Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har et luksusproblem. Jeg kom nemlig nylig i besittelse av fire koder til den angivelig storslagne Destiny-betaen som ruller igang i kveld (på Playstation - til Xbox kommer den først den 23. juli) og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dem. Vent nå litt, kanaskje noen her på Gamereactor er keen på en kode?

First come, first served, som det så fint heter.

Litt info:
• Kodene er gyldige for alle formatene, så du står fritt til å velge selv.
• Betaen varer fra 17. juli (kl 20.00) til 21. juli på Playstation, og fra 23. juli til 29. juli på Playstation+Xbox.
• Det er med andre ord et to dagers opphold mellom de to periodene.


Koder løses inn på følgende vis:
• Go to http://bungie.net/beta and follow the instructions. You must have a valid Bungie.net account, so if you do not already have an account, you must create one
• After you create or sign-in to your Bungie.net account, you will be asked to verify your email address before entering your 9 digit Destiny Beta code
• Once you have redeemed your Beta code, your account will be approved for Beta access
• Starting July 10, you must visit your account profile page on Bungie.net to select the platform of your choice
• Shortly before the Beta begins for the platform of your choice (July 17 for PlayStation systems; July 23 for Xbox systems), Bungie will email you your Destiny Beta code - your Destiny Beta code will also be visible via your Bungie.net Account Profile/Redeemed Codes page, secured behind your login credentials.


NB: Det kan ta noe tid før koden du skal bruke på PSN/XBL dukker opp.
<bild>
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Jeg sier ja takk til en kode, jeg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ville satt pris på en kode til PS4 takk! =D
  • 0
De resterende to kodene er DN9-NJ6-PX9 og DNA-44X-9YP. Førstemann til mølla
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Siste koden fungerte (prøvde ikke den første), så en takk er på sin plass!
  • 0
Den andre funket og!

Selv om jeg har litt dårlig samvittighet for å ta den siste...

Mange takk
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!