Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Temabloggen har tatt seg sommerferie, men som det ble informert om i forrige blogg, vil det blir arrangert mindre konkurranser i løpet av sommeren som et vikariat for nevnte Temablogg.

Den første konkurransen er en "light"-utgave av Most Active initativet som foregår på Gamereactor sidene. Målet er å få så mange aktivitetspoeng som mulig i løpet av uken. Denne konkurransen varer frem til neste fredag og brukeren med flest aktivitetspoeng vinner da konkurransen. Nå som Sommerchat er gjenåpnet, kan dette være en god måte å samle litt aktivitetspoeng på, selv om blogger og anmeldelser alltid er noe vi tar imot med åpne armer.

Siden vi enda har til gode å kåre den nyeste vinneren i Temabloggen, vil sommerkonkurransene påvirke valget til en viss grad. Har du deltatt i Temabloggen tidligere og i tillegg når helt til topps i sommerkonkurransene, øker sjansene for at du blir neste vinner i neste kåring. Men brukere som ikke har deltatt i Temabloggen, har også muligheten til å sikre seg premier. Så det er ingen grunn til å la være å delta i konkurransene.

Lykke til!

Om aktivitetspoeng

Aktivitetspoengoppnås ved å poste innlegg, skrive blogger og anmeldelser, poste livefeeds osv. De oppdateres hver dag og viser jevnt over hvilke brukere som er mest aktive på siden. En oversikt over brukere med flest aktivitetspoeng, finnes på forsiden til communitysidene under: medlemmer -> mest aktiv. Aktivitetspoengene dine kan du også se i krypinnet under siste ukes aktiviteter.


<bild>
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hmm, så dere byr opp til en aktivitetskonkurranse igjen. Da får bare alt av planer for neste uke (inkludert kveldens bursdagsfest) strykes. Her skal det sankes poeng.
  • 0
Hehe skal vi se da.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Som moderator kan jeg ikke bli kåret til vinner, men ingenting er i veien for å finne. Hehe!

Oppdaget forresten at jeg er topp fem på all-time lista også. Det er saker det.

Og SirThomas har bare fem poeng opp til Fantomena ,,,
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer SirThomas:
Bildet minner meg om når jeg satt i Amsterdam, drakk brusboksen Hawaii og gjorde ulovlige ting som var lovlige i det landet.


Det var jo også noe å referere til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!