Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"Lag fire barracks rundt ditt TC!". "Greit." seier eg litt usikkert. Eg veit ikkje heilt kva eg gjer, men eg liker korleis dei små kvinnene og mennene arbeidar og slit for meg. I dette spelet er eg tydelegvis kongen over min eigen sivilisasjon og eg styrer innbyggjarane som ein Gud frå himlen. Det er seint på kvelden, eg er høg på godis og eg har vener rundt meg som også er det. Ikveld får vi vere ope ekstra lenge.

Naboguten, som er ein del år eldre, kjem bort og ser kva eg har fått til (eller ikkje fått til) i spelet. "Send fleir arbeidarar på gull! Lag ein dock!". "Kva for noko?" undrar eg. "Lag ein dock slik at du kan produsere skip, det er ikonet med ankeret på."."OK!" svarar eg ivrig. Med ein del hjelp får eg stabla opp ein ubalansert økonomi og produsert nokon militære einhetar. Det er første gong eg speler Age of Empires II og eg skjønar at eg ikkje er veldig god. Det skal likevel ta mange år før eg tar opp igjen spelet og forstår kva for dybde det har.

Eg er utruleg fascinert av dei små figurane på skjermen, og kjenner ein slags maktfølelse i det å kunne lede min eigen sivilisasjon i krig. Spelet er avansert, men med god hjelp og oppmuntring frå folka rundt klarer eg litt av kvart. Blant anna har eg snart utvikla bombeskip som eg sendar mot fienden. Naboguten blir positivt overraska og seier skipane er til god hjelp mot alle munkane til motstandaren. Munkane er farlegare enn det først ser ut til, fordi dei kan omvende einhetar frå motsatt lag til å gå over til si side. Nesten ein heil øy er fylt med munkar frå motsatt lag og vi har det gøy med å kalle den "Munkholmen". Vi ler litt for mykje av det, men så har vi også eti mykje godter.

Vi vinn til slutt over fienden og kjærligheita til spelet er allereie blitt sterk. Etter dette skal det likevel ta over ti år før eg plukkar det opp igjen på Steam i HD-versjon. No for tida speler eg ein match i ny og ne. Eg er ikkje god, men njuter spelet fullt ut for det. Dette er ein udødelig klassikar som berre ventar på å bli plukka opp og spelt. Mest koser eg meg kanskje med kamper frå profesjonelle spelare som blir kommentert av Zak (zeroempires) på Youtube. Den kanskje beste AOE II spelaren er faktisk norsk og kallar seg TheViper. Sjekk han ut, og takk for meg!

Har du prøvd ut dette spelet? Isåfall, kva syns du?
  • 0
Jeg spilte en del AoE II før i tiden, selv om det er Kampen og Midgard jeg virkelig har spilt i hjel når det kommer til strategispill.

Det jeg definitivt liker best med AoE II er det gode musikkutvalget. Spesielt den ikoniske låten her, bringer frem mange minner.

Begynner å bli en stund siden sist jeg spilte det, så kanskje jeg skal vurdere å laste ned HD versjonen. Det frister i hvertfall litt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Jeg spilte en del AoE II før i tiden, selv om det er Kampen og Midgard jeg virkelig har spilt i hjel når det kommer til strategispill.

Det jeg definitivt liker best med AoE II er det gode musikkutvalget. Spesielt den ikoniske låten her, bringer frem mange minner.

Begynner å bli en stund siden sist jeg spilte det, så kanskje jeg skal vurdere å laste ned HD versjonen. Det frister i hvertfall litt.

Har sett etter flere strategispill å prøve meg på, så jeg skal definitivt se om jeg finner det på Steam

Musikken er ihvertfall ikonisk om ikke så mye annet, jeg vet ikke om jeg likte musikken, men den ble uansett ensbetydende med dette spillet.
  • 0
Siterer projecthammer:
Hva er hele tittelen på det? Har sett etter flere strategispill å prøve meg på.


Kampen om Midgard?

Heter Battle for Middle Earth. Finnes en original og en oppfølger. Oppfølgeren har mer muligheter til å bygge fritt osv., men jeg har faktisk alltid likt originalen best.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Antar det ville vært for mye og be om at du skrev på bokmål. men uansett så ja, har spillt en god del AoE 2. Et meget underholdende spill samt et meget sterkt lydspor skal det sies
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Age of Empires er en av de seriene jeg har hatt størst forhold til. Jeg husker godt hvor fascinert jeg ble første gang jeg så en venns far spille det. Siden kjøpte jeg flere spill i serien. Virkelig gode minner!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Temujin:
Antar det ville vært for mye og be om at du skrev på bokmål. men uansett så ja, har spillt en god del AoE 2. Et meget underholdende spill samt et meget sterkt lydspor skal det sies
Skriver både bokmål og nynorsk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!