Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har igjennom tidene hatt mange gode og dårlige spillopplevelser, det har vært alt fra at et strømbrudd ødela framgangen til at jeg satt meg fast i en boss-battle. Jeg har gått i tenkeboksen og bestemt meg for kanskje et av de verste spillminnene jeg kunne tenke meg.

Mitt verste spillminne kommer fra spillet Final Fantasy X, hvor jeg hadde nesten gått igjennom spillet og drev på å forberedte meg på å avslutte spillet med best mulig våpen og krefter sånn at jeg kunne avslutte spillet med still. Jeg hadde lagt til masse krefter på alle mine figurer og begynte å nærme meg det punktet hvor jeg følte meg ferdig. Jeg hadde de såkalte "Ultimate Weapons" på nesten alle figurene, og hadde tatt nesten alle sidebossene jeg kunne finne, og hadde rundt 450 timer spilt så-langt.

Så kom det som ødela alt en dag hvor jeg var på vei å skulle ta en av de siste sidebossene i spillet så gjor energimontørene en stor feil, de skulle ta strømmen til naboen som ikke hadde betalt noen regninger men isteden tok de våres strøm, og strømmen gikk. Greit nok tenkte jeg, hadde nylig lagret spillet og måtte bare vente til Tromskraft rettet opp feilen de gjor. Det tok 2 timer før de kom tilbake og ga oss strømmen tilbake og jeg skrudde på Playstation 2en min, satt på Final Fantasy X og skulle til å laste opp saven min, og trur du ikke selvfølgelig den var blitt korrupt og funket ikke lenger.

Jeg var 11 år på den tiden, og all den tiden jeg hadde ignorert lekser, og plikter var for ingenting, og jeg kjente tårene begynte å renne, jeg hadde bare en savegame og den var borte. Jeg var sønderknust, og viste ærlig talt ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. 450 timer rett i dass, og ingenting var igjen etter det. Alle de gode minnene mine fra dette spillet ble byttet ut med dette horrible øyeblikket. Jeg fikk kopiert en kompis sin save bare for å ta bossen og bli ferdig med spillet. Etter sistebossen ble tatt har jeg såvidt rørt Final Fantasy X igjen...
-Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Wow, det høres utrolig kjipt ut. Mildt sagt. Jeg har hatt mine stunder hvor jeg har mistet save data selv, men ingenting som kommer i nærheten av dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Drøye saker. Det er sånt man får varige me'n av..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kondolerer. Jeg har opplevd noe lignende ved at jeg aldri klarte å slå sistebossen på første gjennomspilling. Så jeg måtte spill gjennom det på nytt senere før jeg klarte å fullføre det. Men 450 timer har jeg aldri vært i nærheten av på dette spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg tror jeg aldri har spilt ett spill i 450 timer, men jeg tror jeg vet hvordan det ville vært å miste alt. Jeg ble frustrert bare jeg trodde jeg mistet én times spilling, men jeg tok heldigvis feil. Håper du har kommet over ulykke nå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Been there.
Fullførte ikke FFX før den tredje gangen jeg spilte det. Til dags dato, har jeg bare sett slutten en gang.
Liker stort sett hele spillet, men slutten er ganske tam, så det er sjelden jeg gidder å fullføre helt.
  • 0
Den var ekstremt drøy og da! Har hatt noen drøye ødeleggelser av spill selv når det gjelder RPG, men aldri vært i nærheten av noe som dette. Skjønner virkelig at det må ha vært en ekstremt ødeleggende opplevelse for gjennomføringen av spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!