Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann og hoppsann, o jul med din glede og tjohei kjøttdeig. I dag er det første søndag i advent, desember står og banker på døren, aktiviteten har begynt å ta seg litt opp igjen og undertegnede føler for å prøve å gi både seg selv og forumet en aldri så liten boost til. Siden vi nisser mennesker teller dager i desember, har vi en lang og god tradisjon med diverse julekalendere. Og nettopp det har jeg tenkt å gjøre i år. Men siden jeg verken er sponset eller driter penger, er det ikke snakk om et daglig gavedryss. Det er aller mest for moro skyld og for å prøve å bidra til litt aktivitet i jula. Konkurranse er allikevel konkurranse, derfor skal det allikevel bli en premie her også.

Kalenderen vil gå ut på følgende: Hver dag i desember vil jeg poste en blogg med et spørsmål. Spørsmålene vil variere mellom alt fra personlige til lett hjernetrim. Jeg vil telle opp alle korrekte svar og den som sitter igjen med flest på selveste julaften, vil gå av med seieren. Premien er et valgfritt (eventuelt valgfrie) spill til en verdi av 599,-.

For at det ikke skal bli et "førstemann til mølla" konsept der kun en person rekker å svare, vil konkurransen følge et par regler:

- Send svaret på PM og ikke i kommentarfeltet til bloggen. Alle svar på spørsmål som postes i bloggene vil bli slettet. Andre ting som ikke nødvendigvis har noe med konkurransen å gjøre, kan dere derimot ta dere friheten til å poste.

- Du kan kun delta en gang pr. dag. Det betyr om du sender meg et svar og velger å ombestemme deg senere, så er det allikevel det første svaret du sender meg som gjelder.

- Svarfrist er klokken 23.59 gjeldende dag.

- For å sørge for en viss oversikt, fører jeg opp riktige svar dagen etter i gjeldende blogg.


Lykke til og håper du deltar. Ikke for min skyld, men forumets.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det derfor jeg har hørt julemusikk over alt idag? Alvene som skriker Glorfindels julekalder inn?

Tror du nettopp forsvarte tittelen som Årets moderator.
  • 0
Siterer SirThomas:
Tror du nettopp forsvarte tittelen som Årets moderator.


Ja, dette kalles korrupsjon i land vi ikke vil sammenligne oss med.

Hvis man ser bort ifra korrupsjonen, er dette et veldig godt påfunn. Jeg vil følge med.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Awwww! For et initiativ! Awesome. Men serr, gir du 599 fra din EGEN lommebok?

Jeg deltar for din skyld jeg!^^
  • 0
Siterer SirThomas:
Er det derfor jeg har hørt julemusikk over alt idag? Alvene som skriker Glorfindels julekalder inn?


Prøver De å si at De har lært dem alvisk?

Siterer remote:
Ja, dette kalles korrupsjon i land vi ikke vil sammenligne oss med.


Beklager. Skal selvfølgelig stå "Glorfindel og Remotes julekalender" i tittelen. >:^)

Siterer Quinzel:
. Men serr, gir du 599 fra din EGEN lommebok?


Ja, er det ikke i jula man skal være litt ekstra generøs?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jævla bra iniativ!
Let the voice of love take you higher
Jeg vet hva dette er, du lurer ikke meg Glorf. Å neida!!

Dette er skammelig forsøk på å få tak i adresser og annen informasjon om brukere. Om Glorf har blitt satt på dette oppdraget av Gamereactor selv for å støtte deres onde hensikter eller han jobber mot et til nå ukjent mål er uvisst men jeg anbefaler andre brukere om å holde øynene åpne.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Jeg vet hva dette er, du lurer ikke meg Glorf. Å neida!!

Dette er skammelig forsøk på å få tak i adresser og annen informasjon om brukere. Om Glorf har blitt satt på dette oppdraget av Gamereactor selv for å støtte deres onde hensikter eller han jobber mot et til nå ukjent mål er uvisst men jeg anbefaler andre brukere om å holde øynene åpne.


Lånt aluminiumsfoliehatten til Jetzki nå eller?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lånt aluminiumsfoliehatten til Jetzki nå eller?

Ad hominem, Glorfy. Tut, tut. Prøver du å avlede oss fra noe du prøver å skjule?


Spoiler:Men ærlig talt må jeg bare vise til Grallens post, bra insj
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer LesMiserable:
Har du tid til dette når FFXV kommer?

http://vignette3.wikia.nocookie.net/walkingdead/images/6/6a/Doubt.png


Absolutt ikke. Har nok tatt meg vann over hodet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Lord Glorfindel slår til igjen. Et virkelig godt initiativ, og sikkert litt smøring for å bli årets moderator, men hvem bryr seg om sånt?
Tjohei kjøttdeig. Strålende initiativ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Glorfindel:
Lånt aluminiumsfoliehatten til Jetzki nå eller?


Du mener vel piratlua?
  • 0
Siterer ElGamer:
Et virkelig godt initiativ, og sikkert litt smøring for å bli årets moderator, men hvem bryr seg om sånt?


Jeg smører da aldri

Siterer The Cookiemonster:
Tjohei kjøttdeig. Strålende initiativ.


Gainzdeig.

Siterer Jeppzki:
Du mener vel piratlua?


Likte deg bedre med aliminiumsfolien.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Likte deg bedre med aliminiumsfolien.


Jeg fikk lyst til å gjøre noe lignende.

Blir du fornærmet hvis jeg gjør det?

EDIT: Som i en julekalender.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gainzdeig.


Gainer initiativ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vi elsker deg!
Everything is better with some wine in the belly.
Jeg skal så jævlig vinne. Unngå å bare ha om drittspill fra Japan da <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer Glorfindel:
Jeg smører da aldri


Så hva skal vi kalle det da?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, er det ikke i jula man skal være litt ekstra generøs?


Utrolig snilt av deg. #respekt
Denne julekalenderen er faktisk genial! Kjekt å svare på spørsmålene hver dag!
Siterer SirGalahad:
Denne julekalenderen er faktisk genial! Kjekt å svare på spørsmålene hver dag!


Enig!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!