Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

År og dag har gått siden jeg sist utførte skamløs selvpromotering på dette forumet, så nå er det på tide igjen!

I forbindelse med Norge sitt kommende 200-årsjubileum, har jeg laget en parodi av hvordan Norge frigjorde seg fra Danmark, og hvordan det danske språket oppstod.

LINK:
https://www.youtube.com/watch?v=FqgRC5sfCaQ&list=PL1460AE6
B8283297D



Vi filmet alt forrige søndag, og jeg har jobbet på spreng for å få videoen ferdig fortest mulig før 17. mai. Jeg har hentet inspirasjon fra flere ulike steder, som dere kanskje ser ;)

Jeg synes jeg har fått gode og konstruktive tilbakemeldinger på dette forumet tidligere - jeg følte for å dele denne også. Kom gjerne med ris og/eller ros.

Mvh. Eskild =)

Lagt til 2014-05-13 12:01:
PS: Jeg besvarer gjerne eventuelle spørsmål :)
Eskild aka. MrJones
  • 0
Dette er den første videoen jeg ser av deg, og jeg må si at jeg likte den godt! Et hysterisk tema kombinert med stemningsfull musikk. Fikk også gode assosiasjoner til Lasse Gjertsen's Faen!

Slik som historien ble fremstilt, så har jeg ikke noe særlig å klage på. Regner ikke med at du slutter å lage videoer med det første, så jeg ser frem til å se flere

Eventuelt spørsmål nummer 1:

Har du vurdert å bli aktiv for fullt på dette forumet?
  • 0
Siterer SirThomas:
Dette er den første videoen jeg ser av deg, og jeg må si at jeg likte den godt! Et hysterisk tema kombinert med stemningsfull musikk. Fikk også gode assosiasjoner til Lasse Gjertsen's Faen!

Slik som historien ble fremstilt, så har jeg ikke noe særlig å klage på. Regner ikke med at du slutter å lage videoer med det første, så jeg ser frem til å se flere

Eventuelt spørsmål nummer 1:

Har du vurdert å bli aktiv for fullt på dette forumet?


Tusen takk for tilbakemeldingen! Dette er hverken min første eller siste Youtube-video, så det er bare å følge med

Lasse Gjertsen er én av inspirasjonsskildene ja, spesielt dubben "Syvende far i huset" - med den overdrevne måten folk prater og oppfører seg, koblet med den bisarre handlingen.

Jeg elsker når et absurd tema blir presentert på en alvorlig måte - spesielt når det er én normal person med i handlingen - som åpner for tolkningen at dette bare er en manifestasjon av hovedpersonens vrangforestillinger.

Svar:
Jeg spiller nesten aldri lenger, så jeg føler det er begrenset hvor relevant min aktivitet kan være på dette forumet. Jeg har beveget meg mer imot retning film- og fotofora. Men det er alltid hyggelig å stikke innom GR en gang i blant
Eskild aka. MrJones
  • 0
Det var ikke så verst det her. Måtte glise litt.
Subscriber og jeg da, så kan jeg følge din fremtidige filmkarriere

Siterer SirThomas:
Fikk også gode assosiasjoner til Lasse Gjertsen's Faen!


Fjandinn!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det var ikke så verst det her. Måtte glise litt.
Subscriber og jeg da, så kan jeg følge din fremtidige filmkarriere

Siterer SirThomas:Fikk også gode assosiasjoner til Lasse Gjertsen's Faen!

Fjandinn!


Tusen takk Glorfindel! Det kommer mange videoer fremover
Eskild aka. MrJones
  • 0
Jeg lo godt. Bra laget.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!