Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da er det på tide med en ny blogguke og et nytt bloggtema. Forrige uke så vi nesten like mange bidrag som uken før, og det er vi naturligvis svært godt fornøyd med. Forhåpentligvis er det en trend som fortsetter. Som alltid var alle bidragene både underholdende og interessante, og jeg er sikker på at alle ser frem til å se hva dere får til med dette temaet. Som dere for øvrig helt sikkert har lagt merke til, så har vi hintet om premier både i tide og utide. Nå fant vi imidlertid ut at tiden er moden for å kåre en vinner, og ikke bare dingle gulroten i all uendelighet. Dette er nok heller ikke den siste gangen vi deler ut premier i temabloggenes navn, så lenge deltakelsen og engasjementet holder seg ved like.

Den heldige vinneren ble i hvert fall denne gangen TK Art!

Jeg tror ikke at så mange lot seg overraske av dette. Han har tross alt bidratt i samtlige temablogguker, som den særdeles iherdige og suggererende bloggeren han alltid har vist seg å være. Sjansene for å trekkes ut som vinner øker for hvert bidrag, men det betyr ikke at mulighetene er dårlige selv med ett bidrag. Alle er med i trekningen. Det er deltakelsen som er det sentrale her. Når det gjelder selve premien kan du, TK, ta kontakt med meg på PM, så du kan få valgt deg ut noe som faller i smak.

Forrige ukes deltakere:
TK Art
Marlboro Red
SirThomas
Glorfindel

Blogguken går stadig fra fredag til torsdag, og denne gangen vil vi gjerne høre om ditt verste spilløyeblikk.

Her kan dere skrive om mye forskjellig, så lenge dere føler at det passer inn under temaet. Alt ifra en så skuffende spillopplevelse at lommeboken skrek i smerte, til et sviende nederlag i en flerspiller dominert av skrikende tolvåringer. Kanskje ble skrekkspillet litt for skrekkelig? Eller er du et offer for en særdeles uheldig konsolldød rett etter at du endelig klarte den litt for vanskelige bosskampen? Kunne du nesten se savefilen din fly ut vinduet og forsvinne som dugg for solen? Vi er sikre på at dere sitter på mange morsomme, spennende og til og med triste historier, som dere nå har en utmerket mulighet til å dele med oss.


Om Temabloggen:

Hver fredag finner moderasjonen et tema til inspirasjon for blogging. Temabloggene varer frem til torsdag uken etter annonseringen. Hvis du vil delta i ukas tema, må du bruke emneknagg «#Temabloggen» og nummeret for denne runden etterpå (#Temabloggen1, 2, 3 osv) på bloggen du skriver med det relevante temaet. Altså *tittel* og etterpå: «#Temabloggen1(*tall*)». Hvis tittelen din er så lang at du ikke klarer å skrive inn emneknaggen, kan forkortelsen «#TeB» brukes. Vi kårer etter hvert vinnere som får premier.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nå får jeg snart begynne jeg også. Får prøve i dag.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Mange takk for det.

Har lest alt som har blitt postet (selv om jeg ikke alltid legger igjen kommentarer), og det er veldig mye bra tekster. Jeg skulle dog ønske flere fikk ut fingeren og prøvde seg på en av oppgavene. Spesielt den siste er jo en alle burde kunne skrevet uten problemer.
Jeg har kanskje en tendens til å gå i dybden og gjør ofte tekster overdrevent personlig, men det betyr ikke at det er slik en tekst bør være. Disse temabloggene trenger ikke være tekstvegger med personlige tanker, de kan fint være korte svar på akkurat det temaet spør om. Bare skriv om akkurat det du vil, på din måte.
  • 0
Denne gangen får jeg vel forsøke meg. Morsomt tema!

Håper jeg klarer å huske dette til torsdagen, da.
  • 0
Jeg vurder å delta selv, men skal innrømme at det hadde vært litt lettere om jeg hadde en pc til rådighet. Stress å skrive blogger på mobilen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Stress å skrive blogger på mobilen.


I hear you, bro..
The gavel corrupts
  • 0
Siterer thosol01:
Nå får jeg snart begynne jeg også. Får prøve i dag.


