Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er i prokrastrineringsmodus. Vasker kopper. Rydder bord. Ser etter unnskyldninger for å utsette arbeidskravet i matte. Så kommer jeg over en konkurranse. Vinn InFamous. Det eneste jeg må gjøre er å vise mine superkrefter. Lett. Knipser et bilde med webkameraet. Bankers. Done. The deal is sealed!

Men så begynte jeg å tenke...

Kan det å lage en liten gnist kalles en superkraft? Det er et kult partytriks, og en lifesaver på påskefjellet, men jeg stopper neppe så mange skurker med den. Jaja, pinglekraft, superkraft, whatever. Det er kult, åkkesom.

Hva er din superkraft?

Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Min superkraft er at jeg kan redigere og slette andres innlegg på en spillside på nettet. Det har reddet mange menneskeliv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Min superkraft er at jeg kan redigere og slette andres innlegg på en spillside på nettet. Det har reddet mange menneskeliv.

Utvilsomt! En superkraft av de sj... vel, nokså sjeldne.

Får lyst å sitere uncle Ben. Men du har vel hørt det før...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Utvilsomt! En superkraft av de sj... vel, nokså sjeldne.


Den er ganske sjelden. Kun seks av sju milliarder mennesker har den.



Siterer Joelspeanuts:
Får lyst å sitere uncle Ben. Men du har vel hørt det før...


Og jeg er klar over ansvaret jeg har.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Min evne til å slå flere folk i Starcraft 2 på en gang teller vel for noe?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tror ikke jeg har noe særlig til superkrefter å skryte av, men om det skulle vært noe, må det være at jeg er god på å jobbe effektivt / fokusere på en oppgave.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg har mange overnaturlige evner, men den mest fremtrende, må være evnen til å skifte fra seriøs til useriøs på sekundet. Eller er dette kanskje mer antydning til en hjerneskade...? remote?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har mange overnaturlige evner, men den mest fremtrende, må være evnen til å skifte fra seriøs til useriøs på sekundet. Eller er dette kanskje mer antydning til en hjerneskade...? remote?

Da deler jeg hjerneskaden din. Hublibublibluu
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
min superkraft er kroniske ryggsmerter... jeg har gått på smertestillende store deler av livet...
u mad bro?
  • 0
Ifølge Cyanine kan jeg se alle skrivefeil i et dokument på bare et par sekunder. Er muligens en supercurse.. :p
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siden alle andre her har superkraft, må vel min være å ikke ha noen, eller noe. Synes heller ikke du skal undervurdere en liten knist. Det er ikke alltid mer enn en liten knist som skal til for å tenne et stort... bål?
  • 0
Jeg vil fly.

That's all.

Kreativt bilde, forresten. Du har en knack for konkurranser (les: PS4-konkurransen du overkjørte)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Du har en knack for konkurranser

Det tar jeg som et komplement! Så lenge konkurransen går ut på å utfolde seg kreativt anser jeg sjansene mine for å vinne som betraktelig mye større enn ved en trekning eller gud forby noe som går på tid.

Fly høres fett ut, definitivt. Dilemma fra RR: Ville du kunne løpe i hundre km/t, eller fly i 1 km/t?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Lese ting feil
Ha rare drømmer

that's my useless superpowers
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!