Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er kanskje enkelt å si at en som spiller aller helst ønsker seg flere spill til jul, men vi er sannelig ikke så sikre på det. Statistikken viser i hvert fall at Steam-medlemmer har flere spill i biblioteket sitt enn de rekker å spille...

Det er lett å si at det er alle de ulike salgene som gjør at folk hamstrer billige spill, men jeg liker heller å tro at det skyldes at man ikke har lest nok om spillene i forkant. Jada, det er en i overkant kjepphøy og nedlatende uttalelse, men målet helliger middelet - håper jeg.

Mitt største ønske denne julen er nemlig at du som liker å lese Gamereactor velger å abonnere på magasinet vi lager åtte ganger i året. Ved å abonnere fjerner du risikoen for å ikke få tak i magasinet der du pleier å plukke det opp, og vi får et bedre bilde av hvor mange av dere som setter pris på magasinet.

Går du rundt og lurer på hva du skal gi en god venn i julegave dette året, kan du helt fint gi dem et abonnement i gave. Eller hva med å ønske seg ett?

Ved å starte abonnement i dag er du sikret den neste utgaven som kommer ut på nyåret.

Klikk her for å finne ut hvordan du abonnerer.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Mulig jeg starter et nytt abonnement på nyåret. Det siste året har jeg hatt en tendens til å glemme å plukke opp bladet de få gangene jeg er i byen.

Forresten, når avsløres egentlig vinnerne av konkurransene dere har hatt i høst?
Hører sjelden noe mer om en konkurranse etter den er startet.

Samme gjelder forøvrig noen av facebook konkurransene. F.eks. Transformers konkurransen tidligere i år hvor dere ga bort en konsoll til en bruker i et av GR landene. Der hørte ingen noe, og all infoen rundt konkurransen bare forsvant etter få dager.
  • 0
Siterer TK Art:
når avsløres egentlig vinnerne av konkurransene dere har hatt i høst


Jeg er på saken angående de i oktober/november.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ingen dum julegave. Men jeg føler en viss skjevhet i anbefalingen. Du er redaktør i GR og anbefaler GR? Ikke så uavhengig. Melder inn til PFU.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ingen dum julegave. Men jeg føler en viss skjevhet i anbefalingen. Du er redaktør i GR og anbefaler GR? Ikke så uavhengig. Melder inn til PFU.


Meld i vei. Dette er så partisk at det nesten er kvalmt
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Om abonnementet fornyer seg selv (?) så har jeg allerede spandert det på meg selv som førjulsgave. Hvis ikke får jeg sende ut en "heads-up" til bekjente.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg abonnerer og har gjort det en stund, men en ting må jeg få klage på. Jeg synes leveringstida blir litt lang. Det er litt frustrerende å lese en artikkel her om "Nytt Gamereactor ute nå" og jeg vet jeg må vente flere dager før det dukker opp i postkassa. Jeg har lest argumentene og forstår hvorfor det blir slik, men det blir uansett litt lite attraktiv å abonnere når det blir slik.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Finnes det andre betalingsmuligheter. For eksempel Paypal eller Paysafecard. Gikk ikke gjennom med kort for oss.

Siterer TK Art:
Forresten, når avsløres egentlig vinnerne av konkurransene dere har hatt i høst?
Hører sjelden noe mer om en konkurranse etter den er startet.


Ønsker ikke å være kjip, men jeg lurer litt på det jeg også.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!