Fortsatt planer om å delta?

Siterer TK Art:
Disse temabloggene trenger ikke være tekstvegger med personlige tanker, de kan fint være korte svar på akkurat det temaet spør om. Bare skriv om akkurat det du vil, på din måte.


Dette er helt korrekt. Vi prøver å legge opp til at det skal være mulig med mange forskjellige tolkninger av temaene, og at terskelen for å delta skal være nærmest ikke-eksisterende. Alle setter selvfølgelig stor pris på de mer gjennomarbeidede tekstene, men tanken er like mye å gi hjelp til de som kanskje vurderer å skrive en liten blogg, men ikke helt vet hva de skal skrive om. Hvis bloggen svarer til temaet på noen som helst måte, så er den flott.

Siterer Tomas Veiden:
Håper jeg klarer å huske dette til torsdagen, da.


Har du glemt det ennå, eller?

Siterer bent_a:
Jeg vurder å delta selv, men skal innrømme at det hadde vært litt lettere om jeg hadde en pc til rådighet. Stress å skrive blogger på mobilen.


Den trenger som sagt ikke å være en lang, filosoferende tekst. Jeg skjønner at det kan være slitsomt å skrive på mobilen, men jeg er sikker på at du kan komme opp med noe som både er interessant lesning og ikke en utfordring på mobiltastaturet. Vi er iallfall glade for at du/dere blir med til tross for manglende PC.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer til TK med premien! Det lønner seg tydeligvis å være konsekvent!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vi har valgt å forlenge ukens tema med en ekstra uke, slik at alle som hadde store planer får sjansen til å være med likevel. Jeg er sikker på at alle som leser dette sitter på opptil flere historier vi har morsomt av å høre, så det er bare å skrive i vei!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Min skal være på plass i kveld!
  • 0
Min kommer i dag.

EDIT: Kan bli noe forsinket, men den vil komme.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har begynt på en, men jeg har problemer med å fylle ut teksten. Har en tendens til å fortrenge kjipe spilløyeblikk.
  • 0
Siterer TK Art:
Har en tendens til å fortrenge kjipe spilløyeblikk.


Samme her, men en ting jeg aldri glemmer er når jeg fikk yellow light of death på PS3'en.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Tomas Veiden:
Min skal være på plass i kveld!
Siterer thosol01:
Min kommer i dag.
Siterer TK Art:
Har begynt på en


(Y)

Siterer Gamingisforlife:
Samme her, men en ting jeg aldri glemmer er når jeg fikk yellow light of death på PS3'en.


Må si at det hadde vært ganske kult å lese en blogg fra deg igjen, Gamingisforlife. Long time no see.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Mange bloggere som kommer i siste liten, men det er nok likevel trygt å forlenge perioden med en uke. Folk er kanskje litt slitne etter at en vinner er kåret, men det er alltid nye sjanser.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kommer desverre ikke i dag. Har noen setninger å fylle inn enda.
Kanskje dere kan sette beste spillminne som tema neste gang
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Kommer desverre ikke i dag. Har noen setninger å fylle inn enda.
Kanskje dere kan sette beste spillminne som tema neste gang


Du har jo helt frem til neste torsdag på deg, så om du ikke har den ferdig i dag er det ikke akkurat noen krise. Ikke et dumt temaforslag. Vi tar gjerne imot ønsker for temaer fra dere.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Heh, glemte helt av den siste jeg skulle prøve meg på... men skal nok klare å skrive noe om dette.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Heh, glemte helt av den siste jeg skulle prøve meg på... men skal nok klare å skrive noe om dette.


Ikke lenge igjen nå, da!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Må desverre si at bloggen ikke blir ferdig. Det ble ikke like enkelt å forme den som jeg trodde det skulle bli.
Uansett mitt værste spillminne er: en evig sirkel av avhengighet etter å ha spilt New Super Mario Bros Wii mange ganger, men bare dødd uten å komme meg et skritt videre. Jeg kan ihvertfall garantere at jeg aldri rører det spillet igjen.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!