Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann folkens.

Nå har det hopet seg opp litt mange spill her hjemme så jeg tenkte det var på tide med en liten giveaway.
Jeg håper alle tar hensyn til æresystemet kun velger spill de er genuint interesserte i. Det jeg ønsker fra dere er en kort kommentar om hvorfor dere vil ha akkurat det spillet dere spør etter, så skal jeg fordele spillene slik jeg ser det best. Ett spill per person

Spillene som er up for grabs er:

Empire: Total War

Creative Assembly's femte spill i den turbaserte strategispill serien Total War. Denne gangen er spillet satt på 1700 tallet og tar for seg historien rundt det britiske imperiet. Spillet kom ut i 2009 og på tross av mange bugs etter spillet ble sluppet blir det sett på som en av de virkelig gode Total War spillene. Jeg kjøpte spillet ved en feil ettersom jeg ikke trodde jeg hadde det på Steam.

Assassins Creed IV: Black Flag

Som en av forrige generasjons største spillserier trenger denne ingen introduksjon. Denne gangen spiller vi som piraten Edward Kenway (egentlig spiller vi spilleren som spiller Kenway men det blir litt for avansert å forklare her og nå. Tiden er denne gangen satt i piratenes gullalder og personlig mener jeg at dette er det nest beste AC spillet per dags dato. Dette gis bort da jeg allerede har spillet på PS4 og generelt misliker UPlay.

The Witcher: Enhanced Edition

Starten til det som utvilsom en av mine favorittserier. Basert på bøkene av den polske forfatteren Andrzej Sapkowski skal du som monsterjegeren Geralt of Rivia hack and slashe deg gjennom et svært robust rollespill satt i en svært mørk fantasy setting. Spillet er noe utdatert rent spillmekanisk men fungerer som en god innledning til både bøkene og de senere spillene i serien

The Witcher 2: Assassins of Kings

Oppfølgeren til foran nevnte rollespill. En mye mer polert opplevelse og en av de beste rollespillene undertegnede har spilt noensinne.

Som sagt alle fire spillene er up for grabs, og jeg skal bestemme meg for hvem som får hva basert på begrunnelsene deres. Begrunnelsene må være levert inn innen i morgen klokken 6.
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg ville likt å ha Assassins Creed IV: Black Flag, siden det er det eneste spillet i serien jeg ikke har. Jeg syntes at det ser ut som en av de beste i serien, og du sier jo selv at det er det nest beste.

Forresten hvordan er det du gir det? Sender du det i posten eller skal man møte deg i et spesielt sted eller? Veldig snilt av deg som gjør dette by the way
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
har koder

Lagt til 2014-03-15 22:22:
Alle er på pc forresten, glemte å nevne det
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg har lurt på å begynne på et strategispill på PC utenom Age of Empires 2 som jeg spiller jevnlig, og Empire: Total War har fått god omtale ser jeg. Dersom det ikke er noen andre som faktisk er into strategispill og vil ha dette, så hadde jeg vært glad om jeg fikk det. Litt usikker på om laptopen min kan kjøre det, men jeg tror det

Godt tiltak
  • 0
Et utrolig bra tiltak Andy! Og selv om jeg virkelig kunne ha ønsket meg ACIV til PCen, så vet jeg at andre som ikke har spilt det enda vil ha mer glede av det. Og siden jeg også eier begge The Witcher spillene, og ikke har noen særlig interesse for Empire (selv om jeg digger strategi), så står jeg over denne konkurransen, for å la noen andre som virkelig ønsker dem få en større mulighet.

Og må jo igjen få rose deg for det du gjør!
  • 0
Kjempetiltak AndyHandy! Veldig mange interessante og ikke minst svært gode spill her. Oh someone's going to get lucky.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hadde jeg vært PC-gamer skulle jeg bedt aller nådigst om The Witcher. Men, jeg er ingen PC-gamer, så noen andre interesserte sfår kose seg med det. Kul gest
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Ville gjerne hatt Assassins Creed IV: Black Flag,
Har alle det andre spillene i serien, men har ikke skaffet meg dette. Hører fra mange kompiser at det er et kanonspill. Vil gjerne se om det lever opp til forventningene, Argh.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Har alltid hatt veldig lyst til å teste The Witcher siden jeg har spilt det legendariske Witcher 2 Jeg elsket det andre kjempe mye, og tror nok jeg vil finne samme glede i neste det første spillet og
  • 0
Hei! Det hadde vært kult å ha Assasins Creed IV: Black Flag,

Har aldri rørt et spill i serien før så jeg har ikke fått noe inntrykk om hvordan spillene i serien er. Jeg har allltid vært interessert i historie og om pirater.
mah boi
  • 0
Supert intiativ!

Jeg ønsker meg The Witcher: Enhanced Edition. Jeg har hørt mye bra om serien men har ikke fått ut fingeren til å kjøpe det selv. Kanskje jeg slipper det nå...
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Giveawayen er nå stengt
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!