Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Drikker egentlig ikke kaffe eller te. Har bare smakt kaffe èn gang, og det var helt okay. Te blir jeg fort kvalm av, så det styrer jeg unna. Men om du har noen kaffe tips til noen som nesten ikke har smakt det før, men som kanskje har lyst til å gi det en sjanse, så tar jeg gjerne imot.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kaffe er noe herk.


Hvis det er billigkaffen på Rema 1000 du sikter til så.

Siterer dark samus nemesis:
en om du har noen kaffe tips til noen som nesten ikke har smakt det før, men som kanskje har lyst til å gi det en sjanse, så tar jeg gjerne imot.


Fyll opp med suketter på dispenser du får kjøpt i butikken. Det fjerner litt av den bitre smaken.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Uten kaffe, duger helten ikke.
Det første jeg henter meg, når jeg kommer på jobb er en nytraktet kopp kaffe..

Ser i kommentarfeltet at flere har avfeid denne herlige drikken som herk, trash og det som verre er..
Husk på at noen ting her i livet må man lære seg å like...
Hvem likte vel øl første gangen, man smakte det?
-Kill -Loot -Return.
  • gnyg
  • gnyg
Det er mange her som må holde kjeft og drikke kaffen sin.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Jeg har (kanskje dessverre) vendt meg til å drikke mer og mer kaffe. Det kan være både negativt og positivt, men jeg prøver ikke å ha et pragmatisk forhold til kaffe (f.eks. å drikke kaffe om morgenen bare for å føle meg opplagt). Kaffe er på sitt beste når det blir til et ritual eller en del av et ritual. F.eks. når en kverner bønnene selv og trakter for hånd, eller når en oppsøker en kaffebar, eller når en får kaffe etter middag sammen med noe søtt.
This is great banter, it really is.
  • 0
Drukket 8 kopper kaffe i dag. Holder det kjenner jeg.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Jeg har (kanskje dessverre) vendt meg til å drikke mer og mer kaffe. Det kan være både negativt og positivt, men jeg prøver ikke å ha et pragmatisk forhold til kaffe (f.eks. å drikke kaffe om morgenen bare for å føle meg opplagt). Kaffe er på sitt beste når det blir til et ritual eller en del av et ritual. F.eks. når en kverner bønnene selv og trakter for hånd, eller når en oppsøker en kaffebar, eller når en får kaffe etter middag sammen med noe søtt.


Jeg drikker stort sett mesteparten av kaffen som morgenen. "Tradisjonen" med å drikke kaffe etter middag, i selskaper eller andre severdigheter, synes jeg ikke all verden om egentlig.

Siterer Taktikkeren:
Drukket 8 kopper kaffe i dag. Holder det kjenner jeg.


#Koffeinsjokk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Liker spesielt Evergood. Men må ha Kaffefløte fra Tine i tillegg, eller så går det ikke.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvis det er billigkaffen på Rema 1000 du sikter til så.


Hva... Liker du ikke Rema-kaffi? Hørt noe slikt.
Rainbow Mushroom
  • 0
Kaffi kan være godt av og til, som i ny og ne. Men hender at eg kjøper Red Bull eller Burn i stedet.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Kaffi kan være godt av og til, som i ny og ne.


Trippelpost i en blogg - aldri sett noe lignende. I en blogg jeg var ansvarlig for til og med.
  • 0
Siterer SirThomas:
Trippelpost i en blogg - aldri sett noe lignende. I en blogg jeg var ansvarlig for til og med.


Slik er det når Akres må steppe inn og ordne opp etter dårlig aktivitet
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!