Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det Sony sin tur, jeg visste at Sony hadde endel ting i kofferten, men jeg hadde ikke forventet at dem skulle levere det lett beste showet hittill.

The Last Guardian er bekreftet og herregud det ser pent ut. Spillet kommer i 2016.

Horizon spillet så bare magisk ut. Spennende konsept, og nydelig gameplay. Det er et lett must have i min bok, et spill jeg skal følge mer med på.

Playstation 4 var jo det som sto i fokus. og SOny gjør en god jobb med maskinen som hadde en utrolig treg start. Det annonseres unik ekstrainnhold til Hitman, Batman ARkham Knight og Assassin´s Creed Syndicate.

Ny expensionpack til Destiny, minner meg på at jeg bør spille Destiny.

Dreams så ut som LittleBigPlanet på tidenes syretripp. artig liten sak med stort potensial

The World of Final Fantasy så koselig ut, veldig koselig ut. Artig å se at Square Enix tar litt sjanser og prøver seg på nyet ing, også noe som så skal følges med på.

Også kom vel bomba for SOnys store konferanse. Final Fantasy 7 HD remake. Alt man fikk se var en nydelig trailer, og sist jeg hørte fansen juble så høyt var da Twilight Princess ble vist frem av Nintendo i 2004.

Call of Duty Black ops III så like tragisk ut som alle tidligere Call of Duty spill, utrolig kjedelig saker.

Shenmue III kommer på PS4, etter en av de raskeste Kickstarter kampanjene jeg har sett. og Uncharted 4 ser så pent ut at man bare må grine. Well done Sony

Sony leverte, kraftigere enn jeg skulle trudd
  • 0
Mye spennende prosjekter på gang indeed. Lettere skuffet over at de ikke nevnte noe om GT7, men alt til sin tid
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Følte ikke at Sony nådde helt frem til meg i år. Hva holder Sony Bend på med? Hvor er Santa Monica Studios? det kommer visst et God of War 3 remake og de jobber garantert på ett nytt God of War, hvor var det? Hvor var Gran Turismo? HVOR VAR SYPHON FILTER??

alt i alt, var det et bra show. men Microsoft var hakket bedre i år
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Sony levert mye bra, men jeg er samtidig litt enig med AndyHandy over her. Skulle gjerne sett noe mer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så nettopp videoen av Horizon og må si jeg ble imponert. Hvis spillet faktisk fungerer slik må det jo bli strålende.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!