Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Pass på når du lage et navn til din PSN-ID. Navnet du velger kommer du til å hete online for alltid fordi du ikke kan forandre det. Er litt synd det. Joda, du lærer å tenke før du gjør noe, men det er jo litt som å skaffe seg en tatovering. Det er ikke uvanlig at man har navnet til kjæresten sin, på armen. Men så slår jo kjæresten opp med deg, og hva gjør du da? Beholder du navnet til eksen, eller tar du den vekk? Nei, nei, nei, dette hadde du vel ikke tenkt skulle skje? Du får den vekk, men ikke uten at huden får svi. Det samme er det med PSN-ID-en. Du tenker sikkert at navnet BadBoy127, 123UltimateLol, Statue2505 (søk på navnet, noen heter det faktisk) og thebestgAmer er noen kule navn først, men senere tenker du deg om og innser at navnet ditt online er barnslig og teit. Da vil du jo heller hete GoodBoy127 og theWorstgamer... Neida, men helt seriøst; VÆR SÅ SNILL SONY... la oss skifte navnet vårt på PSN-ID. Hallo!? Året er jo 2014! PS4 blir jo så tidenes konsoll hvis dere lar dette skje (neida, ikke egentlig, men la det skje!).
  • 0
Er helt enig. Er ganske lei av brukernavnet mitt på PSN, selv om det fortsatt har nesten like stor relevans som når jeg opprettet det. At man kan velge å vise sitt fulle navn på PS4 er jo forsåvidt greit nok det, men man skulle hatt muligheten til å kunne skifte brukernavn selv. Helt klart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Føler det samme. Skapte brukernavnet mitt for 5 år siden og skulle gjerne byttet det.
  • 0
Jeg skulle gjerne byttet navnet mitt selv.

Egentlig ufattelig at de ikke har åpnet øynene og lagt til muligheten. Jeg er ganske sikker på at det er nok personer som ønsker å bytte navn til at de kunne tjent inn eventuelle kostnader uten problemer. En bitteliten sum for å få muligheten til å bytte navn på PSN ville vært veldig greit.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg skulle gjerne byttet navnet mitt selv.

Egentlig ufattelig at de ikke har åpnet øynene og lagt til muligheten. Jeg er ganske sikker på at det er nok personer som ønsker å bytte navn til at de kunne tjent inn eventuelle kostnader uten problemer. En bitteliten sum for å få muligheten til å bytte navn på PSN ville vært veldig greit.
SONY tjener penger på folk som skulle tenkt bedre når de lagde sitt navn... Tja, vet ikke jeg, men det er veldig kjipt vis man har ganske mange venner og mange trofeer & Platinums (jeg liker å skaffe trophies) når man har et navn som man ønsker kunne endre.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg elsker navnet mittt. Det er unikt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hadde vært en fin ordning, jeg kunne lett betalt en liten sum for å skifte navn på PSN. Har ikke Xbox denne muligheten?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Litt kjipt å kalle seg for The-semen-boy, eller noe slikt..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er helt enig. Er ganske lei av brukernavnet mitt på PSN, selv om det fortsatt har nesten like stor relevans som når jeg opprettet det. At man kan velge å vise sitt fulle navn på PS4 er jo forsåvidt greit nok det, men man skulle hatt muligheten til å kunne skifte brukernavn selv. Helt klart.


Synes dette bør være mulig i 2014 ja, men merkelig at de ikke har tillatt det...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg hadde gjerne betalt en slant for å forandre PSN-navnet mitt. Jeg hater det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er vel bra klart når en lager det, at det ikke er mulig å bytte. Dessuten er det en ID, altså noe som er brukt for å identifisere deg. Litt av poenget ville blitt ødelagt, etter min mening, om en kunne endre IDen sin!
  • 0
Trodde først du mente at de skulle skifte navnet på "PSN-ID", altså kalle PSN-ID noe annet.

Men ja, hadde vært greit å kunne bytte navn. Noen av mine brukernavn fra de første årene på nettet er ting jeg ikke akkurat ville vært så stolt av å kalle meg i dag...
Nå lagde jeg min PSNID i slutten av desember, og har ingen problem med navnet siden det er mitt internett-nick som jeg har brukt i flere år og er ganske fornøyd med.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!