LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Takk til Mexis som ga meg et spark bak om å skrive denne bloggen.

      I løpet av denne dagen har jeg faktisk truffet en annen GR-bruker, men det var ikke før nå på kvelden at jeg husket hvilken dag det er idag...

      Joey. Predz. Holebass. Det er 1 år siden vi møttes for første gang og arrangerte det aller første #GRMEETUP!, som Strategist etterhvert tok seg friheten til å fornorske som #GRTREFF - 5. august 2013

      Først vil jeg bare si til deg, vår alles A to the H - Ikke bli sint på meg fordi jeg nevnte deg sist i navnerekken, jeg følte bare det hadde en fin flow fordi jeg innså at du var den jeg nevnte minst i bloggen om møtet du hadde det lengste navnet!

      Det har skjedd mye siden den gang, indeed...

      Holebass har tilbrakt et år i Bodø, fått seg drømmejobben på Spaceworld OG blitt en fryktløs dørvakt/sikkerhetsvakt på mer enn én nattklubb - dette kan du selvfølgelig lese om her og bli grønn av misunnelse.

      Predz har tilbrakt et år i USA, blitt rikere på nye opplevelser enn noensinne, og funnet fremtidsplanene sine, som han har formulert i sin første personlige blogg.

      Joey... Jeg vet ikke hvor du har tilbrakt mesteparten av tiden din, du stikker ut av landet oftere enn jeg bestiller pizza - men du har i det minste til det ytterste gitt deg selv til dette forumet i form av en bloggserie overordnet det vi vanlige brukere klarer å komme opp med, og aktivitetstiltaket O2K som ble en megasuksess de første ukene, før du ditchet ditt eget prosjekt for å oppleve en enda villere russetid - Forhåpentligvis var det verdt det.

      Jeg? Jeg har blitt en bitter type - mistet det som i hodet mitt betyr mest, derfra blitt en større drittsekk og opplevd at gutta gjennomførte #GRMEETUP!2 uten meg, 16. juni. På den andre fronten har jeg derimot fått en mye større interesse for filmmediet, fått meg en jobb som jeg tjener greit nok på, og både møtt og blitt bedre kjent med mange andre GR-brukere.

      For å mimre litt, vil jeg nok en gang gå tilbake til natten før møtet vårt skjedde, og se den da hysteriske planleggingen og gode stemningen som var i Nattråden:

      A to the H: Vurderer å straffe barna med å slå. Men det får bli en annen gang.

      ElGamer: Tenk på all moroa du kan skape med å putte de sjenerte guttene sammen med fine jentene!

      The Cookiemonster: Okei, det der hørte veldig pedofilt ut. Er det sånt du finner morsomt, ElGamer?

      JoEy_Odd: Ny blogg ute, den er viktig. - Så viktig at den er slettet nå.

      Mexis: Føler at et par av folka her inne har allerede forstått systemet.

      A to the H #2: Jeg er fornøyd med en 5-6 plass nå for tiden. Sommer, OC, Cookie, Thomas og ElGamer er alle maskiner.

      JoEy_Odd #2: Og der ble bloggen min slettet. - Det tok 15 minutter blank, Joey.

      Predator: FIVEDOBBEL THISS?!!

      Archana: Noen ganger blir jeg litt skremt av enkelte her inne.....

      Predator #2: Seriøst, denne plutselige innstrammingen gjør meg pissed. Revolusjon, anyone?

      JoEy_Odd #3: Du glemte delen der moderasjonen tok fra oss friheten.

      Predator #3: Jeg fikk tilogmed advarsel.

      A to the H #3: Har 4 advarsler til sammen over alle år. Feel like a bad boy.

      Predator til A to the H: Du kan prate film med meg, din gay

      JoEy_Odd #4: Mitt navn har blitt nevnt med rød skrift! Jeg er en stjerne!!

      RockFuzzEleven: Oh god. Du siterte før jeg redigerte. Min penis erigerte.

      A to the H til Predator: I love you so God damn much now.

      A to the H #4: Men natta folkens. Sees imorgen, Joey, SirThomas, gnyg og predatah!

      RockFuzzEleven til Predator: Okey. Kanskje jeg er litt gay da. Men hvis jeg er gay, så er du gay.

      Ole-Christian: Forventer full rapport fra dette møtet deres. Natta, forresten.

      RockFuzzEleven #2: Predator er egentlig en sexual Predator.

