Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har jeg kjøpt og lastet ned Pikminfilmene man fikk høre om i forrige Nintendo Direct. Pikmin er en av Nintendos mer undervurderte serier, og tanken på at Nintendo skulle prøve seg med animering fikk meg til å smile fra øre til øre. Resultatet. er mer enn vellykket.

Shigeru Miyamoto bør lett vurdere å gjøre flere av Nintendos serier til animasjonsfilmer. For her ligger det potensial.
Animasjonen her er helt nydelig. Det er kanskje noe av det peneste jeg har sett animasjonsmessig sett. Pikminene er herlig små vesen. Disse filmene gir dem personlighet. Kjenner det stikker litt i hjerterota når jeg da ser hvor mange Pikmin jeg mistet første gang jeg spilte gjennom Pikmin 3.

Det er tre korte filmer. Totalt varer de i ca 20 minutter. Hvor den siste er ca 10 minutter alene. Kjente og kjære elementer fra Pikminspillene er med her, som Olimar, og Bulborbs. Musikken er tatt fra Pikmin og man trekker lett på smilebåndene når man se Pikminene kommunisere med hverandre rundt omkring. Til og med en liten Super Mario Bros referanse har dem puttet inn ved slutten av film 3 der

Nintendos serier er fylt av ting som kunne blitt gode animasjonserier. og det kan virke som om Pikminfilmene er et prøveprosjekt på dette. Jeg vet at Miyamoto alltid har vært glad i Pikminserien, og det er lov å håpe at de allerede jobber med Pikmin 4. Og jeg kan nok trygt si at dette ikke er det siste vi ser av animasjonsfilmer fra Nintendo sin side. DEtte bør alle som eier en Wii U laste ned og kose seg med. Vel brukte 20 minutter

8/10
  • 0
Ble ikke så begeistret over dette da det ble lansert, men har sett at flere liker filmene. Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe dem selv, men håper kanskje å få sett dem. Hva var prisen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Prisen var på 40kr. Da lastes de ned. Jeg vil anbefale å se dem i HD i stedet for 3D. Jeg storkoste meg hvert sekund av dem hvertfall
  • 0
Hmm jeg har aldri vært noe stor fan av Pikmin. Men kanskje jeg skulle ta en liten titt. 40kr er tross alt ikke så mye.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Tar nok en titt etterhvert. Artig med slike kortfilmer fra spill. Kunne godt tenkt meg flere av den som var i Kid Icarus Uprising f.eks.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Elsket dem, og verdt prisen! Herlige animasjoner, i tillegg til god humor.
  • 0
40 kr er jo ikke så mye. Kanskje jeg får kjøpe det i jula.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Må si Miyamoto virkelig har jobbet bra med disse. Absolutt værdt pengene.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Høres morsomt ut! Får nesten kjøpe disse, 40 kr er ikke så mye.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!