Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Innlegget var oppdatert 22.04.2014 kl:21:15

Ja da var altså min Spyro samling komplett ikke et eneste hull. Og som en stor fan av Spyro har jeg bestemt meg for å liste opp de spillene jeg likte best:


5: The legend of Spyro: Dawn of the dragon

Det siste spillet i trilogien om the legend of Spyro.
I dette spillet har det skjedd en stor forandring Spyro har blitt voksen og det ble nødt til å feires desverre ble feiringen til Spyro ikke helt som planlagt. Det viste seg at Spyro var tatt over av blizzard og da hadde ikke Sierra eller KHROME Studios lenger enerett. Activision bestemte seg for å gjøre dette om til en mer World of Warcraft stil og grafikken, lyden, og stemmene ble ikke lenger det samme, men alikevel var skjarmen og gleden der og historien var ikke så aller verst heller så hvorfor klage endringer må vi leve med uansett. Stedene som Spyro, Cynder og Sparx bevegde seg på var nå blitt mye friskere og sunnere i tilegg kunne du nå spille 2 player som var et stort framskritt. Men Sparx var som vanlig den veiledene morroklumpen som skulle for enhver pris distrahere Cynder på grunn av hennes fortid og kanskje fordi han ikke fikk en spiller plass. Men det er jo ikke så viktig hvis du ikke absolutt er den største fan av Sparx og sammen med han vil du være inne i hovedbilde.

4: The Eternal night
nummer 2 i rekken av the legend serien og kanskje et av de morsomste og mest episke av alle Spyro spillene.

I dette spillet går du ikke særlig lengre enn din ytterdør og så er du i Spyros villeste drømmer og fantasier for det ser ut til at i dette spillet har Spyro en alvorlig lidelse av narkolepsi. Plutselig midt i en ubetydelig setning sovner Spyro i drømmeland og snakker med sine forfedre. Sparx som den morro klumpen han er skal selfølgelig gi noen underholdene komentarer om dette Og vips! så er et tema som virker ganske alvorlig omgjort til noe morsomt.

3: Skylanders: Spyros Adventure.

Dette er det eneste Skylanders spillet som har direkte noe med Spyro og gjøre.

Det første spillet som jeg egentlig spilte av Spyro og Spyros tidligere opplevelser var nå blitt bittre hemmeligheter og løgner som lå trygt og godt gjemt bak Bobby Koticks hodepute, men alikevel noe positivt kom det ihvertfall ut av det man kunne oppleve Spyro på en helt ny måte og som en helt ny person og det at man kan bruke en portal avgjorde det meste, men jeg har ikke glemt det beste av alt nemlig grafikken.

2: Spyro The Dragon
Etter en stor suksess med Crash bandicoot kunne KHROME Studios og Sierra more seg med en ny karakter nemlig Spyro og dette ble det første spillet og det første skrittet til Spyros store verden.

Spillet er egentlig ganske meningsløst, ubetydlig og lite, men alikevel gir spillet deg en ganske stor underholdnings opplevelse og ikke minst ganske mye skjarm i tilegg til en livlig grafikk. Allerede da kunne spillselskapene begyne å sikle etter en lilla figur med store Japanske anime øyne, lilla farge og store geitehorn, men Sierra hadde da litt vett i skallen på den tiden også.

The legend of spyro: A new beginning

Første spill i trilogien av Legenden om Spyro.

Ja her er det bra grafikk og sjarmerende utseender på alle kanter til og med en fin historie og hva er vel bedre en det. Dette er absolutt det beste spillet og har du ikke spilt det burde du virkelig prøve du forviller deg inn i en verden med fortellinger og myter. I tilegg er Elijah Wood (Spyro) og Gary Oldman (ignitus) med. Det er to av mine favorittskuespillere samlet på et sted (jabbadabba doooooo). Morsomt er det også med Sparx sine uendelige komentarer om at han har gjort så mye bra og at han får for lite oppmerksomhet.


Det var alt for denne gang. Spyros liv har vært fult av løgner og griske mini Onkel Skruer, men storhet det har det også vært.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Nå er jeg ikke inntressert i Spyro spillene, men alltid fint å lese et lite stykke spillhistorie.
  • 0
Vet ikke akkurat om jeg kan si meg enig i om Sierra hadde noe voldsom suksess med Crash Bandicoot, men jeg husker hvertfall Spyro godt fra barndommen. Har aldri hatt noen av spillene selv, men spilte spesielt et av dem litt hos en kompis. Mener å huske det var det første.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vet ikke akkurat om jeg kan si meg enig i om Sierra hadde noe voldsom suksess med Crash Bandicoot, men jeg husker hvertfall Spyro godt fra barndommen. Har aldri hatt noen av spillene selv, men spilte spesielt et av dem litt hos en kompis. Mener å huske det var det første.

Nei det er kanskje ikke så tydelig, men det sies da det.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det eneste forholdet jeg har til Spyro er at jeg en gang for lenge, lenge siden fikk en slikt et håndholdt Spyro-spill som barnemeny-leke på en Mc Donalds i Gøteborg. Men det spillet var virkelig gøy!
  • 0
Har aldri spilt noe særlig Spyro, men jeg husket at jeg ville ha det som barn, men jeg fikk det dessverre aldri.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Husker jeg spilte en del Spyro på PS1 da jeg var liten. Veldig gode minner!

