Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Forumet har lenge hatt tradisjon for å kåre årets brukere i slutten av desember. Gjennom ulike kategorier moderasjonen har valgt, har hver enkelt bruker fått én stemme i alle ulike kategoriene. Man kan stemme på nesten hvem som helst, med logiske begrensninger i de aktuelle kategoriene.

I 2015 bestemte moderasjonene seg for å ikke avholde årets kåringer siden aktiviteten ikke var høy nok. 2016 sett under ett har ikke vært bedre, så vi har bestemt oss for at vi ikke vil stå for en slik kåring i år heller.

Vi er imidlertid veldig begeistret for aktivitetsøkningen den siste tiden, og oppfordrer brukerne til å ta årets kåringer i sine hender. Dere kan finne ut hvordan dere skal løse dette i kommentarfeltet i denne bloggen.

Når det gjelder en brukerstyrt årets kåringer, ser jeg for meg flere ulike alternativer for dette:

1. En av dere gjennomfører det på ordinært vis ved å lage en hovedtråd til dette formålet. Når avstemningen er ferdig må dere også telle opp. Her er hovedtråden fra 2014: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=82144
Medfølgende resultattråd: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=82404
Og diskusjonstråden for alle årene: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=47861&page=5

2. Dere tar kategoriene fra 2014, skriver en blogg hver for dere med stemmene og kanskje litt hvorfor dere stemmer på den dere stemmer på. Da blir dette en individuell oppgave for de som ønsker.

3. Dere poster stemmene deres i diskusjonstråden på en mer uhøytidelig måte, og hvor ingen poster hovedtråden. Det går an å finne på kategorier selv.

Kategoriene fra tidligere:

Årets Bruker
Årets Konge
Årets Dronning
Årets Redaksjonsmedlem
Årets Skribent
Årets Debattant
Årets Blogger
Årets Nykommer
Årets Medlemsanmelder
Årets Moderator
Årets Livefeeder

Årets Tråd
Årets Spilldiskusjon

Merk at regler for hver kategori står i hovedinnlegget fra 2014.

Vi er spente på hva dere velger å gjøre med dette, og nå har vi gitt tydelig signal og tilretteleggelse. God jul og godt nytt år!

PS.: Følg med på Glorfindels julekalender!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Håper noen tar initiativ, er dessverre for lat selv.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer remote:
1. En av dere gjennomfører det på ordinært vis ved å lage en hovedtråd til dette formålet. Når avstemningen er ferdig må dere også telle opp.


Tror dette er det mest praktiske i alle fall. Mens ti blogger ville skapt en fin illusjon om aktivitetsnivået, så er det ganske lite praktisk for vedkommende som må telle opp stemmene.

Men hva tenker dere andre?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tenker vi kjører som vi har pleid, med en tråd der alle prisgruppene presenteres og vi setter navnet vi mener fortjener hver enkelt pris.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Noen av de kategoriene virker ganske utdaterte, så kan eksempler som årets livefeeder kan vel imo fjernes. Kanskje noen nye, ferske kategorier?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tror dette er det mest praktiske i alle fall. Mens ti blogger ville skapt en fin illusjon om aktivitetsnivået, så er det ganske lite praktisk for vedkommende som må telle opp stemmene.


Opptelling er ikke et must om dere går for det.

Siterer Predator:
Noen av de kategoriene virker ganske utdaterte, så kan eksempler som årets livefeeder kan vel imo fjernes. Kanskje noen nye, ferske kategorier?


Kategoriene er også opp til dere. Hvis dere ser fra 2013, tror jeg det er enda flere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
vet allerede hvem jeg ville stemme på som årets bruker
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Hvorfor kan ikke du, remote, bare lage en tråd om det and done?
  • 0
remote gjorde jo et poeng av at de ønsker at brukerne skal ta initiativet, ikke moderasjonen.
  • 0
Siterer SirThomas:
remote gjorde jo et poeng av at de ønsker at brukerne skal ta initiativet, ikke moderasjonen.


But whyyyy, stemmer fortsatt for at remote kan gjøre det. Brukerne, pfff, ingen av oss som gidder å ha ansvar for det :p
  • 0
Siterer Quinzel:
But whyyyy, stemmer fortsatt for at remote kan gjøre det. Brukerne, pfff, ingen av oss som gidder å ha ansvar for det :p


Kan ikke bare sy puter under armene deres heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kan ikke bare sy puter under armene deres heller


Jo, det kan dere nå gjøre. Eller, ikke Bokstavlig da, virker både vondt og ekstremt upraktisk.

Siterer Quinzel:
Brukerne, pfff, ingen av oss som gidder å ha ansvar for det :p


You are underestimating Our Powers! Og det er også grunnen til at det er så dødt her, kontra hva det en gang var.
Siterer Quinzel:
But whyyyy, stemmer fortsatt for at remote kan gjøre det. Brukerne, pfff, ingen av oss som gidder å ha ansvar for det :p


Moderasjonen har bestemt seg for at de ikke skal stå for årets kåringer i år siden, som i fjor, har aktiviteten iløpet av året ikke vært bra nok til å avholde kåringen. Det er moderasjonens beslutning. Vi vil dermed ikke legge hinder for at brukerne selv kan holde avstemningen siden aktiviteten har vært bedre den siste tiden. Det er også moderasjonens beslutning. Det er mye arbeid med å lage hovedtråd, telle over og poste resultater, så dette er det slettes ikke bare å gjøre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer Quinzel:But whyyyy, stemmer fortsatt for at remote kan gjøre det. Brukerne, pfff, ingen av oss som gidder å ha ansvar for det :p

Moderasjonen har bestemt seg for at de ikke skal stå for årets kåringer i år siden, som i fjor, har aktiviteten iløpet av året ikke vært bra nok til å avholde kåringen. Det er moderasjonens beslutning. Vi vil dermed ikke legge hinder for at brukerne selv kan holde avstemningen siden aktiviteten har vært bedre den siste tiden. Det er også moderasjonens beslutning. Det er mye arbeid med å lage hovedtråd, telle over og poste resultater, så dette er det slettes ikke bare å gjøre.


Forståelig, det er mye jobb.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!