Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Halo 3 selvsagt. Et nydelig spill. Tvers gjennom. Og nå har jeg endelig lov til å si det også. Sørg for å lese anmeldelsen, og løp og kjøp på onsdag!
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Shit, fikk akk sjokkskade
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har ikke spilt eneren eller toeren... Men Halo 3 ser så fantastisk ut!

Er det noe vits at jeg kjøper det? Vil jeg forstå noe av det som skjer? Eller kommer jeg til å være et spørsmålstegn når det gjelder historien?

Mange sier at jeg burde kjøpe det selv om jeg ikke har spilt forgjenerene, fordi spillet i seg selv er så bra.. Det er greit, men jeg vil gjerne ha litt ut av historien.. Holder det kanskje å lese hva som har skjedd før?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ble helt gira da jeg leste anmeldelsen! Selvom jeg ikke har noe særlig forhold til Halo serien...
Type here.
  • 0
Los alle sier at Halo 3 begynner på en BOM start, så det er kansje litt lurt å spille det andre, eller vill du finne deg litt fortapt
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
  • Trym
  • Trym
Wow, var jeg overrasket?
Upassende.
  • 0
SA DET!!!!!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
kommer ikke til aa kjoope det.liker ikke halo.
xO
  • 0
Siterer Zechez:
"Olala du var en av de dærre som kjøpte Halo 3, og fikk byttet det mot Premium Pack, mot å holde kjeft!"

Mwahaha Visste det
Square Enix.
  • 0
Så på Gametrailers.com og de sa at grafikken var det eneste som var litt å hakke på. Enig der.

Jeg tror spillet er i absolutt egen klasse, men grafikken er jo ikke akkurat helt jevlig? Eller er det bare meg...
  • 0
  • eppi
  • eppi
trodde Frode skulle bruke sin "jeg er sjef, så jeg anmelder halo3" retten sin

Lagt til 2007-09-24 18:25:
trodde Frode skulle bruke sin "jeg er sjef, så jeg anmelder halo3" retten sin
Sk8 is a job, I love it
  • 0
WHAT A FANTASTIC BLOGG!!!!! INSANE HARDCORE BLOGG THIS IS FANTASTIC OMFG SHIT!!!!!!! (...)
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
næ sjokk
Children of Bodom <3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!