Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her er en liten leksjon for hvordan du kan gjøre forumet mer aktivt uten mer innsats.

1.
Det viktigste er å kommentere, både i tråder, blogger og anmeldelser. Og kanskje skrive et hovedinnlegg selv? Du får ikke mer liv enn det du lager selv.

2.
Så må du sørge for å sjekke at du har svart tilbake på innlegg du får. For få svarer i sine egne hovedinnlegg og da stopper diskusjonen opp.

3.
Svar på en slik måte at den du kommenterer må svare tilbake. Du kan si deg uenig eller bare stille et enkelt spørsmål tilbake. Og svar til så mange som mulig.

4.
Kommenter mer om sakene og mindre om brukerne.

5.
Sjekk innom tråder, blogger og anmeldelser du ikke har vært innom før.


DILEMMAER:

Du vet ikke hva du skal skrive om.
Svar: Hva er du opptatt av akkurat nå? Hva spiller du eller holder på med?

Du har for lite tid.
Svar: Du må sette av mer tid. Alle har tid, det handler om prioriteringer.

Du synes for få er aktive.
Svar: vær aktiv.

Du synes det er for få interessante tråder.
Svar: Søk etter kule tråder eller lag de som mangler.

Du vil bli moderator.
Svar: Vær aktiv og smisk med moderatorene.

Du orker ikke skrive en blogg eller anmeldelse.
Svar: Skriv en kort blogg eller anmeldelse. Alt trenger ikke være så langt.

Du sliter med schizofrenien.
Svar: Oppsøk hjelp.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg hadde faktisk en veldig lik idé til en blogg, men virker som om du slo meg på målstreken. Det er dessuten bedre at den kom fra en moderators hold.

Siterer remote:
Du orker ikke skrive en blogg eller anmeldelse.
Svar: Skriv en kort blogg eller anmeldelse. Alt trenger ikke være så langt.


Kan godt hende jeg tar feil, men jeg er temmelig sikker på at dette ikke fungerer.

Men om det gjør det, vil du ha kake og is og brus, remote?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jeg hadde faktisk en veldig lik idé til en blogg, men virker som om du slo meg på målstreken. Det er dessuten bedre at den kom fra en moderators hold.


Kloke hoder tenker likt, vet du.

Siterer JoEy_Odd:
Kan godt hende jeg tar feil, men jeg er temmelig sikker på at dette ikke fungerer.


Jo, det fungerer. De siste bloggene mine har vært korte, men det trenger ikke være negativt. Denne bloggen er også ganske kort.

Siterer JoEy_Odd:
Men om det gjør det, vil du ha kake og is og brus, remote?


Det kan jeg gjerne få. Bare kom med det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jo, det fungerer. De siste bloggene mine har vært korte, men det trenger ikke være negativt. Denne bloggen er også ganske kort.


Herregud, jeg mente egentlig å sitere punktet over.

Siterer remote:
Du vil bli moderator.
Svar: Vær aktiv og smisk med moderatorene.


Den der. Så ja.

Siterer remote:
Det kan jeg gjerne få. Bare kom med det.


Neste gang du er i Oslo, lover.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer remote:
Du sliter med schizofrenien.


Jeg sliter med dette. Nå må du svare, remote.
  • 0
Siterer remote:
Du har for lite tid.
Svar: Du må sette av mer tid. Alle har tid, det handler om prioriteringer.


Har dessverre ikke tid for øyeblikket, men håper jeg kan bli litt mer aktiv i påsken.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Mye informativ informasjon å hente her. Det jeg personlig anser som viktigst, er å ha en PC som fungerer...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
ha en PC som fungerer...


Nettopp dét mener jeg er overvurdert.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nettopp dét mener jeg er overvurdert.


Hva mener du man skal bruke i stedet? Mobilen? (Ikke at den er velfungerende for øyeblikket heller...)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
En flott og informativ, samt morsom blogg remote! Så det store spørsmålet nå er, hvor sender jeg ønske om å bli mod? Og hvor sendes bestikkelser/smisk?
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Herregud, jeg mente egentlig å sitere punktet over.


