Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Riktig svar på gårsdagens oppgave er: Spillmagasinet. Den interessert sjel kan finne bloggen her.

Følgende individer svarte korrekt:

- SirGalahad
- The Cookiemonster
- LesMiserable
- TK Art
- thosol01
- Quinzel
- SirThomas
- Taktikkeren
- Grallen

Sammendraget ser da slik ut:

- LesMiserable - 9
- SirGalahad - 9
- Quinzel - 9
- thosol01 - 9
- TK Art - 8
- Grallen - 8
- Taktikkeren - 8
- SirThomas - 6
- The Cookiemonster - 5
- ElGamer - 5
- Predator - 3
- Jeppzki - 2
- cheezdoodle96 - 2
- Xtord - 2
- Subject 17 - 1


Dagens oppgave: I løpet av årene jeg har holdt på med videospill, har jeg utviklet en aldri så liten samlemani. Jeg kjøper fremdeles de aller fleste spill fysisk, samler på figurer/statuer og har bevart alle konsollene mine og stilt dem ut til "pynt". Uten å skryte på meg for mye, så begynner det å bli en solid samling. Eller så ser det bare slik ut, fordi jeg ikke all verdens med plass å oppevare dem på. Uansett så er samlingen langt fra komplett og et par hull finner man fremdeles her og der.

Hvilken av følgende konsoller har jeg fremdeles til gode å eie selv?

- PlayStation 2
- Xbox 360
- Nintendo 64


Frist 10.12, klokka 23.59
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
- LesMiserable - 9
- SirGalahad - 9
- Quinzel - 9
- thosol01 - 9


Må den gjengen der snuble litt snart da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Må den gjengen der snuble litt snart da.

#googlewizards
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
#googlewizards


Hvis dagens spørsmål kan googles, så søker jeg dekning i en bunker under jorda. Da er det fare på ferde.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Glorfindel:- LesMiserable - 9
- SirGalahad - 9
- Quinzel - 9
- thosol01 - 9

Må den gjengen der snuble litt snart da.


Enig at 3 av de må snuble snart ja.
  • 0
Profilen/krypinnet ditt er vel ganske god hjelp dessverre. Hvis du ikke har redigert den da.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Quinzel:
Enig at 3 av de må snuble snart ja.


Fire av de, mener du vel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Profilen/krypinnet ditt er vel ganske god hjelp dessverre. Hvis du ikke har redigert den da.


Nei, jeg gidder ikke å fjerne noe informasjon i krypinnet, kun for denne konkurransen. Som sagt så er det ikke lett å lage spørsmål som ikke kan googles og som ikke er ren tipping. Og å lage bare "gjette-spørsmål" ser jeg liten hensikt med.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Som sagt så er det ikke lett å lage spørsmål som ikke kan googles og som ikke er ren tipping.

Det er vel rettere sagt bortimot umulig. Eneste løsningen hadde vært å stått bak hver og en av deltakerne og gitt dem et velrettet spark hver gang de prøvde å google noe. Vil heller ikke si at det å google er uhederlig siden alle har lik tilgang til googe (med mindre du for tiden holder til i Nord-Korea eller lignende)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Shit, jeg rakk ikke å svare
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Shit, jeg rakk ikke å svare


Send mld, kanskje du har flaks.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!