Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, alle mine venner! Jeg tenkte også å lage en julekviss når jeg så Glorfindel annonsere sin. Men siden jeg er så lat har jeg ikke orket å gjort noe med det før nå. Jeppzkis julekviss, i motsetning til Glorfindels, er vanskelig og svarene er umulig å google seg frem til. Faktisk så vil jeg anta at ingen av svarene har en fasit, da jeg ikke liker slike absolutter og er en stor motstander av slik binær tankegang. En vis mann sa også en gang at "Only a sith deals in absolutes" Noe som tyder på at Glorfindel er en sith.

Siden ingen av spørsmålene har en fasit bør svaret ditt begrunnes. Du kan selvfølgelig skrive ett enkelt ord som svar og håpe at jeg finner det bra nok, men det anbefaler jeg ingen å gjøre. Nå snakker jeg ikke om å skrive en stor tekst, men litt kan du nå iallfall skrive din late landkrabbe!

Jeg har heller ikke tenkt å lage en kviss hver dag, så ikke forvent deg det, og send meg svarene på PM.

Vinneren får ikke et valgfritt spill eller noe slikt tull, men en pengepremie på 200 kr. Helst via Vipps. Hvis du vil kan jeg også sende disse 200 kr i et brev med en hyggelig beskjed :)

Pengepremien kan kanskje bli til litt mer hvis mer enn fire personer er med nå de første gangene.

Dagens spørsmål er som følger: Hvem er den beste gitaristen noensinne?

Lagt til 2016-12-06 19:02:
Vær også forberedt på at jeg kan komme til å skrive svarene dere sender meg på PM i bloggene.
  • 0
Du vet jo at musikk ikke er min sterkeste side, Jeppzki. Har du sett FILMEN jeg anbefalte deg nå?

null EDIT: uforutsigbart, ferskt og forlokkende initiativ. VIPPS, så svarer man Jeppzki på pM.
  • 0
bra blåg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
bra blåg


Tusen takk.
  • 0
Elsker å bli parodiert av Jetzki <3
Top 5 beseste ting jeg hvet om.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Top 5 beseste ting jeg hvet om.


Å stå på Jet Ski er vel på toppen?
  • 0
Etter Jesus har det ikke vært så mange gode gitarister.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Etter Jesus har det ikke vært så mange gode gitarister.


Dette er et godt eksempel på hvordan et bra svar kunne ha sett ut, synd det ikke var på PM.
  • 0
Dette måtte jo komme.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Dette er et godt eksempel på hvordan et bra svar kunne ha sett ut, synd det ikke var på PM.


Jeg tenkte det var ett svar, jeg. Men hvis det er free-for-all skal jeg ta dette mer seriøst, altså. Tenker at jeg som mod ikke kan være med på alle disse brukerkonkurransene, men moddy rimer jo på toddy.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Svaret er Jimi Hendrix.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har en følelse av at et seriøst svar ikke er det Jepp'ern er ute etter men som gitarist er dette noe jeg har tenkt mye på. Vanskelig å si hvilken som er "best", spørs hvordan du ser på det.

Mekanisk sett er det vel få som topper Malmsteen, men med noen unntak høres det ikke spesielt bra ut imo.

Best musikalsk blir mye mer subjektivt, men her er noen jeg kommer på som imponerer meg:
Slash (som har skrevet noen av mine favorittsoloer noensinne, f.eks. November Rain),
Randy Rhoads (ditto som Slash, også mange gode sanger til tross for en kort karriere)
Jeff Beck (har en veldig egen stil og har hatt stor innvirkning på andre)
Adrian Smith (kanskje et upopulært valg, men han er min favorittgitarist fra Maiden. He's on my list, deal with it)

Må nesten nevne Jimi også men det er et litt kjedelig og obvious valg.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Det virker som om det er flere personer som tror at dette er useriøst, og det er det forsåvidt til en viss grad. Men den som vinner kvissen vil virkelig få minst 200kr via vipps eller brev
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!