Haha, ja, jeg syntes noe var merkelig, men jeg kunne jo ikke vite. Hindsight-bias unngått.

Det er sant at smisking ikke fungerer, men vi liker det likevel.

Siterer JoEy_Odd:
Neste gang du er i Oslo, lover.


Jeg skal ringe deg.

Siterer SirThomas:
Jeg sliter med dette. Nå må du svare, remote.


Hvilken type schizofreni er det du lider av da? Jeg kan uansett anbefale antipsykotika.

Siterer sonic og link:
Har dessverre ikke tid for øyeblikket, men håper jeg kan bli litt mer aktiv i påsken.


Det er bra! Skal du være hjemme i påsken?

Siterer Glorfindel:
Mye informativ informasjon å hente her. Det jeg personlig anser som viktigst, er å ha en PC som fungerer...


Det tenkte jeg på som en forutsetning

Siterer ElGamer:
En flott og informativ, samt morsom blogg remote! Så det store spørsmålet nå er, hvor sender jeg ønske om å bli mod? Og hvor sendes bestikkelser/smisk?


Vi har en god arbeidsfordeling blant moderatorene: Klager sendes til Glorfindel og bestikkelsene sendes til meg per brev.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har aldri vært en aktiv type på internett, alt for lat. Noen ganger kommer jeg med noe fyldig brukbart, men det er sjeldent.
  • 0
Siterer remote:
Det er bra! Skal du være hjemme i påsken?


Det er planen. Kan hende jeg blir borte noen dager, men jeg har ganske så lang påskeferie, så noe må nå jeg få gjort.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer remote:
Vi har en god arbeidsfordeling blant moderatorene: Klager sendes til Glorfindel og bestikkelsene sendes til meg per brev.


Trodde smiskingen var forbeholdt Holer'n?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Vi har en god arbeidsfordeling blant moderatorene: Klager sendes til Glorfindel og bestikkelsene sendes til meg per brev.


Veldig greit å vite, da blir det vel et brev eller tre i posten i løpet av nær fremtid bare for å vise hvor fornøyd jeg er med moderatorene.

Siterer Glorfindel:
Trodde smiskingen var forbehold Holer'n?


Så, jeg må sende smisk/bestikkelser til to personer?
  • 0
Siterer ElGamer:
Så, jeg må sende smisk/bestikkelser til to personer?


Send alt til meg du. Så er du sikker.

>)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Superdaniel:
Har aldri vært en aktiv type på internett, alt for lat. Noen ganger kommer jeg med noe fyldig brukbart, men det er sjeldent.


Man trenger ikke alltid å breie ut. Bare noen korte innlegg er bedre enn ingen. Du kan begynne med det?

Siterer sonic og link:
Det er planen. Kan hende jeg blir borte noen dager, men jeg har ganske så lang påskeferie, så noe må nå jeg få gjort.


Det er synd at du bare kan være aktiv i ferier. Det bør være mulig for alle å sette av et lite kvarter eller halvtime som pause.

Siterer Glorfindel:
Trodde smiskingen var forbeholdt Holer'n?


Smisking går til ham, men pengene går til meg.

Siterer ElGamer:
Veldig greit å vite, da blir det vel et brev eller tre i posten i løpet av nær fremtid bare for å vise hvor fornøyd jeg er med moderatorene.


Det er bra. Summen er proposjonal med sannsynligheten for å bli moderator.

Siterer ElGamer:
Så, jeg må sende smisk/bestikkelser til to personer?


Nei. Som sagt går klagene til Glorfindel, smisk til A2H og bestikkelsene til meg. Vi pleier å gjøre det slik.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er synd at du bare kan være aktiv i ferier. Det bør være mulig for alle å sette av et lite kvarter eller halvtime som pause.


Joda, men spørs om man da har nok energi til å være særlig aktiv. Å skrive noe kommentarer her og der går fint, men lengre tekster er det litt verre med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Joda, men spørs om man da har nok energi til å være særlig aktiv. Å skrive noe kommentarer her og der går fint, men lengre tekster er det litt verre med.


Jepp, men det trenger man ikke alltid å gjøre!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!