Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann! Jeg har laget noen anmeldelser nå av forskjellige spill. Disse blir lagt ut på min YouTube-kanal, hvor det meste foregår på engelsk! Men ta gjerne en titt innom!

Er du i tvil om kjøp av Bayonetta 2?

Sjekk ut min videoanmeldelse så kanskje tvilen blir fjernet: https://www.youtube.com/watch?v=brK2rydfyQs&list=UU674UJmd5
qlw8TfYHvSHfLw


Om du liker videoen må du gjerne sjekke ut andre og eventuelt Subscribe!

Jeg legger ut videoer hver mandag, onsdag og fredag klokka 18.00 (sånn ca).
Nå om dagen går det i forskjellige skrekkspill på fredager (til oktober er ferdig) og jeg skal straks starte opp med nytt prosjekt hvor jeg går igjennom forskjellige Steam-spill som koster under 15 kr. Det vil si at i løpet av denne perioden vil jeg sannsynligvis spille enormt mye dritt, men forhåpentligvis vil det dukke opp et godt spill i ny og ne!

Takk for tiden din og håper du vil sjekke ut min kanal og min anmeldelse!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Hyllestene fortsetter å renne inn. Har aldri vært i tvil om jeg bør kjøpe spillet, bare drøyer godsakene til nærmere den hellige høytid.

Men artig anmeldelse det her. Kul T-skjorte og.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hyllestene fortsetter å renne inn. Har aldri vært i tvil om jeg bør kjøpe spillet, bare drøyer godsakene til nærmere den hellige høytid.

Men artig anmeldelse det her. Kul T-skjorte og.


Ja, spillet er helt sinnsvakt morsomt! Jeg kan skjønne den!

Tusen takk for det, og ja, T-skojrta er awesome!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Kunne vært gøy å se om det dukker opp noen gode spill til under 15 kroner. Subscriber.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kunne vært gøy å se om det dukker opp noen gode spill til under 15 kroner. I Subscriber.


Tusen takk for det! det begynner neste mandag! Da skal jeg begynne å grave!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!