LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Det er lenge mellom hver gang jeg oppdager noe jeg har lyst på mer av på internett. Podcast-bilblioteket vokser med omtrent en ny leverandør hver sjette måned, jeg finner kanskje to interessante Twitter-brukere på samme tid og muligens dukker det opp én profil på Instagram som griper fatt i oppmerksomheten min.

      Sistnevnte inntraff i dag. Det finnes en Instagram-profil som anmelder godteri, og dette traff meg midt i nytelsessenteret. Profilen heter enkelt (og smart) kortomgodt, og den leverer akkurat det navnet sier: Korte anmeldelser av godteri. Sjekk den ut for å få litt tips til variasjon mens du likevel sitter inne og spiller Watch Dogs eller fyller opp sukkerlagrene før Mario Kart 8 slippes.

      Visse ting er hellige, og godteri er en av dem.
      <bild>
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Det så ut som et morsomt opplegg. Men jeg har prøvd å begrense godterispisingen min. Dette her tror jeg ikke ville hjulpet. Herregud den lakrisfisken så god ut!

      Nei, jeg sogner til potetgull. Potet vokser tross alt i jorda, så det må jo være sunt
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Siterer Joelspeanuts:
      Dette her tror jeg ikke ville hjulpet.


      Haha, svak for påvirkning? Se på det som en guide til hva du kan unne deg de gangene du faktisk skal spise godteri
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Siterer Tor Erik:
      Haha, svak for påvirkning?

      Mjaa, er kanskje litt svak for fristelser.

      Siterer Tor Erik:
      Se på det som en guide til hva du kan unne deg de gangene du faktisk skal spise godteri

      Ja! Elegant selvbedrag. I like it. Blir som å dra til fabrikkutsalget til Nidar, begrunne sitt kjøp av 2 kilo melkepletter til 100 kroner med "dette er jo billig sjokolade, og nok for mange måneder", og så oppdage at esken er tom etter en uke.

      Så kanskje jeg sjekker det ut
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Siterer Joelspeanuts:
      Elegant selvbedrag.


      Menneskehetens utvikling drives videre av selvbedrag.

      Siterer Joelspeanuts:
      2 kilo melkepletter til 100 kroner med "dette er jo billig sjokolade, og nok for mange måneder", og så oppdage at esken er tom etter en uke.


      Been there, done that. Det er alltid smart å hamstre! Slikt lærer man når man vokser opp i nærheten av svenskegrensen.
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Denne skal sjekkes ut. Godt tips Tor
      • 0
      Siterer Tor Erik:
      på samme tid og muligens dukker det opp én profil på Instagram som griper fatt i oppmerksomheten min.


      Jeg ble med ett ganske nysgjerrig på hvilke typer Instagram-profiler som fanger oppmerksomheten din til vanlig. Så godteriet til side, hva ser du egentlig etter i jakten på noe interessant?

      Merker at jeg uansett ble inspirert av denne bloggen

      PS! Mon tro om du hadde funnet frem til akkurat #kortomgodt-profilen hvis du ikke hadde Spoiler:kjent personen(e) bak
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Så godteriet til side, hva ser du egentlig etter i jakten på noe interessant?


      Jeg poster ting som interesserer meg selv, og prøver å bruke tagger som passer best mulig. Dermed kan den sees av folk med lignende interesser, og jeg sjekker alltid ut profilen til de som gir meg en "liker". Sånn sprer det seg, eller er det jeg som sprer meg? Uansett, poenget er det samme.

      Siterer SirThomas:
      Mon tro om du hadde funnet frem til akkurat #kortomgodt-profilen hvis du ikke


      Sannsynligvis ikke, men det betyr ikke at jeg likte den noe dårligere selv om jeg kjenner herrene som står bak.
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Siterer Tor Erik:
      Slikt lærer man når man vokser opp i nærheten av svenskegrensen.


      I second that. Kun en halvtime bort til grensa har gjort meg ganske bevisst på hva jeg liker og ikke liker. Nå er det svært lite godteri jeg ikke liker though.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Nå er det svært lite godteri jeg ikke liker though.


      Kjenner følelsen.
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!