Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yo, folkens. Lenge siden sist nå.

Har dere lagt merke til alt dette hysteriet rundt tv-serien Game of Thrones? Selvfølgelig har dere det! Det er umulig å ikke legge merke til det. Fordi det er visstnok mange sjeler der ute som mener at dette er en bra serie som er verdt å få med seg, og at den er så bra at man må prate om den hele tiden. Noen av disse sjelene befinner seg også her på GR har jeg funnet ut. Men det er jeg totalt uenig i!

Game of Thrones er uten tvil noe av det dårligste HBO har lagt hendene sine på. Dette er et udiskutabelt faktum som er like så sant som at jeg er veganer.

Hvis du er uenig synes jeg du bør gå planken.
  • 0
Game of Thrones er jo ikke det verste heller, da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ta deg sammen a Keplerski. Nå er du på grunt vann.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er ikke det du vil kalle "Hardcore fan" Men har sett 4 sesonger. Skuespillet er plettfritt og historien drives bra fremmover uten å bli ødelagt av fillers og annet unødvendig materiale som Hollywood vanligvis trykker inn i trynet på oss. Jeg forstår hvorfor det er populært og jeg forstår hvorfor folk snakker om det.

Noe sier meg at du troller litt her.. Klarer ikke helt å forstå hvordan du kan poste noe slikt uten info til å backe det opp. Tror du pent skal gå planken selv

Lagt til 2016-04-27 09:59:
Forresten har jeg ingen respekt for veganere.. Spis ekte mat som resten av verden din sopp
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Fikk dere ikke med dere den delen hvor jeg sa det var et udiskutabelt faktum? Det er egentlig ganske rart i grunn, siden bloggen var så kort.

Men jeg skal likevel begrunne mitt radikale utsagn i neste blogg.
  • 0
Jeg har hele tiden trodd at det har vært verdens beste reality-serie, så nå er jeg skuffet nok til faktisk å gå planken
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Jeg har hele tiden trodd at det har vært verdens beste reality-serie

Skjerp deg. Alle vet at verdens beste reality serie er Hotel Cæsar!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Du mangler argumenter for påstanden din. ;)

Faen, og jeg som ikke er glad i planken....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Som skutas First Mate vil jeg beklage for kapteinens utsagn (skapt av et stort inntak av rom under en fest mannskapet nylig kastet i anledning en av dekksguttenes 22. fødselsdag). Vi er store Game of Thrones-fans og ønsker mannskapet bak serien all hell og lykke for denne sesongen.

Ingen trenger å gå planken.
Predator.
  • 0
Siterer The Zombie:
Som skutas First Mate vil jeg beklage for kapteinens utsagn (skapt av et stort inntak av rom under en fest mannskapet nylig kastet i anledning en av dekksguttenes 22. fødselsdag). Vi er store Game of Thrones-fans og ønsker mannskapet bak serien all hell og lykke for denne sesongen.

Ingen trenger å gå planken.


Men Keplerski er stort sett beruset hele tiden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Zombie:
Som skutas First Mate vil jeg beklage for kapteinens utsagn (skapt av et stort inntak av rom under en fest mannskapet nylig kastet i anledning en av dekksguttenes 22. fødselsdag). Vi er store Game of Thrones-fans og ønsker mannskapet bak serien all hell og lykke for denne sesongen.

Ingen trenger å gå planken.


Ord kan ikke beskrive hva jeg føler om dette her.
Har ikke noe imot Game of Thrones...
Rainbow Mushroom
  • 0
GOT suger noe skikkelig. Period.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!