Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg og Morten brukte lunsjen på å teste Share Play, funksjonen du finner i den siste oppdateringen til Playstation 4. Tjenesten lar deg spille lokal flerspiller over nett, og det er mulig å la en annen spille dine spill uten å eie dem selv. Begge tilfellene gjelder for opptil 60 minutter per omgang.

Jeg startet Sleeping Dogs: Definitive edition og overlot kontrollen til Morten. Hans opplevelse kan oppsummeres med "spillbart, men på smertegrensen". Begge har 50Mb-linjer, men tjenesten leverer kun 720p og en redusert bildeoppdatering. Det var imidlertid gøy å se på at han kjørte bil i Hong Kongs gater, for det er unektelig en forsinkelse fra man beveger stikka til bilen svinger.

Deretter tok vi noen runder med Trials Fusion, og for første gang vant jeg alle rundene. Selv om han ikke klaget, så regner jeg med at de små forsinkelsene spilte inn.

Share Play krever definitivt mer testing, men akkurat nå fungerer det best som en god idé. Jeg regner med at den blir justert og oppdatert etter hvert som folk gir sine tilbakemeldinger.

Vær også klar over at de som overtar kontrollen over spillet ditt får fritt spillerom - også når det gjelder lagringsfilene du har i spillet. Heldigvis er Morten en ærlig fyr, så rekordene mine i Trials står der fortsatt.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg fikk ikke Share Play til å fungere med en som bor i Canada. Tror kravene til ping-tid er ganske strenge.
  • 0
Hmm, Interessant konsept. Dette kjører på Gaikai teknologien vil jeg tro? Undres hva det vil ha å si for Playstation Now tjenestene. OnLive var svært spillbart
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Har prøvd flere ganger nå, og det er ikke optimalt på noen måte. Det er kanskje ikke denne tjenesten de burde slippe nå som PSN er på et bunnivå...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!