Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er viktig å lære seg å sette pris på nåtiden. Også når det gjelder spill. Jeg husker det var en stund da jeg nesten brukte mer tid på å glede meg til spill enn på å faktisk spille dem, og det blir i grunn ganske slitsomt etter hvert.

Med det i tankene, så må det sies at jeg ikke kan huske mange spillår som har startet bedre enn dette. 2015 har rett og slett vært et fantastisk år så langt. Det frister å påstå at det allerede har toppet fjoråret. Vi har fått alt fra det nær-perfekte plattformspillet Ori and the Blind Forest til gjennopplivningen av by-byggingsjangeren, Cities: Skylines. Når man i tillegg i motsetning til alle andre syntes The Order: 1886 var et fullstendig fantastisk spill, så blir det fort vanskelig å få tid til spill, skole og to jobber.

Atilla: Total War, Pillars of Eternity, Blackguards 2, Grow Home, hele to Telltale-serier, Bloodborne, Elite: Dangerous, Dying Light, Battlefield: Hardline, Dead or Alive 5, Olli Olli 2, Evolve og Dying Light. Det er ikke en dum rekke med spill, og vi har ikke skrevet april på kalenderen enda!

Det vil alltid være et Final Fantasy eller et Metal Gear Solid i horisonten, men det er verdt å senke blikket noen ganger, og innse at man allerede har fått en del av det man ber om. I hvert fall så snart man har fått Rocket League.

Hva er dine favoritter så langt?

(ironisk nok er denne bloggen resultat av at jeg har hatt dårlig tid. Forhåpentligvis blir det temablogg neste uke)

<bild>
  • 0
Jeg kjøpte alt for mange spill i 2013 og 2014, noen av dem har jeg heller ikke fått startet på en gang. Så i år har jeg prøvd å kutte litt ned på innkjøpene. Av spill som er lansert i år, har jeg kun kjøpt 2 frem til nå: Dragon Ball: Xenoverse og Ori and the Blind Forest. Begge falt godt i smak.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har ikke kjøpt noen spill i år. Har hatt hendene fulle med Super Smash, Donkey Kong C:TF og Game of Thrones. Bayonetta 2 og Watch Dogs venter fremdeles fra fjoråret. Tror faktisk jeg ikke ender opp med å kjøpe så alt for mange spill i år. Eneste som er bombesikkert nå er Xenoblade. Kanskje blir det Star Fox, Battlefront(?), Just Cause og Splatoon + noen overraskelser også.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Har kjøpt to spill i fra 2015 sålangt, i form av Majora's Mask 3D og Bloodborne. Majora's Mask 3D var en fin måte å oppleve klassikeren for første gang, men Bloodborne er et helt annet beist. Tror det er få spill som kan konkurrere med det for årets spill for min del.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det eneste spillet jeg har kjøpt så langt i år er Majora'a Mask 3D. Har ikke hatt allverdens tid til å spille det, men har kommet et stykke. Og nå angrer jeg for at jeg ikke tok det med på hytta. Nuvel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Og nå angrer jeg for at jeg ikke tok det med på hytta. Nuvel


Hyttesyndromet. Tenker alltid at jeg greier meg med kortstokk og monopol, men etter to kvelder med noen hundre runder vriåtter hadde det vært kjekt med noe annet. Tar med sjakkbrett og bærbar pc denne gangen.

Det har blitt ganske mange spillkjøp i 2015, mot bare et par i 2014. Wii U, MK8, Super Smash, Skyrim, Total War Rome 2, Adventures of Van Helsing, Rage, Fire Emblem og Bound by Flame for å nevne noen. Mange på salg og dermed uspilt. Egentlig helt meningsløst.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!