Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • 192
  • 192
Så var det sommer igjen, og med sommer går også, noe tragisk kanskje, min aktivitet på gamereactor, internett og i spill drastisk opp. Det har noe med at jeg har så mye mer fritid nå, og noe artig må jeg jo fylle den med, spesielt når været ikke er noe å skrive hjem om. Og det er nettopp mer av dette jeg ønsker å ta opp i denne bloggen, nemlig en aldri så liten personlig statusrapport.

Det er lenge siden jeg har "sett" mange av dere her inne, og det er nok lenge siden dere har hørt noe særlig fra meg og. Jeg har nemlig tilbrakt et år i forsvaret, men som nå (endelig) er over for min del. Det har vært et slitsomt år, med langt mer personlig ansvar enn det jeg forventet. Det har faktisk vært så hektisk at spill så til de grader har blitt nedprioritert, dessverre. Heldigvis har spillinteressen bare flydd i taket de siste dagene som sivil, og det er virkelig en god følelse. Igjen tenker jeg på hvilke spill jeg gleder meg til, hvilke spill jeg burde spilt igjen (Human Revolution, Kingdom Hearts, The Witcher 2... ja, listen er lang), og ikke minst de spillene jeg allerede er dypt inni. Og apropos spill som kommer er det vanvittig mye innteressant som kommer fremover nå. Dette kunne jeg lett dedikert en egen blogg til, men jeg tar det kjapt. Det er liten tvil om at The Witcher 3 er det spillet jeg ser aller mest frem til. Sett gameplay fra E3? Da tror jeg du skjønner hvorfor. Også Far Cry 4, som jeg håper tilbyr like sprø moro som det forrige, Destiny, et nytt og spennende konsept fra Bungie, samt Evolve, No Man's Sky og en hel del andre er også på listen over spill jeg ser frem til. Hva med deg? Legg gjerne igjen en kommentar om akkurat det!

Nå som mitt år i forsvaret er over, betyr det at jeg etterhvert kan begynne på studiene jeg så lenge har gledet meg til. Samtidig planlegger jeg som smått et aldri så lite kjøp av PlayStation 4, en ny og bedre TV, og ikke minst en ny laptop (Denne: http://www.prisguide.no/produkt/asus-zenbook-ux32ln-205505) . Det er i det hele tatt mange tanker som er knyttet til spill og moro, og jeg både håper og tror at jeg som student får langt mer tid til det enn jeg hadde på rom med 4 andre og med lange dager i grønt.

Det er virkelig gledelig med mer tid her på forumet, og selv om jeg av en eller annen grunn ikke får kommentert saker på chrome, håper jeg at aktiviten min bare vil øke, og ikke minst bli mer synlig. Det er alt for lenge siden jeg har diskutert spill og egentlig alt mellom himmel og jord med dere, og ser frem til nye, gode diskusjoner!
Get ready for a better you
  • 0
Det er utrolig koselig å se deg her inne igjen på forumet, 192. Til og med bloggbanneren din gjorde meg glad. (Sora, hehe)

Av spill jeg gleder meg til så er det Kingdom Hearts 2.5 HD Remix, Far Cry 4, AC: Unity, Batman; Arkham Knight. The Witcher 3 er et spill som faktisk interesserer meg veldig. Ble litt deppa fordi jeg trodde det ikke skulle komme på PS4, men det gjør det vist, så den skal jeg definitivt ha. Sikkert noen flere spill jeg har glemt.

Glad du har planer for spillframtiden. Nå er det nok god tid å få seg PS4. Du får bare si i fra når du får den.

Når det gjelder sommeren, så skal jeg jobbe en del. Skal prøve å holde meg aktiv i sommer, men det er nok i høsten jeg kommer til å være mer aktiv. Greit å ha litt cash til bil, spill og ikke minst til Spillexpo(noe jeg håper du blir med på)

God blogg! Godt å se at du har kommet tilbake til spill etter forsvaret.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Hei, lenge siden sist! Snuser litt på The Last of Us-pakka. Må jo selvfølgelig prøve fjorårets beste spill i oppgradert versjon!

Kingdom Hearts 2.5 HD Remix skal jeg selvfølgelig også ha, men har ikke spilt 1.5 enda, så må jo få gjort det først. Må i alle fall gjøres før 3ern.
Get ready for a better you
  • 0
Fint å se deg tilbake. Har egentlig bare sett deg en gang i mine tidligere dager. Men flott å høre at aktiviteten skal komm igjen.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva skal du studere?

Selv spite jeg Kingdom Hearts for noen måneder siden og det var en fantastisk opplevelse. Dem feels på slutten. Klarer ikke å vente på 2.5 så har fått lånt toern til PS2 for å korte ned ventetiden.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hehe, listen over spill er lang ja, kjenner meg ganske godt igjen. Har en rimelig stor bunke som jeg skulle gått gjennom selv i sommer, men har egentlig ikke fått rotet med til å begynne på så mange av dem enda.

Ikke vanskelig å forstå at du ser frem til The Witcher 3 i hvertfall. Gjør det selv også, i tillegg til et hav av andre titler. Kunne blitt mye å ramse opp her, men av spill som gjenstår i år er det AC: Unity, Tales of Xillia 2 og Smash Bros., som peker seg ut som de gjeveste. Av kommende spill fremover er det nevnte Witcher 3, Zelda til Wii U, Xenoblade Chronicles X og Metal Gear Solid V: The Phantom Pain som styrer hypetoget.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • 192
  • 192
Takk for kommentarer, folkens!

gnyg: Skal studere bioteknologi, 5-årig masterstudie. Gleder meg til det, fascineres veldig over temaet!

Angående KH: Jeg er nok en av de få som liker enern bedre enn oppfølgeren. Klart, 2ern har bedre gameplay og er et bedre konstruert spill, men det har ikke sjarmen og historien fra 1ern. Når det er sagt er 2ern også en klassiker blant klassikere, så skal bli gøy å oppleve det i HD. Har spilt det så mange ganger på PS2 at jeg fint klarer å vente, spesielt med alt det andre av spill. Gleder meg egentlig nesten mer til Birth By Sleep i HD. Det likte jeg virkelig godt, og spilt det langt mindre.
Get ready for a better you
  • 0
Jøsses, long time no see.

Velkommen tilbake skal du være.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er en god periode å være spillinteressert, med haugevis av gode spill på vei. Selv er jeg mest spent på Xenoblade Chronicles X, Pokemon Omega Ruby, nye Zelda og Tales of Xillia 2.

Velkommen tilbake.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Welcome back, private.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hyggelig at du vender tilbake! Det er ikke lett å implementere GR inn i hverdagen til forsvaret, men som student har jeg i alle fall ikke hatt noe problemer med det. Der er man jo fri som bare det, og du vil nok merke stor forskjell fra militæret (heldigvis).
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • 192
  • 192
Takk for alle innlegg!

Remote: godt å høre, tror jeg vil like meg som student.
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!