Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har måttet ligget lavt, veldig lavt. I jula så dere ikke noe til meg. Sjjj, jeg hører noe. Det gikk over. Jeg sitter her med telegrafen. Dere hører det her først. Hva da, om dere tør spørre? Dere tør ikke å spørre, men jeg sier det uansett. Det er en elefant på siden. Jeg kaller den Herbert, men det er ikke egentlig en elefant, men to brukere, hvorav en er av adelig rang. Bang, dere forventet kanskje å se brukernavnene i denne setningen, men der lurte jeg dere godt. Dere har kanskje satt pris på mine forrige konspirasjonsblogger, men jeg vurderte å pensjonere den serien. Det trodde i det minste jeg helt til jeg kom over denne epokegjørende oppdagelsen, GR som vi kjenner det kommer til å bli helt forandret. Spenstigere ord har vel ikke kommet fra meg siden jeg oppdaget hemmelighetene til aspirerende verdenshersker Heretic. Nettverket hans har strukket seg langt. Lengre enn jeg trodde og hadde håpet på.

For dere vet kanskje at Heretic søker verdensdominans, men hvordan skal han spre ordet om seg selv? Det er her disse to tidligere nevnte brukerne kommer inn i bildet. Predator og A to the H(olebass) trodde ikke at jeg kom til å publisere denne bloggen, de trodde at de var reddet. De tok feil. Jeg har måttet ligge lavt, de finkjemmer stadig jungelen jeg befinner meg i. Hvor befinner Predator seg nå om jeg tør spørre? Amerika. USA. Det jævlig store eplet, bortsett fra at han ikke befinner seg på Manhattan, men en eller annen plass sør i landet. Hva gjør han der? Skole? Nope. Vi er for blåøyde når det gjelder Predator. Han bruker Sondre Lerches øyne til å hjernevaske oss. I USA sprer han ordet om Heretic, den allmektige. Dere hørte det her først. For hvor er det man må starte for å få verdensdominans? USA, selvsagt.

Så hvordan er A to the H innblandet i spredningen av Heretics ord, lurer du sikkert på. Hvem er det som stadig går igjen i bloggene hans? Kan det være en viss ukrainsk pølsehater? Spionsamholdet er sterkt. Spredningen av Heretics ord når stadig nye høyder. Med Ukraina og USA på laget, kommer det ikke til å ta lang tid før verden er i Heretics hender. Hvem vet hvor han kommer til å slå til neste gang og hvem han kommer til å bruke i sitt arbeid for å herske over kloden. Hvem vet...
  • 0
Jeg tror alle moderatorene har ugler i mosen. De er usedvanlig inaktive alle sammen. A to the H sa han planla en anmeldelse for noen dager siden, men jeg tror det er noe annet som ligger under isen. Særdeles mystisk spør du meg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn aa le hooyt.

Hahahahaha! Du tror du er saa smart. You`ll never know the true meaning behind my business in the Americas.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Jeg tror alle moderatorene har ugler i mosen.


jeg aner ikke hva du snakker om

jeg aner heller ikke hva bloggen snakker om. du bare finner på ting. ukraina? ærlig talt, pølsevev
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg burde egentlig ikke bli forbauset når jeg leser slikt BS, selv her på GR. Men hva kan man forvente av en side der den mentale gjennomsnit alderen er ca 13
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Jeg burde egentlig ikke bli forbauset når jeg leser slikt BS, selv her på GR. Men hva kan man forvente av en side der den mentale gjennomsnit alderen er ca 13


If you're taking everything seriously in life, you're gonna have a bad time.
  • 0
Siterer Temujin:
Jeg burde egentlig ikke bli forbauset når jeg leser slikt BS, selv her på GR. Men hva kan man forvente av en side der den mentale gjennomsnit alderen er ca 13


Nei huff, litt humor og useriøsitet tar jo tross alt livet av folk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Siterer Temujin:Jeg burde egentlig ikke bli forbauset når jeg leser slikt BS, selv her på GR. Men hva kan man forvente av en side der den mentale gjennomsnit alderen er ca 13

Nei huff, litt humor og useriøsitet tar jo tross alt livet av folk.


Forskjell på humor, og ren idioti.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Forskjell på humor, og ren idioti.


Du trenger ikke å være sjalu fordi du ikke fikk være med i bloggen, neste gang skal du også få være med. Alle skal få.

Siterer Temujin:
den mentale gjennomsnit alderen er ca 13


Du må slutte med å dra ned tallet.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Temujin:
Forskjell på humor, og ren idioti.


Bare fordi du ikke synes det er morsomt betyr ikke at det ikke er morsomt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Temujin xD
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!