Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har du noen gang spilt spill som Armored core eller Dark Souls? Da er det stor sjanse for at du har sett navnet From Software på coveret. From Software sløser aldri med tiden og bruker midlene sine godt, dette er nemlig disse tre spillseriene et levende bevis på.

Det som gjør From Soft så spesielle er at de aldri noen gang har hatt en easy mode. De bruker som oftest kun hard. Det var nettopp det som fikk meg til å sperre opp øynene for from software for de har et system kalt NG+ som veldig få spillselskaper har. Det gjør at det blir vanskeligere og vanskeligere for hver gjennomgang av spillet. Det jeg liker dem aller best for er de mørke triste spillene med noe glede inni.

Noe som bringer oss over på Dark Souls som er min favoritt spillserie av alle. Det er et spill med fantastisk kreativitet som viser hva spill egentlig er. Det er som regel ingen uferdige scener å se noen steder og hele spillet glitrer av forbannelse og hindringer overalt. Måten spillet spøker med deg er en genial måte for å gjøre deg totalt for forbanna, men allikevel gir det deg en uimotståelig vilje til å prøve på nytt og på nytt, tross alt så er det jo din egen feil. I tillegg har de noen utrolige bra DLCer i både eneren og toeren.

Demon Souls og det nye spillet Bloodborne har jeg ikke like stort forhold til, men de er begge med på å utbygge den kreative siden av gaming.

Det var alt jeg rakk for denne ukens tema, beklager den korte lengden på grunn av en god del annen skriving til skole oppgaver. Denne er en av de :)
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jeg må ærlig, redelig og en smule pinlig, innrømme at jeg ikke har spilt noen av spillene fra From Software. Dark Souls har skremt meg litt vekk med vanskelighetsgrad ryktet sitt og jeg er blitt litt for lat til å bruke overdrevent mye tid på et spill i senere år. Allikevel er det et spill jeg vet jeg burde spille...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg må ærlig, redelig og en smule pinlig, innrømme at jeg ikke har spilt noen av spillene fra From Software. Dark Souls har skremt meg litt vekk med vanskelighetsgrad ryktet sitt og jeg er blitt litt for lat til å bruke overdrevent mye tid på et spill i senere år. Allikevel er det et spill jeg vet jeg burde spille...

Aldri for sent å starte...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jeg har spilt Demon Souls så vidt og ble skremt av vanskelighetsgraden, men det er utmerket med en utfordring. De skal ha ros for å være litt utradisjonell i en ellers enkel spilbransje. Bloodborne ser også fantastisk ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Souls serien setter jeg stort pris på, men jeg venter fortsatt på Lost Kingdoms 3.......
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Souls serien setter jeg stort pris på, men jeg venter fortsatt på Lost Kingdoms 3.......


Den kan man vente litt lenge på ja
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har spilt både Armored Core og Dark Souls, men aldri tenkt over From Software i noen sammenheng som jeg kommer på. De har tydeligvis laget mange spill, men har stort sett ikke eller nesten aldri hørt om dem. Souls-serien blir jo det klare unntaket.
''eh'' - Link
  • 0
From software. Ingen over, ingen på siden.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg har ikke spilt Dark Souls spillene, men Bloodborne feier gulvet med Demon's Souls! En årets spill-kandidat, basert på det jeg har spilt til nå.

Har også Armored Core 4 liggende i spillhylla, og tror jeg likte det ganske godt. Dog et av PS3-spillene jeg husker minst av.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!