Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

er det under fjorten dager til skolestart. Noen jubler over at det er så liten tid til skolestart, mens andre vil ikke høre snakk om det er så kort tid igjen. Redningen for sistnevnte er at det fortsatt streikes blant lærer og at dette kan føre til at skolestarten faktisk blir forskjøvet. Førsteklassingene kommer ikke under dette og skal på skolen den 18. august (her på Snåsa og omegn). Streiken hos lærerne har vart en god stund, men det er først nå at de virkelig kan vise seg og sørge for at skolestarten ikke blir som vanlig.

Er du blant dem som gjerne vil ha lengre sommerferie og kan sitte oppe og game til langt på natt eller gleder du deg til skolestarten og vil på skolen den 18. august?

Bildet tatt fra rbnett.no
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg støtter lærerne i deres sak. KS aner ikke hva de driver med, og hele dette systemet bør forandres og styres av lærere. Selv går jeg ikke på barne- eller ungdomsskolen, så jeg skal faktisk starte langt tidligere enn 18. august, men jeg gleder meg litt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Begynner 3. året på vgs i år, og har hørt at lærerne er tatt ut i streik der.Får vente å se, men det hadde ikke skadet om sommerferien ble litt lengre. Hadde jo to uker ekstra ved begynnelsen pga. oppussing, da vi ble permitert!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det høres rart ut å si at de har vært på streik lenge. De begynner vel ikke før nå snart tross alt..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Vi som surrer rundt på Høgskole bør nok neppe bekymre oss for dette, men jeg håper ikke det går ut over nye elever som skal starte opp på skolen nå. Dette greiene her har vart lenge nok nå, men jeg tviler på at det tar slutt med det første.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!