Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Årest E3 var en fantastisk reise, med lite søvn og med gode titler som fansen har ventet lenge på, eller helt nye titler som bare venter på å bli prøvd.
Og mens alle de nydelige trailerne og montagene av gameplay ble spillt av, kunne man høre musikk for å sette stemningen på plass.
Noe av det var egne soundtracks produsert spesielt for spillet, mens noen brukte sanger fra andre artister.
I fjor ble favoritten min sangen de spilte av til Assassins Creed Unity, "Everybody Wants to Rule The World". Den satte god stemning i meg og passet ekstremt bra til action scenene som ble visst i cinematic traileren. Men selv om sangen var bra kan jeg ikke si spillet falt i like god smak.
Men det var i fjor!
I år var det "Friction" av Imagine Dragons som fikk meg opp av stolen. Den ble spilt av med Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands gameplay traileren. Jeg har aldri spilt noe i Tom Clancy's serien, vet ikke hvorfor de alle starter Tom Clancy's, men men.
Sangen starter rolig med noe slags kinesisk instrument mens de kommer dalende ned fra himmelen med fallskjermer. De går en tur over fjellet og ankommer stedet de skal herje med. De kommer seg alle på plassene sine, diskuterer hvordan situasjonen er, før snikskytteren tar første skudd og trommene braker løs og det begynner en biljakt for å få tak i kokainet.
Traileren er i tre deler hvor de beskriver de tre måtene man kan gjenomføre oppdraget på, enten fra en distanse, fra skyggene, eller gå inn guns blazing. Og sangen passer flott inn her fordi den har de små pausene i seg hvor de får tid til å beskrive litt om måten de skal gjøre det på.
Selvfølgelig er sangen klippet litt her og der for å virkelig time den, men allikevel vil jeg si dette er en god låt, og den beste på årets E3.
Kom gjerne med deres favoritter fra E3! Om det er fra i fjor eller i år.
  • 0
Var kanskje ikke bakgrunnsmusikken jeg fokuserte mest på under konferansene, men kan nok si meg enig med valget ditt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Huh. Tror jeg må sjekke ut traileren du sikter til. Ingenting som god musikk til en kul trailer. Selv synes jeg Soundtracket til Horizon underbygde stemningen i traileren veldig fint. Kanskje ikke en kjempefantastisk låt, men jeg la ikke merke til så mye mer musikk, egentlig :p
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!