt nå er jeg over deg ...
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Du har tydeligvis ikke smakt fantaen i Tyskland. Den er litt surere, men har en utrolig friskere "feel" enn den svenske og særlig den norske brusen.

Jeg drakk begge når vi fartet gjennom sentral europa.
  • 0
lol i Spania er fantan nermest gul suuuur^^ men good tho
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Utenlands brus smaker også bedre i pængboka
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Jeg skjekket faktisk dette med en jeg kjenner som jobber på Ringnes og han sa at Fantaen kan hvert enkelt land selv bestemme hvordan de vil blande den....Fra statene får de pulver som de blader ut , noen velger da å bruke mer vann og andre mindre. Men colaen SKAL være lik over alt!!!
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
men norsk solo er bedre enn svensk fanta!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
You fail. Solo er bare en billig etterligning av Fanta.
Spelling mistakes, grammatical errors, and stupid comments are all made on purpose.
  • 0
fanta suger!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Siterer ek02geer:
You fail. Solo er bare en billig etterligning av Fanta.


Hehe - Solo er nok den som hindrer tørsten best ja ;)

Men har forresten forelsket meg litt i Fanta med mango. Den var faktisk ganske sprek i forhold til den vanlige
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hva skjer? Brusen i Sverrige bedre enn i Norge? Synes den Norske er mye bedre. 0.33 liter i Sverrige var digg, men 0.5 liter 1.5 liter og 2 liter var ikke i nærheten
We could have arranged to have you carried
  • 0
Wow. Bringing up an old blog there, are we?
Square Enix.
  • 0
haha

Prøv å si den setningen med Yoda stemme
We could have arranged to have you carried
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!