Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Finn ut her med denne enkle lesetesten! (lite råd: ikke gjør det på jobb...er alltid noen som skal forstyrre med et eller annet.)

http://electricliterature.com/test-your-reading-speed-with-this-inter
active-infographic/


I følge denne testen kan jeg pløye meg gjennom ASoIaF på 101 dager, hvis jeg KUN leser på toget til og fra jobb. Jeg kan også få lest 65 bøker i løpet av ett år, hvis jeg setter av 50 minutter til lesing hver dag. Å ta en 50 minutters pause fra spillinga burde jo ikke være noe problem...sånn egentlig.

Kanskje jeg kan få gjort noe med den enorme haugen med uleste bøker hjemme... Ikke at jeg er en hoarder eller noe. Jeg er hvert fall ikke en slags Smaug som ligger og ruger på et berg av bøker..ha, nei du!


Så, hvor lang tid tar det deg å pløye gjennom magnum opuset til GRRM?

  • 0
Kom nesten 300 sider inn i første bok i serien, men er liksom ikke så gira på å fortsette. Definitivt en interessant bok, men jeg har aldri vært typen som leser serier. Ifølge testen kunne jeg lest alle bøkene på 184 dager. Det tviler jeg på Hvis jeg virkelig hadde dedikert 40 minutter hver dag til lesing, så kanskje.
  • 0
111 dager om jeg leser en time hver dag. Det er en serie jeg har lyst til å lese, men så har jeg heller ikke den helt store given for lesing lenger, så sannsynligvis blir det bare med tanken.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Superdaniel:
Kom nesten 300 sider inn i første bok i serien, men er liksom ikke så gira på å fortsette. Definitivt en interessant bok, men jeg har aldri vært typen som leser serier. Ifølge testen kunne jeg lest alle bøkene på 184 dager. Det tviler jeg på Hvis jeg virkelig hadde dedikert 40 minutter hver dag til lesing, så kanskje.


Har fullført første bok, men synes kanskje det er hakket mer interessant å se Tv-serien istedet

Men jeg skal pokker meg teste om jeg greier å lese 65 bøker i løpet av et år ved å kun lese på toget, hehe.

Siterer Glorfindel:
111 dager om jeg leser en time hver dag. Det er en serie jeg har lyst til å lese, men så har jeg heller ikke den helt store given for lesing lenger, så sannsynligvis blir det bare med tanken.


111 dager er ganske imponerende, med tanke på hvor lang tid det tar en gjennomsnittelig amerikaner å lese gjennom serien.

Jeg vil også lese hele serier på et eller annet tidspunkt, men foreløpig ser jeg heller serien, hvert fall frem til den nissen skriver ferdig de to siste bøkene...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!