Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gamerector Norge har eksister i over ti år, og i disse dager jobber vi med magasin nummer 113. Likevel lærer vi hele tiden og vi er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for å kunne videreutvikle oss. Hensikten med denne bloggen er derfor enkel. Vi har lyst til å vite hva dere synes om Gamereactor anno 2014, og i første omgang konsentrerer vi oss om printmagasinet.

Hva synes dere om de siste par magasinene? Er innholdet spennende, eller kjedelig? Er språket friskt, eller klønete? Hva tenker dere om de ulike seksjonene: start, online, tempo, forspill, hovedartikkel, anmeldelser, film, guiden, replay og indie? Burde vi gir mer fokus til enkelte seksjoner eller er balansen god slik den er nå? Hvilke seksjoner har størst forbedringspotensiale? Hva vil dere se mer av? Hva vil dere se mindre av?

For noen måneder siden valgte vi å bytte ut den gamle kjøperguiden med mer dynamiske anbefalinger som varierer fra nummer til nummer. Vi har også endret online-sidene ved å gi brev mindre plass til fordel for månedens bruker, månedens blogg og månedens medlemsanmeldelse. Dessuten har vi lagt til to helt nye seksjoner viet til retro/nostalgi (vi kaller den replay-seksjonen) og indiespill. Liker dere disse nye seksjonene, eller burde vi heller sette av mer plass til for eksempel anmeldelser, forspill eller tempo?

Kort fortalt vil vi ha tilbakemeldinger. Både ris og ros. Jo flere desto bedre. Det er slik man lærer av. Legg også gjerne igjen en stemme i månedens bukerpoll.

<bild>
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
MIn største anke på dere er vel de digitale PDF filene som plutselig forsvant. Det kom ingen forklaring de ble bare borte .
Om mulig vil jeg gjerne ha dem tilbake.
  • 0
Jeg vet ikke, har ikke fått tak i de siste.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Små anmeldelser om gamle spill, fra retro til ps2 og den originale Xbox-en
  • 0
Har ikke fått lest noen av de siste gamereactor magasinene fordi det er helt umulig å få tak i der jeg bor (Holmestrand)

Men av de jeg har lest før så syntes jeg vel egentlig bare at dere kan legge til litt flere "mindre" nyheter som vi får daglig her på gamereactor.no, ellers er vel alt bra
  • 0
Har alltid likt bladet veldig godt og føler det har utviklet seg bra gjennom årene. Nå har det også kommet mer community stoff i bladet, så jeg er i grunn veldig tilfreds. Men jeg slenger meg litt på det Vebbisninja sier: Litt mer retro stoff, som tilbakeblikk osv. kunne vært artig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg må innrømme at selvom jeg plukker opp hvert nummer, så er jeg ikke så flink til å faktisk lese dem. Det blir stort sett bare til at jeg blar fort gjennom og stopper hvis det er noe virkelig interessant.
Pleier å se på anmeldelser og anbefalinger når jeg plukker det opp, siden jeg likevel befinner meg i et kjøpesenter og det kanskje er noe som er verdt å kjøpe, men ellers havner det ganske ulest i bunken med de andre bladene.

Om jeg skal si noe, så foretrekker jeg de delene som ikke er tilgjengelig på nettsiden.
Leser stort sett alt som dukker opp på nett, så jeg blar bare forbi alt jeg føler jeg har lest før.
  • 0
Jeg har ikke funnet bladet her nede på Palmekysten siden godt før jul, så jeg kan ikke uttale meg om de siste numrene. Samtidig har jeg vel gjort mine meninger klare tidligere
Ja, det er meg.
  • 0
Syns det er skikkelig ålreit å sitte i godstolen og lese magasinet, men har jeg lest det allerede på nettsiden blir det til at jeg blar fort igjennom. Storfornøyd med magasinet. Liker kanskje aller best tilbakeblikk. Gøy å oppdage ''nye'' gamle spill.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg vil se litt mer av Online og Anmeldelser. Kanskje litt Retro også.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!