Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Huff, noe så spennende! For å være helt ærlig så skjelver jeg litt i buksen akkurat nå. I grunnen skulle jeg ikke gjøre det og vet at det sikkert vil gå bra. Likevel, så er jeg nervøs. Føles ut som om tusenvis av sommerfugler kravler nede i magen min nå. Nesten ikke til å holde ut. For jeg vet hvor mye dette betyr og hvilke muligheter jeg vil få oppleve.

Windows 10 lastes inn på min dyrebare PC og jeg er så spent på hvordan operativssystemet vil fungere opp i mot det jeg har installert fra før av på PCen min. Krysser alt av fingre og tær på at det går bra. Rettere sagt, det gå bra.

Har du installert Windows 10 på din(e) PC(er)? Hva synes du og hva likte du best med dette nye operativsystemet? Hvordan gikk oppgraderingen hos deg?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har ikke fått testet ut Windows 10 enda dessverre. PCene mine er fremdeles ikke pakket opp etter at jeg flyttet fra Trondheim.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg synes Windows Vista fortsatt er moderne, så nei, jeg har ikke installert Windows 10. Jeg tviler på at det er så mye nytt siden XP, heller. Eller? Dessuten bruker jeg stort sett min bærbare mac. Jeg har ikke likt oppdateringene de har gjort på operativsystemet heller de siste årene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har fått lastet det ned på alle mine maskiner nå. Ingen vesentlige problemer, annet enn at den automatiske oppdateringen aldri startet, så jeg måtte gjøre det manuelt.

Har ikke fått testet ut alt enda, men det virker som en grei oppdatering fra Windows 8. Alle disse appene kommer jeg nok fremdeles aldri til å ta i bruk men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg måtte også gjøre det manuelt,men gjør det via Windows Insider program. Har kost meg med det helt siden November! Og nå som det endelig er lansert, så er jeg ganske imponert over det ferdige resultatet.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Laster det ned om et par dager, men likte Vista og XP. 7, bedre, bare for at de ikke må ha fire forskjellige uoversiktlige startsider med apper jeg aldri rører. Håper Windows 10 faller litt mer i smak.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!