      Predator #4: DON'T WORRY MAN. I MIGHT JUST COME. FATE WILL DECIDE.

      ...

      Okei, det ble kanskje litt mye sitater nå - Men det jeg ville ha frem, det var ganske enkelt at DETTE ER STEMNINGEN OG GAMEREACTOR PÅ SITT BESTE FOLKENS!!!!!

      Fun fact: Når klokken slo 00:00 den 5. august 2013, var Nattråden oppi i bare 475 sider - og når den nå er oppe i 1740 betyr det at den på et år har fått 1265 sider, og KUNNE hatt flere hvis den ikke var midlertidig byttet ut med Sommerchat, som til sitt forsvar kan skryte på seg hele 33 sider.

      Tilbake til #GRMEETUP! så kan vi se på noen av de forskjellige reaksjonene bloggene vi skrev fikk, der A to the H smalt ut en blogg allerede samme kvelden:

      Ole-Christian: Så dere tok ikke utelivet i Oslo med storm allikevel?

      The Cookiemonster: Siden du utelot så mye av hva dere gjorde i de 6 timene eller hva enn det var tipper jeg at det var dritkleint.

      The Heretic: Treffe mennesker utenfor internett? Men det innebærer jo at man må ut av huset. Også må man snakke...ansikt til ansikt.

      ElGamer: Skal garantert komme på møte 2.

      remote: Dette var vel strengt tatt det eneste som beskriver hva som skjedde.

      Crazy Eyed Gamer93: Var sikkert litt kleint

      Joey til Predator: Dette må skje igjen, snarest. Fakk deg for at du reiser.

      RockFuzzEleven til Predator: Dine norske blogger > Dine engelske blogger

      JoEy_Odd: Jeg har glemt halve dagen, det var jo dritlenge siden.

      Ole-Christian til Joey: Dårlig blogg. Jeg ble ikke nevnt en eneste gang. Predator nevnte meg minst tre ganger.

      Crazy Eyed Gamer93 #2: Var sikkert litt kleint

      The Cookiemonster #2: Jeg ble nevnt hele 0 ganger i denne bloggen. I am disappoint.

      Crazy Eyed Gamer93 #3: Det var sikkert litt kleint. Og Monster Universitetet er ikke en oppfølger, men en prequal. Get yo facts streit! yolo

      Han skrev det på alle fire bloggene, men jeg anerkjente bare tre av de.

      Predator til SirThomas: Denne bloggen fikk meg til å mimre som bare faen tilbake til dagen vi fire kommer til å huske lenge.....hvertfall inntil neste gang (som blir enda bedre - vi skal jo spise vaffel).

      A to the H til SirThomas: Så denne bloggen først nå. Føler at du nevner Joey og Predz mer enn meg. Slemt. Neida, joda, neida..... joda

      Nok av reaksjoner. Tror og håper at jeg lot de mest sentrale bli nevnt omtrent like mye denne gangen.

      Hvis du skulle være ny, eller en gammel bruker som vil se hvordan denne dagen utspilte seg for et år siden, I got your back:

      A to the H's View

      Predator's View

      JoEy_Odd's View

      My View

      Helt til slutt, fullstendig randomly, vil jeg komme med en filmanbefaling jeg ble positivt overrasket over - personlig liker jeg ikke trailere, men kanskje dere andre er av en annen oppfatning.

      Jeppzki: JESUS FUCKING CHRIST! ENDA MER FILM!?

      Ride Along

      TEASER! Jeg har møtt RFE. remote. Strategist. Stikkord. Upubliserte blogger.
      • 0
      Oh damn. Good times, and good times only.
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      It was the best of times.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Møtet vårt var alt for kortvarig. Jeg må joine en skikkelig meetup en dag...


      Siterer A to the H:
      Oh damn. Good times, and good times only.


      Siterer Predator:
      It was the best of times.


      Indeed.
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Skal Marlboro også møte opp? Håper du kjefter litt vett inn i hodet på SirThomas da.
      • 0
      Siterer SirThomas:
      remote


      Når da? Når jeg lå og sov?
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer remote:
      Når jeg lå og sov?


      Godt mulig, kanskje det var først da jeg fant fjernkontrollen under sofaen.
      • 0
      Siterer Predator:
      It was the best of times.


      Av alle steder jeg forventet å se et Dickens-sitat.
      Living so the last night feels like a past life
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!