Kult at du har alle spillene nå
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Spilt lite Spyro, spilte 1-2 av de som var til ps1 når det var Insomniac Games som sto for utviklinga og Sony for utgivelsen
Crash Bandicoot derimot (nevner det ettersom du nevnte det litt) spilte jeg masse på ps1
Da var det jo Naughty Dog (Uncharted og The Last of US (for de som ikke veit det)) som sto for utviklingen og Sony for utgivelsen ^^
I 2005 tok vel Sierra over utgivelsen for begge tror jeg (ca da iallefall) og Krome for utviklinga av iallefall Spyro og sikkert Crah Bandicoot også (har nok du sjekket bedre enn meg)
Prøvd litt av de Spyro spilla som kom til ps2 og vil si meg enig med deg, de er bra de ^^
Men Crash Bandicoot derimot, det klarte ikke utviklerne å lage (da Sierra sto for utgivelsen).
De var middelmådig, føles hvertfall slik for en som elsket Naughty Dog sitt spill som startet hele serien.
ANBEFALER DEG PÅ DET STERKESTE TIL Å PRØVE DET FØRSTE CRASH BANDICOOT SPILLET TIL PS1 HVIS DU HAR TILGANG TIL SPILLET.

Foresten fint å høre litt spillhistorie

P.S. Gikk inn og sjekket brukeren din og så du var 12 år, mulig du har vært gamer i mange år allerede, hvis ikke vil jeg gjerne anbefale deg noen spill serier som jeg tror du vil like utfra din Spyro interesse og alder.

så du hadde både ps1, ps2 og ps3.
PS1: - Det orginale og første Crash bandicoot spillet ^^
PS2: - Sly Cooper 1-3 (finnes som samleboks på ps3 med HD grafikk og trophies)
- Jack & Daxter 1-3 (samme som sly, med samleboks på ps3)
- Ratchet and Clank 1-3 (finnes også som samleboks til ps3)
PS3: - Sly Cooper: Thieves in Time (dette er da 4'ern)
- Ratchet and Clank Tools of Destruction
- Ratchet and Clank: A Crack in Time

Disse er utviklet av 3 av de beste og mest kjære utviklerne som utvikler spill til Sony sine maskiner
(et av spillene er utviklet av noen andre, men det er utviklet i samtale med den opprinnelige utvikleren)

P.S. 2 av disse 3 utvilkerne er de samme som fant opp Spyro og Crash Bandicoot


Og til slutt, uansett hvor mange år, lykke til videre i ditt gamerliv.
  • 0
Siterer Moirbs:
Spilt lite Spyro, spilte 1-2 av de som var til ps1 når det var Insomniac Games som sto for utviklinga og Sony for utgivelsen
Crash Bandicoot derimot (nevner det ettersom du nevnte det litt) spilte jeg masse på ps1
Da var det jo Naughty Dog (Uncharted og The Last of US (for de som ikke veit det)) som sto for utviklingen og Sony for utgivelsen ^^
I 2005 tok vel Sierra over utgivelsen for begge tror jeg (ca da iallefall) og Krome for utviklinga av iallefall Spyro og sikkert Crah Bandicoot også (har nok du sjekket bedre enn meg)
Prøvd litt av de Spyro spilla som kom til ps2 og vil si meg enig med deg, de er bra de ^^
Men Crash Bandicoot derimot, det klarte ikke utviklerne å lage (da Sierra sto for utgivelsen).
De var middelmådig, føles hvertfall slik for en som elsket Naughty Dog sitt spill som startet hele serien.
ANBEFALER DEG PÅ DET STERKESTE TIL Å PRØVE DET FØRSTE CRASH BANDICOOT SPILLET TIL PS1 HVIS DU HAR TILGANG TIL SPILLET.

Foresten fint å høre litt spillhistorie

P.S. Gikk inn og sjekket brukeren din og så du var 12 år, mulig du har vært gamer i mange år allerede, hvis ikke vil jeg gjerne anbefale deg noen spill serier som jeg tror du vil like utfra din Spyro interesse og alder.

så du hadde både ps1, ps2 og ps3.
PS1: - Det orginale og første Crash bandicoot spillet ^^
PS2: - Sly Cooper 1-3 (finnes som samleboks på ps3 med HD grafikk og trophies)
- Jack & Daxter 1-3 (samme som sly, med samleboks på ps3)
- Ratchet and Clank 1-3 (finnes også som samleboks til ps3)
PS3: - Sly Cooper: Thieves in Time (dette er da 4'ern)
- Ratchet and Clank Tools of Destruction
- Ratchet and Clank: A Crack in Time

Disse er utviklet av 3 av de beste og mest kjære utviklerne som utvikler spill til Sony sine maskiner
(et av spillene er utviklet av noen andre, men det er utviklet i samtale med den opprinnelige utvikleren)

P.S. 2 av disse 3 utvilkerne er de samme som fant opp Spyro og Crash Bandicoot


Og til slutt, uansett hvor mange år, lykke til videre i ditt gamerliv.


Takk for det jeg har allerede noen av spillene fra før, men jeg skal gå igjenom lista å se hva jeg kan få tak i
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!