Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Første ting først, det er noen spoilere i denne artikkelen. Hvis du har ennå til å spille New Super Mario Brothers og har planer om å få det en gang i fremtiden, kan det være lurt å nekte å lese denne artikkelen. Hvis du ikke bryr deg, så det er din avgjørelse. Hvis du tilfeldigvis eier spillet, men har hatt problemer med å fullføre spillet i sin helhet, så det kan være lurt å fortsette å lese. Med det sagt, la oss begynne.

New Super Mario Brothers for DS er et virkelig morsomt spill. Jeg vet at noen mennesker kan sammenligne dette Mario-spill med andre i det siste, men det er ikke poenget. Dette spillet står definitivt på sin egen. Så, på grunnlag alene, er det vel verdt inngangsbilletten. Hvis du ikke har det, går du få det. Nå, på videospill tips for dette spillet.

I alt er det åtte forskjellige verdens å slå i dette spillet. Som blir sagt, kan spillet være ferdig med bare 6 av de 8 Verdens største blir slått. Du kan slå dette spillet uten å fullføre verdens 4 og 7. Vel da, hvordan får du til verdens 4 og 7?

Svaret er faktisk veldig enkelt - Du må være liten ved kryss sjefene. Ikke liten, men liten. Så du må utnytte den lille sopp i dette tilfellet. Her er Video Game Tips: I verden to, sørg for at du har oppnådd den lille sopp. Nå kommer den vanskelige delen. Du må slå sjefen over verdens to, mens du fortsatt er liten. Når dette er gjort, vil du har låst opp verden 4.

Gjør akkurat det samme for verden 5, og du vil låse verden 7. Det du har det. Hvis du lurer på hvor de ekstra myntene i spillet var, vel, nå vet du. Nå komme ut der, og fullbyrde dette kjempebra spill. Det er verdt det!
  • 0
Jeg har aldri hatt særlig sansen for Super Mario Brothers, jeg foretrekker heller de «vanlige» Mario-spillene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har aldri hatt særlig sansen for Super Mario Brothers, jeg foretrekker heller de «vanlige» Mario-spillene.


Mener du NES spillene? SMB er fellesbetgnelsen for 2D Mario spillene. "Super Mario" spillene er 3D spillene. Galaxy, Sunshine, 64 etc
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer AndyLonn:
Mener du NES spillene? SMB er fellesbetgnelsen for 2D Mario spillene. "Super Mario" spillene er 3D spillene. Galaxy, Sunshine, 64 etc


Nei, jeg mener 3d-spillene, ja.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Merklig artikkel og kommentarer, jaja stå på...

Mario spillene er bra, det vet alle som liker Mario spillene ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!