Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dama mi er som du kanskje vet veldig flink til å lage kaker. Hun ble spurt av en venninne om å lage en navnekake til sin sønn og selvsagt tok dama mi dette på strak arm. Hele fredagen gikk med til å lage kaken, pynten og sørge for at den ble seende fin ut. For en navnedag er jo en viktig dag og da er det også viktig at kaken ble fin. Nedenfor ser dere kaken i sin helhet og som jeg synes ble utrolig fin. Dama mi er utrolig flink og hun fikk veldig mye skryt for kaken under navnedagen.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Endelig kakeblogg-comeback! Dette har jeg savnet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fin kake! Jeg har bursdag datoen før på kaka, så hvis den ikke er spist opp, er det bare å bytte ut det tallet og sende den til meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Var en super fin kake, men kom igjen da - navnedag er ikke viktig selv for sin sønn eller datter. Dette handler mer om at folk vil ha kake, å ikke noe annet... Feiring av navnedag er ut før jeg ble født og lenge før det også, iallefall her på sunnmøre og her spiser vi kake opp til flere ganger i uken så jeg vil påstå at dette navnedag greiene er vel mer for kakens skyld en noe annet... Velger å tro at settningen som er skrevet i ''stykket'' over er ironi, selv om det ikke ga inntrykk for noe slikt i ''stykket'' ;)

Steike kor lyst jeg har på kake igjen, spiste marsipankake i går på søndag - men nå blå jeg bra sulten etter kake igjen nam..... (NB, spiser ikke bare marsipankake, hvis det ga inntrykk for det her hehe - det finnes en del forskjellige kaker rundt om og mange super gode også).

Jeg har også aldri tatt feil i utsende på ei kake før også med tanke på - jo penere dem ser ut jo mer fake smaker de dessverre (finnes unntak, har erfart det også)... Utseende på kake er ikke viktig for meg, men smaken av den er avgjørende ;)
  • 0
*Sikle sikle.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Fin kake! Jeg har bursdag datoen før på kaka, så hvis den ikke er spist opp, er det bare å bytte ut det tallet og sende den til meg.


Den er nok sikkert spist opp ja, dessverre remote

---

Siterer Predator:
Endelig kakeblogg-comeback! Dette har jeg savnet.


Kommer en til snart

---

Siterer Twiixi:
Var en super fin kake, men kom igjen da - navnedag er ikke viktig selv for sin sønn eller datter. Dette handler mer om at folk vil ha kake, å ikke noe annet... Feiring av navnedag er ut før jeg ble født og lenge før det også, iallefall her på sunnmøre og her spiser vi kake opp til flere ganger i uken så jeg vil påstå at dette navnedag greiene er vel mer for kakens skyld en noe annet... Velger å tro at settningen som er skrevet i ''stykket'' over er ironi, selv om det ikke ga inntrykk for noe slikt i ''stykket'' ;)

Steike kor lyst jeg har på kake igjen, spiste marsipankake i går på søndag - men nå blå jeg bra sulten etter kake igjen nam..... (NB, spiser ikke bare marsipankake, hvis det ga inntrykk for det her hehe - det finnes en del forskjellige kaker rundt om og mange super gode også).

Jeg har også aldri tatt feil i utsende på ei kake før også med tanke på - jo penere dem ser ut jo mer fake smaker de dessverre (finnes unntak, har erfart det også)... Utseende på kake er ikke viktig for meg, men smaken av den er avgjørende ;)


Madammen fikk meget gode tilbakemeldinger fra de som bestilte kaka Smaken var visst nydelig og på innsiden var det krem, jordbær og banan. En klassiker her omkring

---

Siterer Glorfindel:
*Sikle sikle.


Kommer snart mer å sikle etter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Den er nok sikkert spist opp ja, dessverre remote


Det var da som søren klype.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Imponert nok en gang!
Ja, det er meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!