Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da takker vi alle som har bidratt i konkurransen forrige gang, som handlet om favorittspillutviklere. Når det er få om beinet, er det større sjanse for å vinne. Og denne gangen har vi talt opp alle de forrige ukene og kårer faktisk en vinner som får premie!

Men først de som deltok i forrige omgang:
albaga
Projecthammer
thosol01

Vinneren for denne gang blir nemlig: thosol01

Ingen skilte seg ut i antall blogger, derfor ble sjansen helt lik for mange til å stikke av med premien. Derfor er det bare å gratulere thosol01!. Sjansene for å trekkes ut som vinner øker for hvert bidrag, men det betyr ikke at mulighetene er dårlige selv med ett bidrag. Alle er med i trekningen. Det er deltakelsen som er det sentrale her. Når det gjelder selve premien kan du, thosol01, ta kontakt med meg på PM, så får du velge ut premien mellom to alternativer.

Ukas tema:

Nå ser vi framover igjen og til sjansen for flere supre blogger og premier. Tema for denne blogguka, som går fra denne fredagen til torsdag om to uker (30. april), er: hånholdte spill.

Dette er noe vi ikke har vært borti før, men som de aller fleste har et forhold til. Enten de er på ferie eller til og med er hjemme, trenger man denne dingsen som man kan spille på do med. Temaet kan tolkes vidt. Hvilke hånholdte spill er dine favoritter? Hvilke er de verste? Noen spill du har brukt mye tid på? En hånholdt konsoll du liker spesielt godt eller hater? Hva er ditt forhold til håndholdte spill? Dette kan også gjelde mobil- og nettbrettspill.

Vi ønsker lykke til og håper så mange som mulig melder seg på med sine erfaringer!

Om Temabloggen:

Annenhver fredag finner moderasjonen et tema til inspirasjon for blogging. Temabloggene varer frem til torsdag to uker etter annonsering. Hvis du vil delta i ukas tema, må du bruke emneknagg «#Temabloggen» og nummeret for denne runden etterpå (#Temabloggen1, 2, 3 osv.) på bloggen du skriver med det relevante temaet. Altså *tittel* og etterpå: «#Temabloggen1(*tall*)». Hvis tittelen din er så lang at du ikke klarer å skrive inn emneknaggen, kan forkortelsen «#TeB» brukes. Vi kårer etter hvert vinnere som får premier.

Hvordan skrive blogg:

Hvis du er ny bruker på GR og ikke vet hvordan man blogger, følg disse instruksene: Trykk på «Mitt krypinn» øverst på siden -> trykk på taben «blogger» til venstre for avataren eller brukernavnet. Nå ser du en liste som sannsynligvis er tom -> trykk på «skriv nytt» -> skriv en blogg og lag en tittel, følg instruksene over i «Om temabloggen». Når du er ferdig, trykk «send», og du er med i Temabloggen for denne uka og har en sjanse for premier.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Håndholdte spill ja! Det skal da bli noe å skrive om det. Takker for at jeg ble trukket, men håper magne andre også deltar i fremtidige Temablogger så vi alle får litt å lese om
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Vurderte å bidra på forrige, men endte heller opp med å publisere tankene mine i form av drøssevis med innlegg i spillforumet.

Får vel bidra denne gangen da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mangelen på skrivelyst har ødelagt for mine bidrag de siste 2 temabloggene, men når det skal snakkes om håndholdte spill må jeg jo få ut noe. Tross alt her spillserien som har fulgt meg start og fortsatt spiller en stor del av spillhverdagen min ligger!
  • 0
Bra tema! Her har jeg en del jeg kan skrive om. Blir nesten vanskelig å velge.
  • 0
Grattis thosolis.

Det har vært en liten nedgang i deltakere på de siste temaene, så forhåpentligvis finner flere frem pennen tastaturet nå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Uretfeigt at jeg ikke vant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
1111
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Flott at dere liker temaet!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
3 blogger så langt. Dette er et tema vi burde ha minst 3 til på. Come on folks!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det kommer vel en del i siste liten, skjønner jeg folk rett!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
3 blogger så langt. Dette er et tema vi burde ha minst 3 til på. Come on folks!


Hadde du forventet flere allerede? Folk her inne har vel alltid vært flinke til å levere ting i siste liten. Noe som jeg nå prøver å få til nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hadde du forventet flere allerede? Folk her inne har vel alltid vært flinke til å levere ting i siste liten. Noe som jeg nå prøver å få til nå.


Ja. Prøver å kurere forumet for prokrastinering.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja. Prøver å kurere forumet for prokrastinering.


Ikke vits, prokrastinering is love, prokrastingering is life!
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke vits, prokrastinering is love, prokrastingering is life!


Ja. Den var i grunn ganske selvmotsigende den der.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja. Den var i grunn ganske selvmotsigende den der.


Sant, du får heller prøve igjen i morra, eller dagen etter det. Jeg må i alle fall bare få skrevet ferdig bloggen jeg startet på i går.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!